Jump to content

vad nu då??

Joey
 Share

Recommended Posts

jag köpte mafia för ett tag sen och det funkar inte något vidare.. man ser inte spelaren eller bilarna eller dom andra människorna.. jag lånade ut det till en kompis som har sämre dator än jag och där funkar det.. systemkraven är: Minimum Hardware Requirements:

500 MHz Pentium III or AMD Athlon processor, 96 MB of RAM, 16x CD / DVD ROM drive, 1.8 GB of free hard disk space, 16 MB video card with DirectX 8.1 compatible drivers, DirectX 8.1 compatible sound card, keyboard, mouse.

Recommended Hardware Requirements:

700+ MHz Pentium III or AMD Athlon processor, 128 + MB of RAM, 32x CD / DVD ROM drive, 1.8 GB of free hard disk space, 32 MB video card with DirectX 8.1 compatible drivers, DirectX 8.1 compatible sound card with surround sound support, keyboard, mouse.

jag har allt detta och 32 mb grafikkort ochså men det funkar inte i alla fall.. vad ska jag göra? :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 5 weeks later...
d joey du har ju inte ens mafia...din dator pallar inte ens med det...haha

1, min brosa har det jag får det av honom!!! 2, min dator pallar det om man slår av Z-buffer!! 3, du ska inte lägga dig i vad jag skriver!! du e ju helt !¤#"/#)(/)/#&/()¤) -_-;) och du ska inte säga nått!! din dator har pajat mer ggr än man kan räkna!! ;) (:!!!:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...