Jump to content

Trasig display på SE K700i

RavenE
 Share

Recommended Posts

Jag fick en SE K700i igår, och idag ramlade jag och landade precis på den sidan där jag har mobilen i fickan...så nu är displayen trasig (inte skalet, utan själva displayen). Nu till min fråga: Vart kan man laga detta billigast?

Skickar med en bild också..

Ni ser där det är svart..

post-22-1136907802_thumb.jpg

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oj..glömde skriva dit en sak..jag köpte den begagnad, men den var hel då jag fick den.

Jag var in på Telia och frågade, där skulle det kosta 1076kr att laga den...

@alexzander: Lagar The Phonehouse mobiler som inte är köpta där?

@Lindström: Nope, jag var in och frågade, men dom hänvisade mig till ett reparationsbolag(stavning?)

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan inte hjälpa dig... Allt jag kan göra är att lida med dig. (:!!!:)

Förjävligt, sånt där får bara inte inträffa. *Gråter så det skvalar*

Jag skulle vilja hänvisa till ordspråket: Det finns iget ont som inte har nåt gott med sig... (tar ett djupt andetag)

Med anledning utav att efter att min kamera trillat ur min väska, ner för ett 5 meter högt berg, ner i 20 meter djupt vatten.... och ändå landat på en enda lite fjuttig sten plätt som sticker upp aldeles intill berget så att jag kunde hoppa i & hämta den och ta ett kort & vinne en ännu grymmare kamera ^^ (pust)

Redigerad av Foo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle vilja hänvisa till ordspråket: Det finns iget ont som inte har nåt gott med sig... (tar ett djupt andetag)

Med anledning utav att efter att min kamera trillat ur min väska, ner för ett 5 meter högt berg, ner i 20 meter djupt vatten.... och ändå landat på en enda lite fjuttig sten plätt som sticker upp aldeles intill berget så att jag kunde hoppa i & hämta den och ta ett kort & vinne en ännu grymmare kamera ^^ (pust)

Du dök allstå 40 meter för att hämta en kamera? K.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ajjt. ;) Missuppfattade det lite då. :)

JA DET GJORDE DU VISST!!!! ^_^

:"> (:!!!:)

Jag funderar på en sak... vad har dett med trasig display att göra.... (:!!!:)

Joo juste ja... du kanske får en ny gratis om du lämnar in den för dom kanske gör sönder den mer & kan inte laga sen ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej det beror ju på hur du bor. Du kan även besöka deras butiker. Står nog på sidan vart dom finns i landet. Och om dom inte kan hjälpa så har dom säkert kontakter som kan. Hör me dom.

Okej, jag bor i Östersund, så det närmaste är Sundsvall. Får se om jag skickar den (:!!!:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor