JMC Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Vote: Mamma och Pappa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Mamma och pappa "Och där står mamma, med bullar och rykande choklad.." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 I call them "Mamma och Pappa" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Vem kallar dom Kärring och Gubbjävel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Vote: Något annat. Mamma brukar de bli fittnoob till och Pappa kallar jag för pappa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Vote: Mor och Far Ibland även Moder och Fader. Varför? Det är loligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Kärring och Gubbjävel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Mamma och Pappa. Har en polare som säger deras riktiga namn, jag tycker det låter förjävligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 *Singing* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Mamma och Pappa, ibland säger jag morsan och farsan eller mor och far på skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Vem kallar dom Kärring och Gubbjävel? Någon som inte gillar sina föreldrar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Mamma and/or pappa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Kärring och Gubbjävel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Mamma and/or pappa Mamma eller pappa, så du man säga pappa till mamma? Vote: mamma och pappa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Jättekul, godfather. Mamma och pappa säger jag iaf :- D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Mamma eller pappa, så du man säga pappa till mamma? Vote: mamma och pappa. Nej men jag säger inte mamma och pappa till pappa. Till pappa säger jag pappa ocj vice versa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Mamma och pappa... Ibland på skoj (hihi, jag är rolig) så säger jag mor och far. Har råkat säga mammas namn av någon anledning några gånger [smiley scratching his head] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Mamma/Pappa när jag pratar med dom, morsan/farsan när jag pratar om dom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Vote: Farscha och Marsha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts