Nord Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Läs reglerna innan ni bara rackar ner på mig. Jag finner inget regelbrott i denna tråd som någon skulle ha gjort sig skyldig till. Det enda du får är respons, - kritik. Du förstår väl att man inte alltid får positiv kritik för något man ger förslag på, eller något man genomför? Denna tråd verkar inte leda någonstans precis, men jag tänker ändå avakta och ge dig en chans till att starta detta projektet. Håll er Ontopic så ska ni se att det blir bra. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Sluta yttra dig om saker du inte förstår Gå o' lägg er. Glockalnet: Jaså, från vad? Att vi alltid skriver det eller i nått annat sammanhang? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Gå o' lägg er. Glockalnet: Jaså, från vad? Att vi alltid skriver det eller i nått annat sammanhang? Kan vara därför Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Tycker det låter som ett helt annat spel, skulle typ vara lättare attt göra om Far Cry eller något där finns ju i alla fall fjungel och så.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 MM denna tråden bord elåsas för detta är typ som att göra ett nytt spel.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 MM denna tråden bord elåsas för detta är typ som att göra ett nytt spel.. Era åsikter. Men det är ett projekt precis som alla andra projekt. Sen hur många som slutförs är väl knappt lönt att skriva här med tanke på de få antal. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Kommer du bara sitta o bossa eller ska du göra något sj?? och texturer i paint är ingen höjdare... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 12 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 OKej då - jag ger mig - ni vinner - jag lägger ner... NÖJDA? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 OKej då - jag ger mig - ni vinner - jag lägger ner... NÖJDA? Har alldrig påstått att du behöver lägga ner ditt projekt, men jag har bara försökt förklara att det är svårt så du inte blir sur senare när det kör fast Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 OKej då - jag ger mig - ni vinner - jag lägger ner... NÖJDA? Då finner jag inte denna tråd nödvändig att ha öppen. Låser. Hör av dig på PM om du tycker annorlunda. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts