Alle090 Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 (redigerad) Alltid..Vänta lite då EDIT:Häär =) Jag ser att du har hittat hastigheten och Acclearatio. För att få framhjuls drift så måste du ändra "Drive type" till F.. ( R= Rear Och F =Front) Redigerad 3 juli, 2006 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jaffao Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Skulle behöva lite hjälp med Handling editor, jag har ökat topphastigheten på Hotringen, men det ända den gör är att slira iväg, kommer alltså inte upp i nån fart på engång. Sen om man ändrar så det blir framhjulsdrift så är slirar den iväg iaf och sen går det inte att styra typ medans man kör.. för den slirar.. någon som vet nån instlällning där i programet som gör att den slutar slirar? MVH johnny Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Fel Forum!Lär dig svenska!*Reported to move* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jaffao Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Fel Forum! Lär dig svenska! *Reported to move* haha, jag läste denna topic och tydligen så snackar alla om det programet här, så tänkte att de inte skulle skada att lägga till ett inlägg om det?.. och jag skriver hur fan jag vill haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 UPS is moving your topic. Thank you for using UPS moving company. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZinteX Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Fast jag bara slirar iväg^^ ..Var ändrar man det? +Vad är min och max värdena(siffror) Det ändrar du på traction. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jaffao Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Det ändrar du på traction. de står traction multiplier, traction loss och traction bias.. vilken av dom? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZinteX Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 de står traction multiplier, traction loss och traction bias.. vilken av dom? :S Jag ändrade traction loss och traction bias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jaffao Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Jag ändrade traction loss och traction bias ok, jag ändrade loss, haha fyfan va den går.. drar upp på bakhjulen ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZinteX Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 ok, jag ändrade loss, haha fyfan va den går.. drar upp på bakhjulen ju Så det fixade sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jaffao Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Så det fixade sig? mjo.. har ju klarat av SA, så är ute på flygplatserna och leker me hotringen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZinteX Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 mjo.. har ju klarat av SA, så är ute på flygplatserna och leker me hotringen Soft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts