Jump to content

Klädaffärer på internet

Kebab
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 85
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hmm, svarta jeans, svart t-shirt med något rockband på, eller helt svart? Skinnjacka, eller svart jacka av något slag. Långt svart/blondt/brunt hår.

Rockare.. Vad ska vi säga att vi är då? Rock n' Rollare? Whoa, hett.

Snyggt, Själv klär man sig inte efter den musik man lyssnar på utan klär mig i det jag gillar.

Fast du kanske gillar att klä dig helt svart?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snyggt, Själv klär man sig inte efter den musik man lyssnar på utan klär mig i det jag gillar.

Fast du kanske gillar att klä dig helt svart?

Nehepp, jag bryr mig. >_<

Japp, det kanske jag gör? Jag går inte helt svart heller, kan ha vanliga jeans. Eller varför inte en vit tshirt? Men nu trodde jag du menade hur jag går om jag ska se ut en rockare. Och ja, vet du hur varm en skinnjacka är nu, när det är vinter?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte, men vad ni än kommer fram till så kommer det att vara värt besväret.

Förresten har jag aldrig hört någon annan använda begreppet "rockare"... säker på att "ni" ens kallar er så?

Dags och gå ut och gå lite på stan då. Nu har du nästan sagt bort dig. Rock och rockare finns överallt. Din far var säkert rockare när han var ung. (Detta var nu inte något omoget "Din mamma/Din pappa skämt), men jag tror nästan han var rockare. Eller? ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dags och gå ut och gå lite på stan då. Nu har du nästan sagt bort dig. Rock och rockare finns överallt. Din far var säkert rockare när han var ung. (Detta var nu inte något omoget "Din mamma/Din pappa skämt), men jag tror nästan han var rockare. Eller? ^_^

Ärligt talat så har jag aldrig hört uttrycket "rockare", men uppenbarligen så är det ett ganska vanligt uttryck. Jaja, att många använder sig av begreppet gör inte att det rullar finare på tungan.

Och nja, pappa lyssnade mest på Springsteen, Paul Simon och grabbarna, så någon "rockare" var han väl inte [fanns inte så många på 70-talet].

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ärligt talat så har jag aldrig hört uttrycket "rockare", men uppenbarligen så är det ett ganska vanligt uttryck. Jaja, att många använder sig av begreppet gör inte att det rullar finare på tungan.

Och nja, pappa lyssnade mest på Springsteen, Paul Simon och grabbarna, så någon "rockare" var han väl inte [fanns inte så många på 70-talet].

HAH FANNS DET INTE ROCKARE PÅ 70TALET?!!!

74 kom KISS.

79 kom Twisted Sister

och vad är Springsteen om inte rockare?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor