rabarben Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Jag har ju hört att det fanns massa bortklippta grejor i San andreas? Skulle någon kunna skriva eller skriva någon sida som man kan hitta massa sånt på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 (redigerad) Att man skulle kunna se in i madd doggs hus, och att man skulle kunna ta över områden i San Fierro och Las Venturas. Detta kan dock göras genom att ta ett flygplan och åka långt ut i havet sen störta. Det här är sant, jag har testat det själv. Det kommer dessutom ett till gäng i San fierro. Redigerad 11 januari, 2006 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Att man skulle kunna se in i madd doggs hus, och att man skulle kunna ta över områden i San Fierro och Las Venturas. Detta kan dock göras genom att ta ett flygplan och åka långt ut i havet sen störta. Det här är sant, jag har testat det själv. Det kommer dessutom ett till gäng i San fierro. Jaså? Vadå för gäng? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Jaså? Vadå för gäng? Vietnamsier tror jag det var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Vietnamsier tror jag det var Nytt gäng tyckte jag han skrev. Vietnameserna finns väl alltid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 HOWHOW åker man bara med ett flygplan rättså lång ut å störtar så får man dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 (redigerad) HOWHOW åker man bara med ett flygplan rättså lång ut å störtar så får man dem? Det var jag sa, japp. @Bobbo Viking: Det är mer än jag vet, då det inte är meningen att man ska komma i kontakt med det gänget egentligen. Jag gjorde detta på Playstation 2 så jag vet inte om det fungerar på PC, ni kan alltid försöka. OBS. gängområden sätts ut slumpvis och inte där du vill ha dem, så vissa kan hamna i öknen och på landsbygden och då finns det inte alltid gängmedlemar där, så om ni vill ha alla områden övertagna så gör inte detta. I den officiella guideboken till San Andreas finns det också en karta på hur man ser att det skulle vara fler gäng i andra städer också, till exempel i Las Venturas skulle mafian finnas. Synd att dom inte fixade det. Redigerad 11 januari, 2006 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Det var jag sa, japp. @Bobbo Viking: Det är mer än jag vet, då det inte är meningen att man ska komma i kontakt med det gänget egentligen. Jag gjorde detta på Playstation 2 så jag vet inte om det fungerar på PC, ni kan alltid försöka. OBS. gängområden sätts ut slumpvis och inte där du vill ha dem, så vissa kan hamna i öknen och på landsbygden och då finns det inte alltid gängmedlemar där, så om ni vill ha alla områden övertagna så gör inte detta. I den officiella guideboken till San Andreas finns det också en karta på hur man ser att det skulle vara fler gäng i andra städer också, till exempel i Las Venturas skulle mafian finnas. Synd att dom inte fixade det. Kan man spara med det och det är kvar när man loadar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Kan man spara med det och det är kvar när man loadar? Japp det är alltid kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 (redigerad) Japp det är alltid kvar. Ja åkte jättelänge ut mot vattnet vid san fierro men inte fan fick jag några gängområden..det är PS2 hur ska jag göra så det blir rätt då? Redigerad 11 januari, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 11 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Men gå inte offtopic nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Skate board, "hot coffe", att kunna åka med i spårvagnen. Vet inte varför de inte tog med första och sista grejen, de kanske inte hann klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Ja åkte jättelänge ut mot vattnet vid san fierro men inte fan fick jag några gängområden..det är PS2 hur ska jag göra så det blir rätt då? Det funkar för mig men jag åker så långt sydväst som möjligt, funkar även perfavore med båt också. Fast egentligen så är det inte så kul att göra det eftersom gängområderna man får är nästan omöjliga att ta över. För det går nästan inga gängmedlemmar på dom gatorna. R* sa att innan SA släpptes att man kunde titta ib i hus genom fönstret. Vilket man inte kunde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Skate board, "hot coffe", att kunna åka med i spårvagnen. Vet inte varför de inte tog med första och sista grejen, de kanske inte hann klart. Det var aldrig med i spelet, dom sa det antagligen bara för att fler skulle bli intresserade. Det var väl saker i spelet som dom klippt bort av olika anledningar? Hot Coffe och skateboard (som vapen) var ju i-och-för-sig bortklippt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Det funkar för mig men jag åker så långt sydväst som möjligt, funkar även perfavore med båt också. Fast egentligen så är det inte så kul att göra det eftersom gängområderna man får är nästan omöjliga att ta över. För det går nästan inga gängmedlemmar på dom gatorna. R* sa att innan SA släpptes att man kunde titta ib i hus genom fönstret. Vilket man inte kunde. Ska du störta då eller vad? e dem där helt plötsligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Ska du störta då eller vad? e dem där helt plötsligt? Nej alltså man åker ut i vattnet en bra bit. Sen när man tycker att det räcker jag då hoppar man bara ner i vattnet och tar livet av sig där. Så vaknar man senare upp på sjukhuset i Angel Pine... Men tänlk på att du måste åka ut en bra bit ut i vattnet, iallafall en halvtimme om man går efter riktig tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Nej alltså man åker ut i vattnet en bra bit. Sen när man tycker att det räcker jag då hoppar man bara ner i vattnet och tar livet av sig där. Så vaknar man senare upp på sjukhuset i Angel Pine... Men tänlk på att du måste åka ut en bra bit ut i vattnet, iallafall en halvtimme om man går efter riktig tid. Ajjfan va jobbigt Halvtimme...usch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Massa gängmedlemmar till OGF och Ballas och VLA. Från början skulle det ju vara ca 6-8 st i varje gäng men dom ändra till 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 (redigerad) Massa gängmedlemmar till OGF och Ballas och VLA. Från början skulle det ju vara ca 6-8 st i varje gäng men dom ändra till 3. Ja ochså väldigt lamt, och så har dom ändra på gängen med skulle varit mer "gubbar" som man kan se på vissa bilder där dom ochså har andra färger... hittade en bild i en txd i Sa mappen där man ser og luck blir tagen bakifrån antagligen i fängelset för man ser hans hand "ritad" då plocka upp en tväl i dushen o sen nästa bild ser man hans ansikte bli nertryckt som om någon tog han bakifrån som dom ochså nämer att han blev i fängelset i spelet... EDIT : den heter typ BUm o nonting mer nonstans i SA mappen Redigerad 12 januari, 2006 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 (redigerad) Ja ochså väldigt lamt, och så har dom ändra på gängen med skulle varit mer "gubbar" som man kan se på vissa bilder där dom ochså har andra färger... hittade en bild i en txd i Sa mappen där man ser og luck blir tagen bakifrån antagligen i fängelset för man ser hans hand "ritad" då plocka upp en tväl i dushen o sen nästa bild ser man hans ansikte bli nertryckt som om någon tog han bakifrån som dom ochså nämer att han blev i fängelset i spelet... EDIT : den heter typ BUm o nonting mer nonstans i SA mappen Ärligt? Om det är sant så dör jag av skratt I gta3. img eller vad hittar inget som heter så? Du luras din bög. Redigerad 12 januari, 2006 av Reve Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts