Roxxy Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Jag älskade spelet, verkligen! Men jag bytte in den mot nåt annat spel. Nu har jag blivit sugen på att spela att spela det igen. Jag tänkte köpa det i helgen om det finns nu som begagnat och min fråga är är det värt att köpa VC igen?! PS. Finns det auto aim I VC? Det har jag glömt! :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Om du älskade det och är sugen på att spela igen är de bara att köpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 10 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Men har VC auto aim som i san andreas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Men har VC auto aim som i san andreas? Ja på PS2 men intew på PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Somsagt, om du älskar det ska du köpa det. Ett kul spel. Om inte kan du köpa San Andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 10 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Då har jag bestämmt mig. Jag köper det. VC var bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 10 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 (redigerad) Men det hade inte samma ''auto aim'' som SA! (:!!! Man kunde inte trycka på R1+O sen skjuta. Redigerad 10 januari, 2006 av Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 (redigerad) Men det hade inte samma ''auto aim'' som SA! Man kunde inte trycka på R1+O sen skjuta. Är det inte så man gör på SA oxo? edit: @qouad_Gta: Man kan ställa in så det är autoaim på PC Redigerad 11 januari, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 11 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Så, har VC samma auto aim då? Lite förvirrad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Så, har VC samma auto aim då? Lite förvirrad Ja samma autoaim fast man kan inte sikta hur man vill som på san andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Tror jag ochså ska köpa VC sugen på att prova de , har bara spelat de hos kompisar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 11 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 (redigerad) Jag tror att jag ska gå ner till stan på fredag och kolla om de har spelet på Game eller vårt i lilla Tvspels huset affär xD Redigerad 11 januari, 2006 av Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 11 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Fan vad jag tvilar på att köpa spelet. Jag har en dålig känsla av det. Men jag vill så gärna spela det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 (redigerad) Fan vad jag tvilar på att köpa spelet. Jag har en dålig känsla av det. Men jag vill så gärna spela det. Varför har du en dålig kännsla av det då? Om du gillar Scareface filmen så är spelet ett givet köp. Sen en annan sak, du måste tåla starka neon färger och rosa trotoarer. Du bör köpa spelet.. Du kommer garanterat inte att tröttna på storyn. Det är roligare med lite andra vapen också. Finns lite roligare vapen I det än SanAn. Redigerad 13 januari, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 14 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Jag tvivlar bara för att jag kommer att tröttna på spelet snabbt, tror jag. Och det är typ ingen annan som spelar det längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Jag tvivlar bara för att jag kommer att tröttna på spelet snabbt, tror jag. Och det är typ ingen annan som spelar det längre. Ja spelar de fortfarande... tyckte att SA va tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Och det är typ ingen annan som spelar det längre. Vadådå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts