kattälskaren Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Den är uppe igen, och jag är Warrior. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Kollade igenom mina gamla screens (har tyvärr knappt några från tiden med Anhu ) Oh my..man får ju flashbacks Måste fixa min dator så jag kan spela igen ! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Blev level 53 idag http://ww2.beffo.se/upload/pic~/th/g04oz5lt8p.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 The good ol' days. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Jag hade massa pics innan jag formaterade. Saknar folket som fan men jag pallar bara aldrig spela och den galna jäveln howie vägrar lära mig en 79:onde gång. Eyequee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Jag hade massa pics innan jag formaterade. Saknar folket som fan men jag pallar bara aldrig spela och den galna jäveln howie vägrar lära mig en 79:onde gång. Eyequee Lära dig vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Lära dig vad?Take a wild guess... --- Kattis; Kolla efter önskad guide här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Den är uppe igen, och jag är Warrior. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Katten, man förstår inte riktigt när du helt plötsligt säger, "Den är uppe igen". Men det var guiden va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Jepp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Hur går de för er och vilka spelar? i så fall vilken server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Ser i alla fall bättre utt än tibia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Äntligen lvl 90! Och en nyscrollad Metus <3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Hur går de för er och vilka spelar? i så fall vilken server? Dom flests spelar på windia men jag soch kanske nån till spelar på Broa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Dom flests spelar på windia men jag soch kanske nån till spelar på Broa okej typ inte större skillnad bara de att fler hackar och folk är högre lvl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 okej typ inte större skillnad bara de att fler hackar och folk är högre lvl? Njae, alltså, det finns hur många hackers som helst på varje server, men jag har hört att Glove ATK 60% priset på Broa ligger på runt 10mil nu. Viva inflation! Vissa hackar öppet också, snor maps av legits och sånt, då dom vet att ingen GM bannar dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 Njae, alltså, det finns hur många hackers som helst på varje server, men jag har hört att Glove ATK 60% priset på Broa ligger på runt 10mil nu. Viva inflation! Vissa hackar öppet också, snor maps av legits och sånt, då dom vet att ingen GM bannar dom. The story of my life. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 31 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2006 (redigerad) Jag spelar inte just nu, spelar F.E.A.R. Annars kör jag på Windia. Redigerad 31 december, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Min kompis blev bannad idag. Konstigt nog så vart han bara bannad i 28 dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Jag längtar tillbaka till maplestory men jag orkar bara inte spela helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts