Mervin Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Jo det är ju så här - jag tänkte göra lost-ön. Det som behövs är hjälp Det här behövs _____________________________________________________________ Scripter: 1-2 person(er) Mappers: 2-3 personer Modelers: 2-5 personer Webmaster: 1 person Texture makers: 2-5 personer Intresserad? PM:A, maila - eller posta här... Tack på förhand Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Mycket spännande idé, men hur skulle det fungera? Skulle du radera ut hela gamla San Andreas och ersätta det med en lost ö då? För det är väl ganska omöjligt att genomföra? Rätta mig om jag har fel. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Sen är ju inte ens hela Lost ön utforskad, och man nästan ingen bekant miljö. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Okej, Så CJ ska kuta runt i djungeln och på stranden då? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Finns det inget bättre man kan göra en lost ön? Fast kanske skulle vara coolt. vad vet jag Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Jo det är ju så här - jag tänkte göra lost-ön. Det som behövs är hjälp Det här behövs _____________________________________________________________ Scripter: 1-2 person(er) Mappers: 2-3 personer Modelers: 2-5 personer Webmaster: 1 person Texture makers: 2-5 personer Intresserad? PM:A, maila - eller posta här... Tack på förhand Kan du någon av dessa "uppgifter" själv eller fick du bara en "bra" idé som du vill göra. Håller själv på med ett projekt som ska göra helt nya svenska öar. Vartvungen att ta bort allt gammalt eftersom man inte kan lägga till nytt annars. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 11 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 (redigerad) Många svar på en gång - först och främst - ja vi tänker ta bort san andreas - 2 ni som inte vet hur öns er ut är inte lost fans - bilder finns på http://www.blackrock.nl/content/view/21/39/ - in your face. Någon som vill hjälpa till? Redigerad 11 januari, 2006 av Mervin Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Jo det är ju så här - jag tänkte göra lost-ön. Det som behövs är hjälp Det här behövs _____________________________________________________________ Scripter: 1-2 person(er) Mappers: 2-3 personer Modelers: 2-5 personer Webmaster: 1 person Texture makers: 2-5 personer Intresserad? PM:A, maila - eller posta här... Tack på förhand Luktar requset du sitter o bossar medans du vill att andra ska göra det åt dig? Desutom skulle det ta cp långtid + att sa skulle hinna bli väldigt gammal och lite lamt o bara springa omkring och så är inte ens lost ön utförskad Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Det skulle kuna gå att göra rätt snabbt om man hadde samma träd överallt, men efter som det typ kommer vara 90% träd på en sådan ö så borde man ju ha typ 100 olika trän alltså blir det ett tråkigt projekt att va med i. Har inte sett så mycket på Lost men det finns la inte så många bilvägar där, egentligen så har väll Lost inget att göra med bilar men GTA (Grand Theft Auto) går ju ut på att stjäla sådana ganska ofta...... ORKA Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Ska CJ alltså kuta runt i miltal med djungel? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 11 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Nej - man ska kunna välja karaktär och så kan man ha lite kul - döda the others - mini-spel i luckan (skriva in siffrorna) - och döda isbjörnar.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Nej - man ska kunna välja karaktär och så kan man ha lite kul - döda the others - mini-spel i luckan (skriva in siffrorna) - och döda isbjörnar.. Haha lycka till, kan du göra något eller har du bara tänkt att alla andra ska slava för dig så du kan ta åt dig äran och skriva att du var startaren av projektet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Detta låter som ett nytt GTA om jag skall säga det, springa runt i en djungel, isbjörnar, slå in koder för att komma vidare... Tror ärligt faktist inte att detta kommer att gå tyvärr Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Det är nog omögligt!! Om typ inte kod grejset ska vara som en väsk kod där det snurrar för då skulle man kunna göra om enarmadbandit-spelet till siffror. Tycker att han får visa något som ha nhar gjort själv innan jag ens funderar på att hjälpa till. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 11 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 5. Har du inget vettigt att säga - säg det inte. Läs reglerna innan ni bara rackar ner på mig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Läs reglerna innan ni bara rackar ner på mig. Jag bara säger att det är liksom inte som att göra en texturmodd. Det är ett stort projekt du talar om. Det blir nästan lika stort som San Andreas. Och om jag går in på det närmare så behövs det träd, en hel Ö, människor, tänk, hur svårt blir det att göra en isbjörn? Sedan kanske det finns lite hack i tråden, men det som några säger är faktist sant. Har du något att bidra med själv nu för tillfället? Förstår du nu hur stor denna modd du tänker på kommer bli? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 "Åh, vilket lyckat party. Buffé!" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Sluta yttra dig om saker du inte förstår Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Sluta yttra dig om saker du inte förstår Jag eller Bobbo W.? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 "Åh, vilket lyckat party. Buffé!" Känner igen det citatet Men var? OT:Detta kommer inte att gå. okej... hur har du tänkt dig du ska göra isbjörnar? AI? någon? tror inte det. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts