Big Smoke= The Man Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Tjenare jag är ny här, men jag har kört GTA San Andreas över ett år nu och jag har kommit långt, men jag undrar en sak: Hur gör man för att ha två vapen i handen?? Typ 2 pistoler?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 (redigerad) Man ska ha fullt i wapon skill på det vapnet. Edit:Weapon* Redigerad 11 januari, 2006 av oldsmobile Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Öva... Du måste öva tills du får hitman level så får du dual-pistols... Ändra till vilket vapen som helst och ta fram Statsen (Pc= TAB) och där står det hur mycket skillz du har på den typen av vapen.. Det finns moddar som gör så att du kan Dualweidla rockets .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Big Smoke= The Man Skrivet 11 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Tack, grabbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 (redigerad) Var det nödvändigt att ladda upp en bild där . Edit:spela roll du e ju ny här Redigerad 11 januari, 2006 av oldsmobile Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts