iweX Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 (redigerad) Hej här en en stunt film gjord av C_J och mig. http://files.filefront.com/My_stuntsrar/;4...;/fileinfo.html http://www.thegamersalliance.com/?do=dynamic&id=3235 där laddar du ner den. Vi har inget Intro eller vem som kör. Vi har ochså inte så bra kvalite de e inte en registerad version av fraps som vi/jag har nu Beror på att vi ska göra en till med samma crew men med en bättre Redigare. VI har lagt till en låt så ni vet och jag vill veta vad ni tycker skriv tex 10/10 ,1/10 säg vad som var bra och vad som var dålig och som vi kan förbättra. EDIT: fixat med en länk till en annan sida Redigerad 9 januari, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Visst... ok stunts, men varför i helvete låter det som om musiken går i 2x hastighet? vacker merlin manson musik ska gå i normal takt, särskilt om det är hans bästa låt (eller cover kanske man ska säga)... 6/10. normaltakt på musiken för ett högre betyg, eller är det bara något fel som gör så att det låter så? en till rekomendation: använd game cam istället för fraps. gratis fullversion som jag tycker är mycket bättre än fraps. Planet Game Cam <--- länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Njae, 4/10, Ni hade ett klipp två gånger, Ni hade en låt som inte passade och ni har glömt ta bort replay texten på den del klipp Men fina stunts! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 (redigerad) DrStupid: Jag,vi tyckte den gammla låten var lite seg men de ska vi komma ihåg ifall att vi ska ha med den i nån annan film, Vi har redan nu en registerad version av Fraps... GodFather: De blev lite fel med samma klip 2 gånger... Ok då et vi att du tyckte att den inte passade in, Replay texeten den modden hade vi inte men nu har vi den du såg ju att en hel del stunts saknade den grejen Redigerad 10 januari, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 10 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2006 Visst... ok stunts, men varför i helvete låter det som om musiken går i 2x hastighet? vacker merlin manson musik ska gå i normal takt, särskilt om det är hans bästa låt (eller cover kanske man ska säga)... 6/10. normaltakt på musiken för ett högre betyg, eller är det bara något fel som gör så att det låter så? en till rekomendation: använd game cam istället för fraps. gratis fullversion som jag tycker är mycket bättre än fraps. Planet Game Cam <--- länk Nej det är inget fel på den den *ska* vara 2x hastighet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 11 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2006 Men vi tog den snabbare för jag tyckte den var lite bättre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts