Jump to content

Klädaffärer på internet

Kebab
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 85
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nää men jag ville ändå visa att jag har störst kuk!

Sen så förstår jag inte har du något problem med att vissa vill använda lite dyrare kläder än vad du använder?

Va :wub: ? Nej det var verkligen inte så jag menade. Jag kan (utan att skryta) säga att jag lägger ner alldeles för mycket pengar på kläder. Köper ofta rätt dyrt, men för dens skull blir jag ju inte direkt ledsen om jag hittar något på rea, som andra verkar.

Jag ville bara inte att folk skulle börja "Köpte ett par levis häromdagen. Kostade 1400 :lol:" För då kommer bara nästa och säger:

"Och? Mina Evisu kostade 3 lax. :) "

etc.

@ Benvit: Kebab, that's my name :) . Tills vidare iallafall. Hoppas hultan byter mitt namn snart..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej inte byta namn? Ditt är ju skitskönt! :wub:

Vad har du tänkt byta till isf?

Jovisst är det skönt, men det börjar kännas lite omoget. Så jag tänkte byta till mitt egna, riktiga namn istället. Ante. Såg till min förvånan att det var ledigt.

Och JA. Jag heter Ante på riktigt. Inte andreas, Anton, Anders eller vad man nu kan tro. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Va :wub: ? Nej det var verkligen inte så jag menade. Jag kan (utan att skryta) säga att jag lägger ner alldeles för mycket pengar på kläder. Köper ofta rätt dyrt, men för dens skull blir jag ju inte direkt ledsen om jag hittar något på rea, som andra verkar.

Jag ville bara inte att folk skulle börja "Köpte ett par levis häromdagen. Kostade 1400 :lol:" För då kommer bara nästa och säger:

"Och? Mina Evisu kostade 3 lax. :) "

etc.

@ Benvit: Kebab, that's my name :) . Tills vidare iallafall. Hoppas hultan byter mitt namn snart..

Min mor och far handlar märkeskläder till mig mer än gärna på rea =)

Och jag skiter ärligt talat i om det är förra årets modell om plagget i sig är snyggt =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jovisst är det skönt, men det börjar kännas lite omoget. Så jag tänkte byta till mitt egna, riktiga namn istället. Ante. Såg till min förvånan att det var ledigt.

Och JA. Jag heter Ante på riktigt. Inte andreas, Anton, Anders eller vad man nu kan tro. :)

Helvete

vete_613091_0.gif

Vad bröd. Tycker inte om när folk använder ordet "kebab" i sina namn. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Helvete

vete_613091_0.gif

Vad bröd. Tycker inte om när folk använder ordet "kebab" i sina namn.  :P

Nu vet jag inte om jag hänger med riktigt? Vad har hel-veten, med saken att göra? ;)

Edit: Och bröd?

Edit2: KOm att tänka på den gamla klassikern:

Far åt helvete! Mor åt halv ;)

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är så jävla töntigt om man klär sig på ett speciellt sätt bara för att man lyssnar på en speciell sorts musik.

Fast om man gillar klädstilen så är det ju inge fel...

Men vad har ni "rockare" (måste hålla med crice att det låter förjävligt) för kläder då?

Hmm, svarta jeans, svart t-shirt med något rockband på, eller helt svart? Skinnjacka, eller svart jacka av något slag. Långt svart/blondt/brunt hår.

Rockare.. Vad ska vi säga att vi är då? Rock n' Rollare? Whoa, hett.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor