Explosiv Anka Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Klart det är så. Men vill inte köpa ett par jeans för 999:-, när man kan köpa 3 st för samma pris. Duh. Vart köper du jeans för 300? Sen så betalar jag inte mina kläder själv så jag använder gärna jeans för 999+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Hahaha n1 Skratta du bara, men hälften av min garderob kommer därifrån, och vi vet ju hur välklädd jag är! *host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 (redigerad) Vart köper du jeans för 300? Sen så betalar jag inte mina kläder själv så jag använder gärna jeans för 999+ Låt mig använda ett citat som jag såg förut här idag: Det här är ingen kukmätar-tråd. Redigerad 10 januari, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 (redigerad) Vart köper du jeans för 300? Sen så betalar jag inte mina kläder själv så jag använder gärna jeans för 999+ Klädjätten heter det, ligger här uppe i prix. Dom har samma sorts byxor, fast utan märket, för 299:-. Köpte ett sånt par jeans, och täckjacksbyxor, för 299:-. (Mellandagsrea, men endå.) Skulle aldrig kunna punga ut 1000:- från min familj för ett par byxor. Redigerad 10 januari, 2006 av pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Orka vara brat-ig. Som jag och min älskade Sockertopp Fredrika kom fram till: Det är coolt att vara fattig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Fanns mycket trevligt på zoovillage. Tack för länken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Skulle aldrig kunna punga ut 1000:- från min familj för ett par byxor. Nej men respektera att det finns folk som kan det. Varor kostar vad folk är berädda att betala, marknadsekonomi you know. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 (redigerad) Märkes kläder tycker jag inte är nåt spec, bär endast vanliga svarta kläder, aldrig ljust, iofs skinnjacka vet jag inte om man kalla märkeskläder men aja det har jag iaf edit: skulle iofs kunna lägga mera än tusen kronor på en skinnkappa Redigerad 11 januari, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Senaste jeansen jag köpte kostade 700, och då var det 50% på dem så dem skulle kostat 1400 om det inte vart rea :- O Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Klart det är så. Men vill inte köpa ett par jeans för 999:-, när man kan köpa 3 st för samma pris. Duh. Vart fan får de tag i byxer för runt trehundralappen då? är man kille och vill se lite välklädd ut får man nog räkna med att betala lite för att få ett par byxor som man tycker om och trivs i. Hur ofta köper man byxor egentligen? kan ju inte bara köpa byxor för att dom är billiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Japp. Jag hittar nästan aldrig ett par jeans jag tycker sitter bra på mig, jag HATAR bootcut och det är såna modeller som bara finns nu typ.. Så jag måste köpa dyra jeans för det är dem enda som passar på mig :- O Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Tycker det verkar knäppt att köpa Kläder på nätet. Man måste ju pröva dom och sånt typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Vart fan får de tag i byxer för runt trehundralappen då? är man kille och vill se lite välklädd ut får man nog räkna med att betala lite för att få ett par byxor som man tycker om och trivs i. Hur ofta köper man byxor egentligen? kan ju inte bara köpa byxor för att dom är billiga. Sen när ser rockare välklädda ut? Haha. @The Dude: Jag vet att folk gör det, och jag skrev att JAG ALDRIG. Läs. Snälla. Kramizh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Sen när ser rockare välklädda ut? Haha. @The Dude: Jag vet att folk gör det, och jag skrev att JAG ALDRIG. Läs. Snälla. Kramizh. Aa okej då, kändes bara som om du klankade ner på folk som köper märkeskläder, om inte i denna så i andra trådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Låt mig använda ett citat som jag såg förut här idag: Det här är ingen kukmätar-tråd. Nää men jag ville ändå visa att jag har störst kuk! Sen så förstår jag inte har du något problem med att vissa vill använda lite dyrare kläder än vad du använder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Något kul hittar man väl alltid.. http://www.fancylove.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Nää men jag ville ändå visa att jag har störst kuk! Sen så förstår jag inte har du något problem med att vissa vill använda lite dyrare kläder än vad du använder? Visa din stora kuk då. ^^, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Visa din stora kuk då. ^^, Släng in mig på msn så kan jag visa den i cam haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Släng in mig på msn så kan jag visa den i cam haha Vad har du för msn då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts