pKz Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Jag vet faktiskt inte Alla blev hs Det vara första rundan så ingen hade hjälm Då tar deaglen mer typ 200 nånting 260 - 130 - 65 .. k? Ajjt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 13 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Det stämmer bra Men det blev iaf 3 hs på alla i skottet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Det är inte teamkill. Du ser ju att dom är terror och att jag kommer från ct-spawn? Men då är det min skärm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Hmm.. 1 skott HS med deagle gör 179 dmg (ungefär), då gör allstå 2 st 90 dmg (om du nu träffade HS), och så sista gör då 45 hp. Och, var det ny runda eller var dom skade? Nein. det sista skotten tar ingen skada alls =) det går inte att sätta tre på ett skott med deagle =) Hampus a.k.a lögnarN^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Nein. det sista skotten tar ingen skada alls =) det går inte att sätta tre på ett skott med deagle =) Hampus a.k.a lögnarN^ Jag vet det. Gick bara delat på 2 fysiken, på CS. Där t.ex ett AWPSkott genom en vägg/teamm8, bara tar 50% av riktiga skadan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Jag vet det. Gick bara delat på 2 fysiken, på CS. Där t.ex ett AWPSkott genom en vägg/teamm8, bara tar 50% av riktiga skadan. Joru Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Du kan inte heller haxa genom två väggar. Samma princip, jävla mytto. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Du kan inte heller haxa genom två väggar. Samma princip, jävla mytto. Någonstans borde det väl gå. Men liksom, aldrig ett oneshot genom 2 väggar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 (redigerad) Det går visst att göra tre HS med Deaglen...Legenden gjorde det, har till och med sett det på film...fast det var på 1.3 kom jag på nu. Redigerad 13 januari, 2006 av Coach Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 En kompis till mig lyckades få 3 hs med glocken . De kom som på ett led och han drog av en burst och träffade första som gick igen om tog de andra. Han hade skrivit någon stans i ett forum och frågat ifall någon lyckats med det, och de kom fram till att det var en bugg. Kalla mig lögnare , men det är sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 En kompis till mig lyckades få 3 hs med glocken . De kom som på ett led och han drog av en burst och träffade första som gick igen om tog de andra. Han hade skrivit någon stans i ett forum och frågat ifall någon lyckats med det, och de kom fram till att det var en bugg. Kalla mig lögnare , men det är sant. Kanske 3 skott = 3 HS? Dom kan ju dock inte haft så mkt HP, om han dödade dem så. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Det går visst att göra tre HS med Deaglen...Legenden gjorde det, har till och med sett det på film...fast det var på 1.3 kom jag på nu. Nicht. inte tre på ett skott. kanske gick på 1.3, spelade iofs inte cs på den tiden ^^. Trippel går att sätta med scout och awp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Det går visst att göra tre HS med Deaglen...Legenden gjorde det, har till och med sett det på film...fast det var på 1.3 kom jag på nu. Men nu är det så att: 1. legendeN är ju inte så fantastiskt bra. 2. 1.3 är ganska buggigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 2. 1.3 är ganska buggigt. Joru. hoppa och skjuta spikrakt med awp is teh hardcore shiz? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Joru. hoppa och skjuta spikrakt med awp is teh hardcore shiz? =) Nä - men det kunde man typ i 1.1 kommer jag ihåg. I alla fall med deaglen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 14 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 (redigerad) Nein. det sista skotten tar ingen skada alls =) det går inte att sätta tre på ett skott med deagle =) Hampus a.k.a lögnarN^ Konstigt Hur kan jag ha gjort det då då? Har hört om andra som också gjort det Har tagit 3 i ett skott med defendern också Har en kompis här på sajten som var en av dom Redigerad 14 januari, 2006 av diarrehampus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Konstigt Hur kan jag ha gjort det då då? Har hört om andra som också gjort det Har tagit 3 i ett skott med defendern också Har en kompis här på sajten som var en av dom Och en gång när jag lirade public så var 31 vs. mig och då tog jag upp awp på cw och tog alla i ett skott! 31 hs i ett skott. Men jag glömde recca. AWW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 14 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Och en gång när jag lirade public så var 31 vs. mig och då tog jag upp awp på cw och tog alla i ett skott! 31 hs i ett skott. Men jag glömde recca. AWW! LOL Men jag ljuger inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 Bevis, ge mig bevis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2006 LOL Men jag ljuger inte En gång så sköt jag ett skott med deagle och den studsade genom hela banan och tog hela laget. Ascoolt men dom trodde jag cheatade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts