Kebab Skrivet 17 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 (redigerad) Jo, helt suveränt. Har beställt därifrån typ 3 ggr. Mina favoriter är dem från Dolce & Gabbana. Mm.. D&G är faktiskt snyggast. De från Ginch Gonch är hetast, men det är handtvätt på dem . Tror inte att min stackars mor vill stå och tvätta dem, faktiskt. Tänkte slänga in en beställning nån dag Redigerad 17 januari, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Mm.. D&G är faktiskt snyggast. De från Ginch Gonch är hetast, men det är handtvätt på dem . Tror inte att min stackars mor vill stå och tvätta dem, faktiskt. Tänkte slänga in en beställning nån dag Med handtvätt menas att man kör dem på handtvättsprogrammet i tvättmaskinen så din stackars mamma slipper se fartränder, haha . (Ew) Dem från Dolce är väldigt sköna också och har hållt färgen och formen väldigt bra. Sen är Calvin Kleins nya serie 360 väldigt bra också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Med handtvätt menas att man kör dem på handtvättsprogrammet i tvättmaskinen så din stackars mamma slipper se fartränder, haha . (Ew) Dem från Dolce är väldigt sköna också och har hållt färgen och formen väldigt bra. Sen är Calvin Kleins nya serie 360 väldigt bra också. Fartränder, tss. Ja 360 är riktigt sköna. Fick faktiskt ett par med posten igår. Två nummer av FHM och ett par svarta 360 (vita sömmar) för 49.50 kr. Det är grejer det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Fartränder, tss. Ja 360 är riktigt sköna. Fick faktiskt ett par med posten igår. Två nummer av FHM och ett par svarta 360 (vita sömmar) för 49.50 kr. Det är grejer det! Jo det är grejer det förutom att FHM är otroligt värdelös Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 (redigerad) Jo det är grejer det förutom att FHM är otroligt värdelös Mm.. den är ganska trist, det ska erkännas. Men det är ju lätt värt med 50 coronas för 2 nr och ett par Calvin Klein-kallingar. Jag menar, lättklädda tjejer är ju alltid lättklädda tjejer. edit: och fräscha kalsonger är ju alltid fräscha kalsonger Redigerad 18 januari, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Mm.. den är ganska trist, det ska erkännas. Men det är ju lätt värt med 50 coronas för 2 nr och ett par Calvin Klein-kallingar. Jag menar, lättklädda tjejer är ju alltid lättklädda tjejer. edit: och fräscha kalsonger är ju alltid fräscha kalsonger You've got a point =P Corona är gott.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts