Perlan Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Morsan och Farsan... Men ibland Mamma eller Pappa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Mamma & Pappa / Morsan & Farsan =). Ibland "Du" också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Mamma pappa, men ibland mor och far. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Jävligt nära Mutta det där. Teehee. Om man är lika könfixerad som dig, så kanske de.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Mamma och pappa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Träskalle och köttfärs Nae, men "Mamma" och "Pappa" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Morsans namn och pappa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Mamma och pappa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Fetvadd och Hockey. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Vote: Annat... Min Mora och min papp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Mama och Baba. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Oftast Mamma och Pappa, 30% Mor och Far, 10% Morsan och Farsan 1% Mutter och Vater. (jag gillar att leka tysk, eftersom jag är så oerhört dålig på det) Vote: Mamma och Pappa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Mor och Far, för det mästa. Annars använder jag deras riktiga namn samt Mamma och Pappa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts