Crice Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Har en polare som alltid skriker gubbjävel eller kärring jävel till sina föräldrar. Exempel: Kom hem till han för att hämta ett spel jag skulle låna (vilket behöver vi inte gå in på) -Tjena, läget, blablabla -Hallå du, blablabla När han skulle gu upp och hämta spelet hittade han tydligen inte och eftersom hans morsa var närvarande så. -Vet du var *biiiiip* är? -Nej, det vet jag inte -Då får du ta och hitta det kärringjävel! Det é ju du och pappa som har städat. Annat exempel när jag var mä honom och vi satt och spelade dator. Hans farsa kommer in. -Usch, det ser ju ut som ett zigenarläger här inne. -Ja, det ä ju bara för att du har vart här inne gubbjävel! Usch, sicken snorunge. @ Topic: Mamma & pappa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Adolf och Eva för dom är sånna facister. Haha nejdå Mamma och Pappa kallar jag dom för.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Mamma, Mammsen, Mammi, Mutti, Mammut, Mor.. Som sagt kärt "barn" många namn Pappa, Pappsen, Far Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Mamma, Mammsen, Mammi, Mutti, Mammut, Mor.. Som sagt kärt "barn" många namn Pappa, Pappsen, Far Tur att din pappa inte läser det där meddelandet då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 (redigerad) Morsan och farsan + mamma och pappa. Editering. Korrekta benämningarna är knäppskalle, psykfall, idiot, tjuv och farsan, och samma som förra och pappa. Nu tycker ni säkert jag är orättvis men jag har starka grunder för att både skriva och säga detta. Redigerad 12 januari, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Tur att din pappa inte läser det där meddelandet då. Varför inte.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Mamma/Moderkaka/Mor Pappa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 (redigerad) Varför inte.? För att din pappa hade enbart tre namn och din mamma aningen fler, det måste tyda på att din mamma är mer omtyckt. "Som sagt kärt "barn" många namn" skrev du efter. Långsökt Redigerad 11 januari, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 För att din pappa hade enbart tre namn och din mamma aningen fler, det måste tyda på att din mamma är mer omtyckt. "Som sagt kärt "barn" många namn" skrev du efter. Långsökt Humm kan bero på att jag bor med mamma och träffar pappa sällan.. Men älskar han lika mycket för det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Mamma och pappa ibland blir det morsan och farsan. btw: moget att skrika gubbjävel och käringjävel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Har en polare som alltid skriker gubbjävel eller kärring jävel till sina föräldrar. Exempel: Kom hem till han för att hämta ett spel jag skulle låna (vilket behöver vi inte gå in på) -Tjena, läget, blablabla -Hallå du, blablabla När han skulle gu upp och hämta spelet hittade han tydligen inte och eftersom hans morsa var närvarande så. -Vet du var *biiiiip* är? -Nej, det vet jag inte -Då får du ta och hitta det kärringjävel! Det é ju du och pappa som har städat. Annat exempel när jag var mä honom och vi satt och spelade dator. Hans farsa kommer in. -Usch, det ser ju ut som ett zigenarläger här inne. -Ja, det ä ju bara för att du har vart här inne gubbjävel! Whata biatch! Vote: Mamma Pappa (Barn) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 (redigerad) Antingen kallar jag bara dom för Ja vad är det. Eller så kallar jag dom för Men vad vill du nu då? Fast det är bara när dom vill mig något. När jag vill dom något så säger jag Mamma och Pappa. För det är typ sött liksom. Redigerad 11 januari, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Ja, han é en riktig liten snorunge han. En gång när hans farsa satt på dass kutade han in och filmade honom med mobilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Morsan, Morran eller mammisch Hahaha Morran, fyfan vad fult! Mamma och pappa kallar jag mina hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Mutti Jävligt nära Mutta det där. Teehee. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Mor och far. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Ja, han é en riktig liten snorunge han. En gång när hans farsa satt på dass kutade han in och filmade honom med mobilen Big motha fucka LoL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Säger Mamma och pappa när jag talar till dom. Morsan och farsan när jag talar om dom, när jag skriver om dom blir det oftast mor och far.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Hahaha Morran, fyfan vad fult! Mamma och pappa kallar jag mina hela tiden. Morran ftw, hon morrar jämt också ju. Hah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Mamma och pappa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts