Gtamama Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 (redigerad) Jag var inne på Denna sida och tittade runt lite bland programmen som går i usa, och då när jag ska titta vilken tid dom går så ser jag detta, till exempel står d att one tree hill går : wednesdays 8/7c??? Alltså 8/7 och sen ett C. (titta i menyn till höger så fattar ni vad jag menar) Jag var sedan inne på andra seriers hemsidor och såg att det stod liknande tider för dom med, fast då kanske thursdays 10/9c. Vad kan detta betyda, det finns inte så många säsonger i det programmet så det kan inte vara det, C:et kanske står för central american time, men vad står 8/7 för??? (:!!! (:!!! Är det någon som säkert vet vad det betyder så får ni gärna svara, jag undrar riktigt mycket vad det kan betyda, har ni några förslag...skriv!! Tacksam för svar Redigerad 10 januari, 2006 av Gtamama Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Jag var inne på Denna sida och tittade runt lite bland programmen som går i usa, och då när jag ska titta vilken tid dom går så ser jag detta, till exempel står d att one tree hill går : wednesdays 8/7c??? Alltså 8/7 och sen ett C. (titta i menyn till höger så fattar ni vad jag menar) Jag var sedan inne på andra seriers hemsidor och såg att det stod liknande tider för dom med, fast då kanske thursdays 10/9c. Vad kan detta betyda, det finns inte så många säsonger i det programmet så det kan inte vara det, C:et kanske står för central american time, men vad står 8/7 för??? (:!!! (:!!! Är det någon som säkert vet vad det betyder så får ni gärna svara, jag undrar riktigt mycket vad det kan betyda, har ni några förslag...skriv!! Tacksam för svar C är CURRENTLY, alltså att det pågår NU. Då gissar jag på att 3/8 innebär att tre åttondelar av programmet redan gått... Dock osäker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 C är CURRENTLY, alltså att det pågår NU. Då gissar jag på att 3/8 innebär att tre åttondelar av programmet redan gått... Dock osäker! Och nu stog det 8/7, då har åtta sjundedelar gått? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 10 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 (redigerad) C är CURRENTLY, alltså att det pågår NU. Då gissar jag på att 3/8 innebär att tre åttondelar av programmet redan gått... Dock osäker! Jag är ganska säker på att C är Cetral time. dom sa det i slutet av en trailer. så här säger dom på reklamen; catch fresh one tree hills at 8/7 central, dom säger liksom eight seven. Som om det skulle sitta ihop:eightseven. Men vad kan 8/7c eller 10/9 betyda?Ingen som vet, eller skulle kunna ta reda på Redigerad 10 januari, 2006 av Gtamama Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Datum? eller nåt (:!!! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 10 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Datum? eller nåt (:!!! (:!!! Nope, skulle inte tro det, eftersom programmen som det står så där på går hela tiden, eller alltså dom som går idag å imorgon å i övermorgon står det så på, så jag e säker på att det handlar om tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 C betyder Central som någon sa. Ska forska lite om hur man ska läsa dem.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 (redigerad) Kan ha något med detta att göra. Om de kanske börjar från väst och sedan går till den centrala tidszonen (därav c). Det jag skrev verkar rätt ologiskt kom jag på då det skiftar mellan större och mindre siffror efter varandra. Men det kan ändå ha något med det länken beskriver att göra. Redigerad 10 januari, 2006 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 10 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 C betyder Central som någon sa. Ska forska lite om hur man ska läsa dem.. Bra!!! Skriv så fort du fått reda på det, om du nu får reda på detta mysterium (:!!! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Nej det är inte alls löst. C står för Celsius era jävla pack!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Nej det är inte alls löst. C står för Celsius era jävla pack!! Låter ganska orimligt i de samanhangen. 8/7 Celsius? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 (redigerad) Okej, nu vet jag. Om det står t ex: 8/7c så betyder det att det visas 8pm i den östra tidszonen (Eastern time zone) och 7pm i den centrala tidszonen(Central time zone). Alltså, 8pm East är 7pm Central och just exemplet ovan är en typisk tv-slot i den östra tidszonen (Eastern Time Zone). Länk. Redigerad 10 januari, 2006 av Benvit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 10 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Okej, nu vet jag. Om det står t ex: 8/7c så betyder det att det visas 8pm i den östra tidszonen (Eastern time zone) och 7pm i den centrala tidszonen(Central time zone). Tack. Du har löst mysteriet (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 (redigerad) Låter ganska orimligt i de samanhangen. 8/7 Celsius? (:!!! Ja men det är inte så svårt att lista ut det. Då är det alltså runt 7-8 grader ute.. Benvit: Om jag var en mittimellan-fjant och bodde i mittersta Oklahoma t.ex. Vilken tablå ska jag då gå efter? Redigerad 10 januari, 2006 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Ja men det är inte så svårt att lista ut det. Då är det alltså runt 7-8 grader ute.. Benvit: Om jag var en mittimellan-fjant och bodde i mittersta Oklahoma t.ex. Vilken tablå ska jag då gå efter? Ehm.. Jag gissar efter Central Time Zone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 (redigerad) VAD FAN!!!!! Alla andra kommentarer innan "lösningen" kom var fan det dummaste jag hört! Hur svårt kan det egentligen ha varit att förstå vad det betydde? jävligt svårt verkar det som. Edit; Jag tänkte inte riktigt på hur hög medelåldern var här på forumet.. mitt fel.. Redigerad 11 januari, 2006 av Stian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 VAD FAN!!!!! Alla andra kommentarer innan "lösningen" kom var fan det dummaste jag hört! Hur svårt kan det egentligen ha varit att förstå vad det betydde? jävligt svårt verkar det som. Edit; Jag tänkte inte riktigt på hur hög medelåldern var här på forumet.. mitt fel.. Du var ju själv med och drog ner medelåldern till tre år, så tyst med dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 VAD FAN!!!!! Alla andra kommentarer innan "lösningen" kom var fan det dummaste jag hört! Hur svårt kan det egentligen ha varit att förstå vad det betydde? jävligt svårt verkar det som. Oj jag råkade visst inte klura ut det. Sakta sakta sjunker min medelålder bara för det. Nej det är klart den inte gör fattar du väl. Men visst, du fattade inte det. Så då kan man ju undra hur gammal du är? Förresten ni som undrar så skämtade jag när jag sa något om Celsius eller vad det nu var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 VAD FAN!!!!! Alla andra kommentarer innan "lösningen" kom var fan det dummaste jag hört! Hur svårt kan det egentligen ha varit att förstå vad det betydde? jävligt svårt verkar det som. Edit; Jag tänkte inte riktigt på hur hög medelåldern var här på forumet.. mitt fel.. Mmmmm... Fan att alla inte är lika tuffa som dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts