Benvit Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Vad har du för msn då? NätraggarN.. Just dem du (hummer-sig-snubben) har nämnt är ju trevligast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Sen när ser rockare välklädda ut? Haha. @The Dude: Jag vet att folk gör det, och jag skrev att JAG ALDRIG. Läs. Snälla. Kramizh. U got a fuckin' point there. Men majoriteten vill ha hela kläder och schysst frisyr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Nää men jag ville ändå visa att jag har störst kuk! Sen så förstår jag inte har du något problem med att vissa vill använda lite dyrare kläder än vad du använder? Va ? Nej det var verkligen inte så jag menade. Jag kan (utan att skryta) säga att jag lägger ner alldeles för mycket pengar på kläder. Köper ofta rätt dyrt, men för dens skull blir jag ju inte direkt ledsen om jag hittar något på rea, som andra verkar. Jag ville bara inte att folk skulle börja "Köpte ett par levis häromdagen. Kostade 1400 " För då kommer bara nästa och säger: "Och? Mina Evisu kostade 3 lax. " etc. @ Benvit: Kebab, that's my name . Tills vidare iallafall. Hoppas hultan byter mitt namn snart.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 @ Benvit: Kebab, that's my name . Tills vidare iallafall. Hoppas hultan byter mitt namn snart.. Nej inte byta namn? Ditt är ju skitskönt! Vad har du tänkt byta till isf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Nej inte byta namn? Ditt är ju skitskönt! Vad har du tänkt byta till isf? Jovisst är det skönt, men det börjar kännas lite omoget. Så jag tänkte byta till mitt egna, riktiga namn istället. Ante. Såg till min förvånan att det var ledigt. Och JA. Jag heter Ante på riktigt. Inte andreas, Anton, Anders eller vad man nu kan tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 U got a fuckin' point there. Men majoriteten vill ha hela kläder och schysst frisyr. Majoriteten, ja. Majoriteten vill säkert vara miljonär, och många är inte det. Såå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Va ? Nej det var verkligen inte så jag menade. Jag kan (utan att skryta) säga att jag lägger ner alldeles för mycket pengar på kläder. Köper ofta rätt dyrt, men för dens skull blir jag ju inte direkt ledsen om jag hittar något på rea, som andra verkar. Jag ville bara inte att folk skulle börja "Köpte ett par levis häromdagen. Kostade 1400 " För då kommer bara nästa och säger: "Och? Mina Evisu kostade 3 lax. " etc. @ Benvit: Kebab, that's my name . Tills vidare iallafall. Hoppas hultan byter mitt namn snart.. Min mor och far handlar märkeskläder till mig mer än gärna på rea =) Och jag skiter ärligt talat i om det är förra årets modell om plagget i sig är snyggt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Majoriteten, ja. Majoriteten vill säkert vara miljonär, och många är inte det. Såå. That made no sense? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 .http://www.caliroots.se Har väldigt snygga kläder tycker jag iaf.. Kolla tillexempel märket Fienden Har även störst utval av Cheap Monday kläder på nätet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 That made no sense? Majoriteten av allt folk vill ha snygga kläder, utom en del som är rockare. Majoriten av allt folk vill ha en miljon, utom en del som inte har? Ehm, wtf. Vet ej hur jag tänkte. Men iaf. Hahae232332 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Jovisst är det skönt, men det börjar kännas lite omoget. Så jag tänkte byta till mitt egna, riktiga namn istället. Ante. Såg till min förvånan att det var ledigt. Och JA. Jag heter Ante på riktigt. Inte andreas, Anton, Anders eller vad man nu kan tro. Helvete Vad bröd. Tycker inte om när folk använder ordet "kebab" i sina namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Majoriteten av allt folk vill ha snygga kläder, utom en del som är rockare. Majoriten av allt folk vill ha en miljon, utom en del som inte har? Ehm, wtf. Vet ej hur jag tänkte. Men iaf. Hahae232332 Haha så ni rockare vill ha fula kläder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 (redigerad) Helvete Vad bröd. Tycker inte om när folk använder ordet "kebab" i sina namn. Nu vet jag inte om jag hänger med riktigt? Vad har hel-veten, med saken att göra? Edit: Och bröd? Edit2: KOm att tänka på den gamla klassikern: Far åt helvete! Mor åt halv Redigerad 12 januari, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Haha så ni rockare vill ha fula kläder? Inte vill vi ha slipskläder iaf. ^,^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Rockare har heta kläder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Rockare har heta kläder! Smak som bak, så att säga Tack för tipset om caliroots, förresten. Ganska trevlig sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Gah, varför kan ingen inse att "rockare" låter så in i bängen 80-tals-bondkomik-revy-patetiskt?! Gaaaah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Rockare har heta kläder! ...Tycker dom själva ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Inte vill vi ha slipskläder iaf. ^,^ Det är så jävla töntigt om man klär sig på ett speciellt sätt bara för att man lyssnar på en speciell sorts musik. Fast om man gillar klädstilen så är det ju inge fel... Men vad har ni "rockare" (måste hålla med crice att det låter förjävligt) för kläder då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Det är så jävla töntigt om man klär sig på ett speciellt sätt bara för att man lyssnar på en speciell sorts musik. Fast om man gillar klädstilen så är det ju inge fel... Men vad har ni "rockare" (måste hålla med crice att det låter förjävligt) för kläder då? Hmm, svarta jeans, svart t-shirt med något rockband på, eller helt svart? Skinnjacka, eller svart jacka av något slag. Långt svart/blondt/brunt hår. Rockare.. Vad ska vi säga att vi är då? Rock n' Rollare? Whoa, hett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts