RavenE Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 (redigerad) Jag fick en SE K700i igår, och idag ramlade jag och landade precis på den sidan där jag har mobilen i fickan...så nu är displayen trasig (inte skalet, utan själva displayen). Nu till min fråga: Vart kan man laga detta billigast? Skickar med en bild också.. Ni ser där det är svart.. Redigerad 10 januari, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Där du köpte den eller "The Phonehouse" eller... Var kartongen öppnad när du fick den? Var den inte öppnad sä gå till stellet du köpte den på och säg att den var trasig när du öppnade lådan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Blir inte billigt att laga det där.. Lämna in den så får du väl ut en ny på garantin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 (redigerad) Oj..glömde skriva dit en sak..jag köpte den begagnad, men den var hel då jag fick den. Jag var in på Telia och frågade, där skulle det kosta 1076kr att laga den... @alexzander: Lagar The Phonehouse mobiler som inte är köpta där? @Lindström: Nope, jag var in och frågade, men dom hänvisade mig till ett reparationsbolag(stavning?) Redigerad 10 januari, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Lagade min för 200 kronor på något ställe, ska försöka leta upp det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Nu till min fråga: Vart kan man laga detta billigast? Lite osäker men kolla på www.gsmteknik.se Dom är bra och kanske kan hjälpa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Lagade min för 200 kronor på något ställe, ska försöka leta upp det. Okej! Hoppas att du hittar det! @JMC: Hmm...den sidan ser helt okej ut..måste man skicka in mobilen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Jag kan inte hjälpa dig... Allt jag kan göra är att lida med dig. (:!!! Förjävligt, sånt där får bara inte inträffa. *Gråter så det skvalar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 (redigerad) Jag kan inte hjälpa dig... Allt jag kan göra är att lida med dig. (:!!! Förjävligt, sånt där får bara inte inträffa. *Gråter så det skvalar* Jag skulle vilja hänvisa till ordspråket: Det finns iget ont som inte har nåt gott med sig... (tar ett djupt andetag) Med anledning utav att efter att min kamera trillat ur min väska, ner för ett 5 meter högt berg, ner i 20 meter djupt vatten.... och ändå landat på en enda lite fjuttig sten plätt som sticker upp aldeles intill berget så att jag kunde hoppa i & hämta den och ta ett kort & vinne en ännu grymmare kamera ^^ (pust) Redigerad 10 januari, 2006 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Jag skulle vilja hänvisa till ordspråket: Det finns iget ont som inte har nåt gott med sig... (tar ett djupt andetag) Med anledning utav att efter att min kamera trillat ur min väska, ner för ett 5 meter högt berg, ner i 20 meter djupt vatten.... och ändå landat på en enda lite fjuttig sten plätt som sticker upp aldeles intill berget så att jag kunde hoppa i & hämta den och ta ett kort & vinne en ännu grymmare kamera ^^ (pust) Du dök allstå 40 meter för att hämta en kamera? K. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Du dök allstå 40 meter för att hämta en kamera? K. Naa... vattnet var 20 meter djupt.... men kamran kandade på en liten kant... typ 1 meter under ytan... så jag dök bara 1 meter.... de första 5 metrarna i luften hoppade jag fötterna första... ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Naa... vattnet var 20 meter djupt.... men kamran kandade på en liten kant... typ 1 meter under ytan... så jag dök bara 1 meter.... de första 5 metrarna i luften hoppade jag fötterna första... ^^ Ajjt. (:!!! Missuppfattade det lite då. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Ajjt. Missuppfattade det lite då. JA DET GJORDE DU VISST!!!! :"> (:!!! Jag funderar på en sak... vad har dett med trasig display att göra.... (:!!! Joo juste ja... du kanske får en ny gratis om du lämnar in den för dom kanske gör sönder den mer & kan inte laga sen ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Joo juste ja... du kanske får en ny gratis om du lämnar in den för dom kanske gör sönder den mer & kan inte laga sen ^^ Ja, precis (:!!! ....eller så inte... Det är ju bra om ni håller er till ämnet också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Min systers telefon ramlade ner från en pal och min brorsa gick på den (:!!! Tänkte precis fråga detta, snälla howhow find the place! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 @JMC: Hmm...den sidan ser helt okej ut..måste man skicka in mobilen? Nej det beror ju på hur du bor. Du kan även besöka deras butiker. Står nog på sidan vart dom finns i landet. Och om dom inte kan hjälpa så har dom säkert kontakter som kan. Hör me dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Nej det beror ju på hur du bor. Du kan även besöka deras butiker. Står nog på sidan vart dom finns i landet. Och om dom inte kan hjälpa så har dom säkert kontakter som kan. Hör me dom. Okej, jag bor i Östersund, så det närmaste är Sundsvall. Får se om jag skickar den (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Jag hittade en display till SonyEricsson Z600, 529:- är det värt pengarna? finns det billigare? Hur "installerar" man displayen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Du trycker dit skiten och hoppas så innerligt att den stannar (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts