CurunirOfValinor Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Vote: Deras riktiga namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Mamma/Pappa när jag pratar med dom, morsan/farsan när jag pratar om dom.. W0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Vote; Mamma och Pappa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Vote: Deras riktiga namn. Brukar Ibland kalla morsan för psykstädar'n om hon är på G. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Vote: mamma och pappa Fast jag brukar ibland skriva mor och far. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Mamma eller pappa, så du man säga pappa till mamma? Det gör iaf jag när jag är lite förvirrad. Vote:mamma och pappa, fast när jag talar om dem så kan jag säger morsan/farsan eller mor och far för skoj skull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 (redigerad) Precis som warmedal skrev Redigerad 11 januari, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Vote: Mamma och Pappa. Men när jag bråkar med pappa så blir det att jag skriker gubbjävel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Deras riktiga namn när jag snackar med dom. När jag pratar om dom blir det lite olika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Voit mamma och pappa. Men ibland mor och far för kul . Jag blev arg när jag såg att de va hela 5 st som kalla dom kärring och gubbjävel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Voit mamma och pappa. Men ibland mor och far för kul . Jag blev arg när jag såg att de va hela 5 st som kalla dom kärring och gubbjävel Men dom kanske är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tehshit Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 .vOTE: Annat Mina päron, säger jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 När jag pratar TILL dom säger jag Mamma och Pappa. När jag pratar OM dom säger jag Mossan och Fassan. (Morsan och Farsan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Mamma o pappa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Mamma und Pappa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Morsan, Morran eller mammisch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Jag blev arg när jag såg att de va hela 5 st som kalla dom kärring och gubbjävel Det är alltid folk som är roliga. Så är det hela livet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Blir väll lite olika alltid. Brukar väll bli Mamma och Ola (pappas namn men han hatar allt annat, så om man säger pappa till honom så svarar han inte ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Mamma Pappa Tant Gubbe Kärring Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Har en polare som alltid skriker gubbjävel eller kärring jävel till sina föräldrar. Exempel: Kom hem till han för att hämta ett spel jag skulle låna (vilket behöver vi inte gå in på) -Tjena, läget, blablabla -Hallå du, blablabla När han skulle gu upp och hämta spelet hittade han tydligen inte och eftersom hans morsa var närvarande så. -Vet du var *biiiiip* är? -Nej, det vet jag inte -Då får du ta och hitta det kärringjävel! Det é ju du och pappa som har städat. Annat exempel när jag var mä honom och vi satt och spelade dator. Hans farsa kommer in. -Usch, det ser ju ut som ett zigenarläger här inne. -Ja, det ä ju bara för att du har vart här inne gubbjävel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts