_EmiL_ Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 (redigerad) En gång så sköt jag ett skott med deagle och den studsade genom hela banan och tog hela laget. Ascoolt men dom trodde jag cheatade. LOL! OHHHHHH DAMNIT!! NY SIDA Ohh BTW Hampus Goes DomarN^^ Redigerad 14 januari, 2006 av _EmiL_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 En gång så sköt jag ett skott med deagle och den studsade genom hela banan och tog hela laget. Ascoolt men dom trodde jag cheatade. Det var mig du fraggade också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 14 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 LOL! OHHHHHH DAMNIT!! NY SIDA Ohh BTW Hampus Goes DomarN^^ Lite offtopic men Är du ute på fragbite? Faan va det händer saker med honom Nyss så blev han klippt i fingret ock blodet sprutade 3 dm upp i luften Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Lite offtopic men Är du ute på fragbite? Faan va det händer saker med honom Nyss så blev han klippt i fingret ock blodet sprutade 3 dm upp i luften Han är mytoman ffs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 14 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Han är mytoman ffs. Jo, vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Jo, vet Såsom du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 15 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Såsom du. Sluta kalla mig mytoman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Sluta kalla mig mytoman Men du är ju det. eller så är du l0flz0r_m4_w0007zzz_1337pL4YaHH_H4xXx0rZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 :E Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Konstigt Hur kan jag ha gjort det då då? Har hört om andra som också gjort det Har tagit 3 i ett skott med defendern också Har en kompis här på sajten som var en av dom LÅt mig gissa att det var mig du mena Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 15 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 LÅt mig gissa att det var mig du mena Aaa Det var dig jag menade Jävla lotto när jag tog er 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 En gång så sköt jag ett skott med deagle och den studsade genom hela banan och tog hela laget. Ascoolt men dom trodde jag cheatade. En gång !11 så HS:ade jag!!11 en annan kille!!11 på en annan server!!111 genom väggen!!11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 En gång !11 så HS:ade jag!!11 en annan kille!!11 på en annan server!!111 genom väggen!!11 HOLY SHIT!1! Komm de ett sånnt däär koolt ljud med wikkedsikk dåe?!?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 OmG tHiS iS lIkE tHe BeStEsT sHiT eWa, jag haxxade en på nuke, och när jag haxxade han så haxxade jag en på en annan server fast det var samma map och han stog på precis samma ställe, sen studsa skottet iväg till Dust2, då dog alla, sen vart jag bannad från varenda server för alla sa att jag cheata Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 OmG tHiS iS lIkE tHe BeStEsT sHiT eWa, jag haxxade en på nuke, och när jag haxxade han så haxxade jag en på en annan server fast det var samma map och han stog på precis samma ställe, sen studsa skottet iväg till Dust2, då dog alla, sen vart jag bannad från varenda server för alla sa att jag cheata Jäfla otur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts