kaninchen Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Ärligt? Om det är sant så dör jag av skratt I gta3. img eller vad hittar inget som heter så? Du luras din bög. Ajabaja inga fula ord här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Ajabaja inga fula ord här Förlåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Ärligt? Om det är sant så dör jag av skratt I gta3. img eller vad hittar inget som heter så? Du luras din bög. Nej det e sant kolla sj den ligger i models eller non annan mapp kolla runt lite så hittar du den heter BUM o något mer kommer inte ihåg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Det är en grej jag aldrig har fattat. Innan jag köpte spelet, så trodde jag att man var tvungen att äta, annars skulle man dö så småning om. Var det bara jag som missuppfattade det, eller var det en sådan här "bortklippt scen"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Det är en grej jag aldrig har fattat. Innan jag köpte spelet, så trodde jag att man var tvungen att äta, annars skulle man dö så småning om. Var det bara jag som missuppfattade det, eller var det en sådan här "bortklippt scen"? Om man spelar och spelar utan att spara måste man äta, men om man sparar fylls det på automatiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Om man spelar och spelar utan att spara måste man äta, men om man sparar fylls det på automatiskt. Så health-mätaren sänks med tiden eller så? Det har jag aldrig tänkt på. Hur lång tid kan det ta innan man dör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Så health-mätaren sänks med tiden eller så? Det har jag aldrig tänkt på. Hur lång tid kan det ta innan man dör? Börjar du bli hungrig så försvinner först fettet sen musklerna och till sist livet men det tar väl typ 4 dagar i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts