_ThuuG Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Jo du har väl rätt att reta honom också kanske, men gör det på MSN eller Maplestory istället för att spamma ner Mapletråden. Det borde ju du veta Stell, att man inte ska spamma. Den här posten tillförde inget speciellt heller men jag hoppas att ni tar det här någon annanstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Gelt chocolate Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Jo du har väl rätt att reta honom också kanske, men gör det på MSN eller Maplestory istället för att spamma ner Mapletråden. Det borde ju du veta Stell, att man inte ska spamma. Den här posten tillförde inget speciellt heller men jag hoppas att ni tar det här någon annanstans. Käften. Jag svarade på bilden, så du ska knipa nu, ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Bah, första gången man spelar på några månader så är det såklart server check. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Bah, första gången man spelar på några månader så är det såklart server check. Haha Kör du fortfarande på JSWar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Haha Kör du fortfarande på JSWar? Jupps, kände för att köra lite idag Fortfarande lvl 15 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Bah, första gången man spelar på några månader så är det såklart server check. Ja, fifan för nexon. Tredje serverchecken på en vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 (redigerad) Ja, fifan för nexon. Tredje serverchecken på en vecka. Hur lång tid tar den ungefär? Vill spela EDIT: Vart kan man pynta granen? Redigerad 10 december, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Hur lång tid tar den ungefär? Vill spela EDIT: Vart kan man pynta granen? I Ellinia, prata med Rooney. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 (redigerad) Hjälp! när jag startar maplestory så kommer nProtect GameGuard Update upp men det laddas liksom inte. Sen kommer en retry knapp upp och om man klickar på den händer ingenting. Brandväggen blockerar inte det! edit: Fick det å funka, tror jag. Jag väntade bara i typ 10 minuter xD Redigerad 10 december, 2006 av n00dles Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Lv 42 nu . han tyvär inte ta någon bild för det blev server check . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Är det server check idag också!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Är det server check idag också!? Japp, två gånger idag. Från sleepywood.nets forum: But here's a quick summary of just how much downtime we've had this past week: Dec. 6th: Patch - 5 hours + 1 extra hour = 6 hours Dec. 6th: ESC - 3 hours Dec. 7th: SC - 20 minutes + 30 minutes = 50 minutes Dec. 10th: SC - 1 hours + 1 hours = 2 hours Dec. 11th: ESC - 1 hours - 15 minutes (finished early) = 45 minutes Dec. 11th: SC - 2 hours + (assuming 1 hour extension because the game is still down) = 3 hours TOTAL DOWNTIME: 15 hours 35 minutes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Bah, varför känner jag mig inte förvånad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Har du gjort en ny gubbe igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Söt tjej med Rudolf- nos, lägg in stöten på henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Har du gjort en ny gubbe igen? Nix, min brorsas gubbe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 (redigerad) New messenger from gem! Jag kommar börja spela igen...så fort jag fixat min dator.... ska bli kul å få träffa alla er igen : Framförallt känslan när vi spelade simon! EDIT:sveenska! Redigerad 17 december, 2006 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Härligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts