Jump to content

Stunt film av C_J och mig

iweX
 Share

Recommended Posts

Hej här en en stunt film gjord av C_J och mig.

http://files.filefront.com/My_stuntsrar/;4...;/fileinfo.html

http://www.thegamersalliance.com/?do=dynamic&id=3235

där laddar du ner den.

Vi har inget Intro eller vem som kör. Vi har ochså inte så bra kvalite de e inte en registerad version av fraps som vi/jag har nu

Beror på att vi ska göra en till med samma crew men med en bättre Redigare.

VI har lagt till en låt så ni vet och jag vill veta vad ni tycker skriv tex 10/10 ,1/10 säg vad som var bra och vad som var dålig och som vi kan förbättra.

EDIT: fixat med en länk till en annan sida ;)

Redigerad av iweX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst... ok stunts, men varför i helvete låter det som om musiken går i 2x hastighet?

vacker merlin manson musik ska gå i normal takt, särskilt om det är hans bästa låt (eller cover kanske man ska säga)...

6/10. normaltakt på musiken för ett högre betyg, eller är det bara något fel som gör så att det låter så?

en till rekomendation: använd game cam istället för fraps. gratis fullversion som jag tycker är mycket bättre än fraps.

Planet Game Cam <--- länk

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

DrStupid: Jag,vi tyckte den gammla låten var lite seg men de ska vi komma ihåg ifall att vi ska ha med den i nån annan film, Vi har redan nu en registerad version av Fraps...

GodFather: De blev lite fel med samma klip 2 gånger...

Ok då et vi att du tyckte att den inte passade in, Replay texeten den modden hade vi inte men nu har vi den du såg ju att en hel del stunts saknade den grejen

Redigerad av iweX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst... ok stunts, men varför i helvete låter det som om musiken går i 2x hastighet?

vacker merlin manson musik ska gå i normal takt, särskilt om det är hans bästa låt (eller cover kanske man ska säga)...

6/10. normaltakt på musiken för ett högre betyg, eller är det bara något fel som gör så att det låter så?

en till rekomendation: använd game cam istället för fraps. gratis fullversion som jag tycker är mycket bättre än fraps.

Planet Game Cam <--- länk

Nej det är inget fel på den den *ska* vara 2x hastighet :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor