Sjolander Skrivet 2 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2006 (redigerad) Scmexy motherfucker. Redigerad 2 december, 2006 av Sjolander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Vilken Server spelar ni Gtasajtare på? Jag är kanske lite efterbliven, tankar det nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 3 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2006 Vilken Server spelar ni Gtasajtare på? Jag är kanske lite efterbliven, tankar det nu Dom flesta spelar på Windia, men det finns något outsider som spelar på broa också tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Dom flesta spelar på Windia, men det finns något outsider som spelar på broa också tror jag. Ooooops. Jag tog broa. Jag är lvl 7 nu, snart lvl 8. vilket är roligast att va, warrior, thief...........? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Dom flesta spelar på Windia, men det finns något outsider som spelar på broa också tror jag. Jag har bytt till Windia nu ju.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Ooooops. Jag tog broa. Jag är lvl 7 nu, snart lvl 8. vilket är roligast att va, warrior, thief...........? Warrior. Men det är väl olika från person till person. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 (redigerad) Ooooops. Jag tog broa. Jag är lvl 7 nu, snart lvl 8. vilket är roligast att va, warrior, thief...........? Det är ganska sent att bestämma vid level 7, så du kommer nog få börja om. Edit: Komemr? Menar såklart kommer Redigerad 4 december, 2006 av Archemra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 (redigerad) Kan inte levla effektiv p.g.a de där jävla kalkonerna som har invaderat El Nath. Hoppas på en ny patch snart... EDIT: Tillsvidare flummar jag runt i Vic Redigerad 4 december, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 Warrior. Men det är väl olika från person till person. Får bli så eftersom du svarade först . Jag stannar kvar på Broa och om jag nån gång gör en ny Char så blir det Windia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 4 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2006 (redigerad) Får bli så eftersom du svarade först . Jag stannar kvar på Broa och om jag nån gång gör en ny Char så blir det Windia Vad har du för stats? För om du har fel så är det ingen bra idé att spela en längre tid, eftersom att du kommer att vara svagare. EDIT: Om du ska göra en warrior så ska du "rolla" 4-5INT (helst 4), 4-5LUK (helst 4). DEX:en och STR:en spelar ingen roll just nu, eftersom att du kommer att höja båda stats med tiden, med STR som huvudstat. Redigerad 4 december, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 (redigerad) Allt folk på Windia, som ni kanske märkt har jag inte spelat på ett tag. Kommer kanske inte spela på ett tag heller. But I'll be BACK! Edit: PATCH IMORGON! Redigerad 5 december, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Jag blir väldigt förvånad om inte Amoria kommer.. Men det lär säkert bli någon julpatch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 5 timmar skulle det ju ta, det är nog Amoria. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Någon som vet ungefär vilken tid den är klar? jag är inte så bra på AM och PM så jag vet vid vilken tid jag kan köra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Det blir kanske både Jul och Amoria Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 5 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2006 Hello, Maplers! MapleStory Client ver. 0.32 is now released! Below is the overview of what's in store for you: < Game > - Amoria is now AVAILABLE! You can make your way to Amoria through Henesys, so get online and check out the town that everyone has been buzzing about! - The Marriage System of Amoria is now implemented! Find your most beloved friend in MapleStory and be married! - Christmas is here, and MapleStory is joining in on the festivities! We have a few events in store for you this Winter! - Gather ornaments, lights, or whatever else you want to decorate your very own Christmas Trees. You'll be able to access these Christmas Trees at the snowy village, HappyVille. - Take your Lost Rudolph Nose from the Cash Shop to Torr and receive either potions or a Bright Rudolph Nose! This Rudolph Nose can bring with it certain stat boosts, at random for each nose! - Take a screenshot of you and your friends decorating a Christmas Tree and the Top 5 tree-decorators will receive Maple Points ranging from 10,000 to 30,000! - GM events will be held randomly during the next two weeks, so when you see a message saying there is a GM Event about to start, head to the town the notice declares. GM Events can be at Lith Harbour, Orbis or Ludibrium! < Item > 1) Game Item: - All of the tree decoration items related to the Christmas Event - Bright Rudolph Nose - Moonstone Engagement Ring - Star gem Engagement Ring - Golden Heart Engagement Ring - Silver Swan Engagement Ring 2) Cash Item Equipment: a. Hat - Purple Bride's Veil (Female) - Green Bride's Veil (Female) - Royal Tiara (Female) b. Overall - Blue Groomsman's Suit (Male) - Brown Groomsman's Suit (Male) - Red Groomsman's Suit (Male) - White Groomsman's Suit (Male) - Blue Bridesmaid?s Dress (Female) - Pink Bridesmaid?s Dress (Female) - Red Bridesmaid?s Dress (Female) - White Bridesmaid?s Dress (Female) - Princess Isis (Female) - Queen Mary (Female) c. Shoes - Paris Wingtips (Male) - Veras Heels (Female) d. Pet - Elephant - Amoria Hair Color Coupon(EXP) - Amoria Hair Color Coupon(REG) - Amoria Hair Color Coupon(VIP) - Amoria Hair Style Coupon(EXP) - Amoria Hair Style Coupon(REG) - Amoria Hair Style Coupon(VIP) - Amoria Face Coupon(EXP) - Amoria Face Coupon(REG) - Amoria Face Coupon(VIP) e. Etc - Invitation - Cathedral - Invitation - Chapel - Premium Wedding Ticket - Cathedral - Premium Wedding Ticket - Chapel f. Package - Bride's Wedding Package - Groom's Wedding Package We hope you enjoy the newly updated contents for MapleStory. Happy Mapling, and Happy Holidays! YES YES YES! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Det är är väl fakepatchen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 (redigerad) Här är den riktiga: ftp://patch.mapleglobal.com/Maple/patch/notice/00032.txt Edit: Vill bara lägga upp sidan för att jag själv ska komma ihåg den. ftp://patch.mapleglobal.com/Maple/patch/notice/ Redigerad 6 december, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Det är är väl fakepatchen? Japp. Jag hade fel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JaGäGeRfEtT Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Halloj! jag startade här idag e det nån inne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts