h_90 Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 (redigerad) När man går inte i handlig-filen, vilka av alla siffror ska man ändra för att få bättre axx och topphastighet? Edit: Hittade axxet nu, hur gör man för att fixa greppen nu då, sladdar ju bara iväg! Redigerad 10 januari, 2006 av h_90 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Okej nu, Först letar du reda på Acceleration tror ag och ändrar hur fort den accelererar där, Sen måste du hitta något annat för att ändra topphastigheten Men taskig trådtitel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
h_90 Skrivet 10 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Har hittat topphastighet och axx men den greppar inte så bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Du kan ju också skaffa ett handling editor program... Det finns två sorter... 1: Gta San Andreas Ultimate Editor. Men den har buggats sig för mig så jag kan inte ändra vissa bilar.. Men i den kan man även ändra vapnen och ped statsen HÄR 2: Gta Handling Editor. Det ända negativa är att den är lite avancerad och svår när det gäller att ändra vissa saker.. tillexempel "flags".. HÄR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Vad är "flags"? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Det typ en lista där det står vad bilen ska vara bra för... Tex Så kan man kryssa i "No Roof", "Is Big" ,"Is a boat", "Offroad" och såna saker. Det är bara att kryssa i vilka bra egenskaper fordonet ska ha... inte skiva in siffror.. Men om du kryssar in "No roof" till en bil med tak så kanske Cj hoppar in genom taket... han kan ju hoppa in i bilar utan tak.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Det typ en lista där det står vad bilen ska vara bra för... Tex Så kan man kryssa i "No Roof", "Is Big" ,"Is a boat", "Offroad" och såna saker. Det är bara att kryssa i vilka bra egenskaper fordonet ska ha... inte skiva in siffror.. Men om du kryssar in "No roof" till en bil med tak så kanske Cj hoppar in genom taket... han kan ju hoppa in i bilar utan tak.... Japp thx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
biafra_92 Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 (redigerad) Du kan ju också skaffa ett handling editor program... Gta Handling Editor. Det ända negativa är att den är lite avancerad och svår när det gäller att ändra vissa saker.. tillexempel "flags".. HÄR Men "vad är vad"..Jag förstår inte..tex acc och hastighet :"> Redigerad 12 januari, 2006 av biafra_92 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Men "vad är vad"..Jag förstår inte..tex acc och hastighet :"> Vad menar du? Menar du vilket som ändrar vilket? Velocity= hastighet Mer kan jag inte svara på nu... :"> Jag har inte Gta Sa data här... Offtopic: Ska bygga en data snart,håller på att leta delar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
biafra_92 Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Vad menar du? Menar du vilket som ändrar vilket? Velocity= hastighet Mer kan jag inte svara på nu... :"> Jag har inte Gta Sa data här... Offtopic: Ska bygga en data snart,håller på att leta delar... Ok Kan du kolla när du kommer hem..lr nån annan :"> :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Ok Kan du kolla när du kommer hem..lr nån annan :"> :"> Visst.. om inte du kan printa screenen så att jag kan kryssa för vilket som är vilket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
biafra_92 Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Visst.. om inte du kan printa screenen så att jag kan kryssa för vilket som är vilket! Häär =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 (redigerad) Häär =) Här är hastigheten och acc... Men om du kan så råder jag dig att använda Gta San Andreas Ultimate Editor... Den är enklare... Är det något annat du vill veta så säg till... 1: Accerlationen 2: Hastigheten 3:vikten nomalt fall 4: vikten i svängar (G) Redigerad 16 januari, 2006 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
biafra_92 Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Här är hastigheten och acc... Men om du kan så råder jag dig att använda Gta San Andreas Ultimate Editor... Den är enklare... Är det något annat du vill veta så säg till... 1: Accerlationen 2: Hastigheten 3:vikten nomalt fall 4: vikten i svängar (G) Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
biafra_92 Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 (redigerad) Tack Fast jag bara slirar iväg^^ ..Var ändrar man det? +Vad är min och max värdena(siffror) Redigerad 16 januari, 2006 av biafra_92 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Du bör nog ändra så att det är framhjuls drift och inte bak hjulsdrift.... Max antal siffror är nog antingen 6-8.... (e.xp Ca 99999999) Om du startar spelet och det laddar aldrig klart i den första laddning menyn så betyder det att det är för många siffror... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
biafra_92 Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 (redigerad) Du bör nog ändra så att det är framhjuls drift och inte bak hjulsdrift.... Max antal siffror är nog antingen 6-8.... (e.xp Ca 99999999) Om du startar spelet och det laddar aldrig klart i den första laddning menyn så betyder det att det är för många siffror... Vad heter och vilken siffra är det :"> :"> :"> :"> Redigerad 17 januari, 2006 av biafra_92 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Vad heter och vilken siffra är det :"> :"> :"> :"> Hmm... om du menar frahjuls drift så kan jag inte hjälpa dig tyvärr För jag kommer inte ihåg hur man ändrade på Gta Sa handling editor, minns bara hur man gör på Gta San Andreas Ultimate Editor.... Och det tror jag inte är en siffra.... Kan du ladda upp en bild på Gta Sa handling editor fast när du har laddat handlig.cfg?? :"> Lessen asså... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
biafra_92 Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 (redigerad) Hmm... om du menar frahjuls drift så kan jag inte hjälpa dig tyvärr För jag kommer inte ihåg hur man ändrade på Gta Sa handling editor, minns bara hur man gör på Gta San Andreas Ultimate Editor.... Och det tror jag inte är en siffra.... Kan du ladda upp en bild på Gta Sa handling editor fast när du har laddat handlig.cfg??:"> Lessen asså... Alltid..Vänta lite då EDIT:Häär =) Redigerad 18 januari, 2006 av biafra_92 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dboy Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 När jag laddar ner sa handling editor by (jacob) så när ja ska öppna den så står det : Component 'MSCOMCTL.OCX' or one of its dependencies not correctly registred: a file is missing or invalid : .... jag vet itne hur man ska göra ? :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts