Jump to content

Klädaffärer på internet

Kebab
 Share

Recommended Posts

Jo, helt suveränt. Har beställt därifrån typ 3 ggr. Mina favoriter är dem från Dolce & Gabbana.

Mm.. D&G är faktiskt snyggast. De från Ginch Gonch är hetast, men det är handtvätt på dem :shifty: . Tror inte att min stackars mor vill stå och tvätta dem, faktiskt.

Tänkte slänga in en beställning nån dag :huh:

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 85
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Mm.. D&G är faktiskt snyggast. De från Ginch Gonch är hetast, men det är handtvätt på dem :shifty: . Tror inte att min stackars mor vill stå och tvätta dem, faktiskt.

Tänkte slänga in en beställning nån dag :huh:

Med handtvätt menas att man kör dem på handtvättsprogrammet i tvättmaskinen så din stackars mamma slipper se fartränder, haha . (Ew) :)

Dem från Dolce är väldigt sköna också och har hållt färgen och formen väldigt bra. Sen är Calvin Kleins nya serie 360 väldigt bra också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Med handtvätt menas att man kör dem på handtvättsprogrammet i tvättmaskinen så din stackars mamma slipper se fartränder, haha . (Ew) :)

Dem från Dolce är väldigt sköna också och har hållt färgen och formen väldigt bra. Sen är Calvin Kleins nya serie 360 väldigt bra också.

Fartränder, tss. :)

Ja 360 är riktigt sköna. Fick faktiskt ett par med posten igår. Två nummer av FHM och ett par svarta 360 (vita sömmar) för 49.50 kr. Det är grejer det!

:shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo det är grejer det förutom att FHM är otroligt värdelös  ^_^

Mm.. den är ganska trist, det ska erkännas. Men det är ju lätt värt med 50 coronas för 2 nr och ett par Calvin Klein-kallingar. Jag menar, lättklädda tjejer är ju alltid lättklädda tjejer. :D

edit: och fräscha kalsonger är ju alltid fräscha kalsonger :P

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mm.. den är ganska trist, det ska erkännas. Men det är ju lätt värt med 50 coronas för 2 nr och ett par Calvin Klein-kallingar. Jag menar, lättklädda tjejer är ju alltid lättklädda tjejer. :P

edit: och fräscha kalsonger är ju alltid fräscha kalsonger ^_^

You've got a point =P

Corona är gott..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor