Pico Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 'Människor' sitter väl ganska fint? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 'Människor' sitter väl ganska fint? Nej, det är diskriminernade mot tjejer då om man särskriver det blir det "Män i skor". heahehaea. Rockare låter fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Icke-konformist låter bättre och märkvärdigare. Jak er envis hest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Hmm, svarta jeans, svart t-shirt med något rockband på, eller helt svart? Skinnjacka, eller svart jacka av något slag. Långt svart/blondt/brunt hår. Rockare.. Vad ska vi säga att vi är då? Rock n' Rollare? Whoa, hett. Snyggt, Själv klär man sig inte efter den musik man lyssnar på utan klär mig i det jag gillar. Fast du kanske gillar att klä dig helt svart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Snyggt, Själv klär man sig inte efter den musik man lyssnar på utan klär mig i det jag gillar. Fast du kanske gillar att klä dig helt svart? Nehepp, jag bryr mig. Japp, det kanske jag gör? Jag går inte helt svart heller, kan ha vanliga jeans. Eller varför inte en vit tshirt? Men nu trodde jag du menade hur jag går om jag ska se ut en rockare. Och ja, vet du hur varm en skinnjacka är nu, när det är vinter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Nej, det är diskriminernade mot tjejer då om man särskriver det blir det "Män i skor". heahehaea. Rockare låter fint. Vart tog andra N'et vägen?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Vart tog andra N'et vägen?. Det sprang iväg, du vet endå hur jag menade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Rockare.. Vad ska vi säga att vi är då? Rock n' Rollare? Whoa, hett. Jag vet inte, men vad ni än kommer fram till så kommer det att vara värt besväret. Förresten har jag aldrig hört någon annan använda begreppet "rockare"... säker på att "ni" ens kallar er så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Jag vet inte, men vad ni än kommer fram till så kommer det att vara värt besväret. Förresten har jag aldrig hört någon annan använda begreppet "rockare"... säker på att "ni" ens kallar er så? 17500 resultat på Google, uppenbarligen kallar dom sig så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Brokk&Sindre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Jag vet inte, men vad ni än kommer fram till så kommer det att vara värt besväret. Förresten har jag aldrig hört någon annan använda begreppet "rockare"... säker på att "ni" ens kallar er så? Dags och gå ut och gå lite på stan då. Nu har du nästan sagt bort dig. Rock och rockare finns överallt. Din far var säkert rockare när han var ung. (Detta var nu inte något omoget "Din mamma/Din pappa skämt), men jag tror nästan han var rockare. Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Dags och gå ut och gå lite på stan då. Nu har du nästan sagt bort dig. Rock och rockare finns överallt. Din far var säkert rockare när han var ung. (Detta var nu inte något omoget "Din mamma/Din pappa skämt), men jag tror nästan han var rockare. Eller? Ärligt talat så har jag aldrig hört uttrycket "rockare", men uppenbarligen så är det ett ganska vanligt uttryck. Jaja, att många använder sig av begreppet gör inte att det rullar finare på tungan. Och nja, pappa lyssnade mest på Springsteen, Paul Simon och grabbarna, så någon "rockare" var han väl inte [fanns inte så många på 70-talet]. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 (redigerad) Gah, varför kan ingen inse att "rockare" låter så in i bängen 80-tals-bondkomik-revy-patetiskt?! Gaaaah. Håller med pKz...rock n' rollare!!!!!!!!!!!!!!!! edit: fanns inte så mkt rockare på 70-talet?!!! Redigerad 14 januari, 2006 av chiligr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 (redigerad) Lite ontpoic nu igen: Jag hittade en annan sida här om dagen. Det är ju inga märkeskläder (inga kända iallafall), men den är riktigt soft ändå: t-shirtbutiken.se http://www.t-shirtbutiken.se/bilder/t_s_jag.jpg Redigerad 14 januari, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Ärligt talat så har jag aldrig hört uttrycket "rockare", men uppenbarligen så är det ett ganska vanligt uttryck. Jaja, att många använder sig av begreppet gör inte att det rullar finare på tungan. Och nja, pappa lyssnade mest på Springsteen, Paul Simon och grabbarna, så någon "rockare" var han väl inte [fanns inte så många på 70-talet]. HAH FANNS DET INTE ROCKARE PÅ 70TALET?!!! 74 kom KISS. 79 kom Twisted Sister och vad är Springsteen om inte rockare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 HAH FANNS DET INTE ROCKARE PÅ 70TALET?!!! 74 kom KISS. 79 kom Twisted Sister och vad är Springsteen om inte rockare? Springsteen är väl ingen rockare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Springsteen är väl ingen rockare? Kanske inte så som man modernt ser någon som rockare men på sin storhetstid var han rockarkonungen, hence smeknamnet The Boss. För att inte tala om Led Zeppelin, Deep Purple och alla andra skäggiga flumband som lirade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Kanske inte så som man modernt ser någon som rockare men på sin storhetstid var han rockarkonungen, hence smeknamnet The Boss. För att inte tala om Led Zeppelin, Deep Purple och alla andra skäggiga flumband som lirade. Ja, jag kanske är ute och cyklar. Hehu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Yes! hittade en affär som säljer kalsonger här om dagen . Uppercut.se Sweet Där finns t.ex. de här: http://www.uppercut.se/images/products/UPGIUMB08C99_large_1.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Yes! hittade en affär som säljer kalsonger här om dagen . Uppercut.se Sweet Där finns t.ex. de här: http://www.uppercut.se/images/products/UPGIUMB08C99_large_1.jpg Jo, helt suveränt. Har beställt därifrån typ 3 ggr. Mina favoriter är dem från Dolce & Gabbana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts