Crille_ Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Madam och sir. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Eller föresten jag kallar dom Hugo och Hugolina =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Mamma och Pappa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Mamm & pappa Blir dock ofta: maöö... & paöö... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 (redigerad) Morsan/Mamma/ööh du! och Farsan/Pappa/Gubbjävel/ööh du! Redigerad 11 januari, 2006 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Papo afro och mami trance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Morran ftw, hon morrar jämt också ju. Hah! Var inte hon .. du vet .. inte här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Pappa. På mobil, Snobben Mamma. På mobil, Mumien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 "Eyy du där" ftw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Mor och Far.. Ibland Moder och Fader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Kallar min mamma för mamma, min pappa för pappa eller "min kära fader". Sen så har jag ju en låtsaspappa med, som jag kallar vid hans namn (försökte kallar honom pappa ett tag, men det kändes jäääävligt weird...). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Mamma för mamma, pappa kallar vi av någon konstig anledning för hans namn. Det hela började när vi va små, vi sa pappa och han skrattade. Sen har vi aldrig vågat det igen. Kärring och Gubbjävel låter svängigt, annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Kärring och Gubbjävel låter svängigt, annars. Lite Rock n' Roll sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 (redigerad) Skulle aldrig tänka mig att säga min mammas riktiga namn när jag t.ex ropar efter henne eller snackar med henne. Säger alltid mamma till min mor. Skulle jag ropat på min mor och sagt hennes riktiga namn, så tror jag inte det skulle kännas som jag ropar efter min mor om ni förstår, även om jag fattar att jag ropar efter henne. Redigerad 11 januari, 2006 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Mamma/Pappa när jag pratar med dom, morsan/farsan när jag pratar om dom.. Samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Skulle aldrig tänka mig att säga min mammas riktiga namn när jag t.ex ropar efter henne eller snackar med henne. För mig är det precis tvärt om. Har nästan alltid sagt namnet istället för mamma. Känns jätteskumt för mig att säga mamma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Skulle aldrig tänka mig att säga min mammas riktiga namn när jag t.ex ropar efter henne eller snackar med henne. Säger alltid mamma till min mor. Skulle jag ropat på min mor och sagt hennes riktiga namn, så tror jag inte det skulle kännas som jag ropar efter min mor om ni förstår, även om jag fattar att jag ropar efter henne. Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Morsan/tant/pygme Farsan/gubbe/tjockis Beror på vilket humör man är på. Dom 2 sista är mest i humoristiskt sammanhang. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Vote: mamma min farsa vill jag inte ha något med att göra så han kallas inte för något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Ze Bernard och Le Günther. Nä vars, nu skriver jag bara dumheter. Jag gör nog som Warmedal: Mamma/Pappa när jag pratar med dom, morsan/farsan när jag pratar om dom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts