Spam Snuten Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 (redigerad) Jag är inne. --- Kostym! http://img415.imageshack.us/img415/6069/albinosuitcn4.th.png EDIT: Amoria suger f.ö., kostar ~30k NX att gifta sig. Redigerad 6 december, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Tror det är nån emergancy server check nu går inte att köra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Tror det är nån emergancy server check nu går inte att köra Troligen p.g.a en bugg som dom hade med en quest. Läs mer om det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JaGäGeRfEtT Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 (:!!! (:!!! (:!!! (:!!! (:!!! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 (redigerad) (:!!! (:!!! (:!!! (:!!! (:!!! (:!!! Spam? --- Fortfarande Server Check, den har varat i över en timme nu EDIT: Stavfel! Redigerad 6 december, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JaGäGeRfEtT Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Är det någon som vet hur länge checken håller på? börjar bli trött Föresten hur fixar man profilen med bilder och sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Är det någon som vet hur länge checken håller på? börjar bli trött Föresten hur fixar man profilen med bilder och sånt? Har förfan redan startat en tråd om de! Och dessutom fått svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JaGäGeRfEtT Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Har förfan redan startat en tråd om de! Och dessutom fått svar! sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Är det någon som vet hur länge checken håller på? börjar bli trött This just in: MapleStory will be going through an Emergency server check today. This one involves the game servers, and it'll last for approximately 3 hour. <MapleStory Server Check> - Server : All Game Servers - Time : Wednesday, December 6th, 11:00 pm ~ 2:00 pm EST (4:00 pm ~ 7:00 pm GMT) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Nu funkar det. Amoria suger alla möjliga sorters kukar, det är min slutsats. Men juleventet är det roligaste hittills.. Postar bild senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Är det bra och döda grisar när man är Mage på level 10? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Är det bra och döda grisar när man är Mage på level 10? Nej.. Du borde vara på gröna slimes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Vi (Howie) klädde granen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Vi (Howie) klädde granen Bwahahaha, säg till bögröven att jag hatar honom med. Är jätteskönt här utan honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Är jätteskönt här utan honom. Nej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Bwahahaha, säg till bögröven att jag hatar honom med. Är jätteskönt här utan honom. Stellan, vad är en bögröv? Berätta gärna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Stellan, vad är en bögröv? Berätta gärna. En röv på en bög? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Nej? Jo, det är det. Är det du eller jag som måste hålla reda på alla andra.. @Sjo: Ett homosexuellt arsle. Väldigt simpelt. Men för all del, du kan kalla honom analsmör, eller varför inte rövsirap? Inte så jag bryr mig. Han är redan patetisk nog i mina ögon. "HEJ JAG KRÄVER UPPMÄRKSAMHET PÅ GTASAJTEN, FAST JAG INTE BRYR MIG OM ATT JAG ÄR BANNAD (fast jag gör det JETE MUKET)". Fjantigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Jo, det är det. Är det du eller jag som måste hålla reda på alla andra.. @Sjo: Ett homosexuellt arsle. Väldigt simpelt. Men för all del, du kan kalla honom analsmör, eller varför inte rövsirap? Inte så jag bryr mig. Han är redan patetisk nog i mina ögon. "HEJ JAG KRÄVER UPPMÄRKSAMHET PÅ GTASAJTEN, FAST JAG INTE BRYR MIG OM ATT JAG ÄR BANNAD (fast jag gör det JETE MUKET)". Fjantigt. Okej. Isånnafall så använder jag väl rövsirap istället.. Eller nej vänta, analsmör är bättre. Men allvarligt Stellot sluta reta den stackaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Okej. Isånnafall så använder jag väl rövsirap istället.. Eller nej vänta, analsmör är bättre. Men allvarligt Stellot sluta reta den stackaren. Var det han eller jag som skrev "JAG HATAR DIG <namn>!" ? Jag har all rätt i världen att skratta arslet av mig på hans bekostnad. Tror jag ska förlänga hans livstidsban bara för att jävlas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts