diarrehampus Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 När jag vill spela in ett klipp så går steam ur sej och det står nånting om snapshot Vad ska jag göra? Vill spela in mitt mycket snygga klipp när jag killade med ak:n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 När jag vill spela in ett klipp så går steam ur sej och det står nånting om snapshot Vad ska jag göra? Vill spela in mitt mycket snygga klipp när jag killade med ak:n Dra printscreen så man får se hur det blir. Det finns en utmärkt cstråd också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Startmovie plzjagernoob 90 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Startmovie plzjagernoob 90 Yerightmatie. startmovie 90 + Videomach Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 10 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Nu fungerar det men bilderna blir bara flera av samma 3000001.rar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Startmovie plzjagernoob 90 WöRD du är faktist noob i hjärnan P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 10 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Nu fungerar det Snart ihopklippt (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 WöRD du är faktist noob i hjärnan P-C (:!!! Hmm? Snacka svenska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 10 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Nu är jag klar med filmen Visar den nu Killen är väl inte det bästa, men jag vill bara prova att göra en film http://www.flurl.com/uploaded/CalibR_37744.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 OJOJOJ! GLHF med sponsringen ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Nu är jag klar med filmen Visar den nu Killen är väl inte det bästa, men jag vill bara prova att göra en film http://www.flurl.com/uploaded/CalibR_37744.html Fyyfaan vad nice träff! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Fyyfaan vad nice träff! Exakt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Nu är jag klar med filmen Visar den nu Killen är väl inte det bästa, men jag vill bara prova att göra en film http://www.flurl.com/uploaded/CalibR_37744.html HAHA! Skulle det vara snyggt eller? Inte det minsta. Sånt gör man verkligenv varje dag. RIKTIGPWN Synd att jag bara hade med flashen. aw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 HAHA! Skulle det vara snyggt eller? Inte det minsta. Sånt gör man verkligenv varje dag. RIKTIGPWN Synd att jag bara hade med flashen. aw Uhhrrmm, Om du tycker teamkill är snyggt så! Men det hade varit snyggt annars! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 HAHA! Skulle det vara snyggt eller? Inte det minsta. Sånt gör man verkligenv varje dag. RIKTIGPWN Synd att jag bara hade med flashen. aw Snygg Martin-123: Det är väl inte teamkill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 (redigerad) Uhhrrmm, Om du tycker teamkill är snyggt så! Men det hade varit snyggt annars! Det är inte teamkill. Du ser ju att dom är terror och att jag kommer från ct-spawn? Redigerad 11 januari, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Men fyfan vilka n00bs. Tyckte det där var snyggt och att P-C's var teamkill? Som sagt. sånt där gör man varje dag. Diarrehampus's klipp dårå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 13 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Som sagt. sånt där gör man varje dag. Diarrehampus's klipp dårå. Jag har gjort mckt bättre saker som jag inte har reccat (som när jag sköt 3 med dgl med 1 skott) Jag la bara upp den för att visa att jag var klar Skrev också att det inte var ett så bra kill Fast många jag känner tycker det är nice iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 13 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Jag har gjort mckt bättre saker som jag inte har reccat (som när jag sköt 3 med dgl med 1 skott) Jag la bara upp den för att visa att jag var klar Skrev också att det inte var ett så bra kill Fast många jag känner tycker det är nice iaf Hmm.. 1 skott HS med deagle gör 179 dmg (ungefär), då gör allstå 2 st 90 dmg (om du nu träffade HS), och så sista gör då 45 hp. Och, var det ny runda eller var dom skade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 13 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2006 Hmm.. 1 skott HS med deagle gör 179 dmg (ungefär), då gör allstå 2 st 90 dmg (om du nu träffade HS), och så sista gör då 45 hp. Och, var det ny runda eller var dom skade? Jag vet faktiskt inte Alla blev hs Det vara första rundan så ingen hade hjälm Då tar deaglen mer typ 200 nånting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts