Jump to content

Maplestory

Addepladde
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 2,8k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Fusk förstör spelen. Har du väl börjat fuska ser du ingen anledning till att spela vanligt igen, och man tröttnar mycket snabbare på att fuska - så när du tröttnat på att fuska, tröttnar du på spelet. Så är det för mig i alla fall. <_<

Jag förstår hur du tycker, men för att ha roligt i maple så måste enligt mig iallafall man vara hög level. Och det tråkigaste man kan göra är att levla helt legit, så varför inte fuska. Om jag inte hade börjat fuska på maple så hade jag antaglingen inte fortsatt. Men det är ju vad jag tycker. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag förstår hur du tycker, men för att ha roligt i maple så måste enligt mig iallafall man vara hög level. Och det tråkigaste man kan göra är att levla helt legit, så varför inte fuska. Om jag inte hade börjat fuska på maple så hade jag antaglingen inte fortsatt. Men det är ju vad jag tycker. <_<

Det kanske är annorlunda i MMORPG...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När man klarat GTA San Andreas så kan man ju fuska på hur mycket man vill och det håller ändå, eftersom det finns så mycket mer att göra än att bara klara spelet. Men det är ju också en annan sak egentligen. Jaja, jag har hittat ett nytt MMORPG, eller rättare sagt, min kompis har. Provar det lite nu, så jag spelar inte maple just nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När man klarat GTA San Andreas så kan man ju fuska på hur mycket man vill och det håller ändå, eftersom det finns så mycket mer att göra än att bara klara spelet. Men det är ju också en annan sak egentligen. Jaja, jag har hittat ett nytt MMORPG, eller rättare sagt, min kompis har. Provar det lite nu, så jag spelar inte maple just nu.

Ok.

Jag är lv 39 med min sin :angry: så härligt med 3 på haste.(kunde inte hålla mig så ja satte 3 på haste :angry: )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lär dig av en guide, har du tur (VÄLDIGT tur) så kanske till och med nån här ger dig en, fast det är ingen stor chans,

för om man frågar någon stans om någon kan säga hur man hackar, så brukar man för det mesta bli iggnorerad (kolla tidigare sidor :D )

ett tips är att läsa på MPC forumet, dock så får du får hitta ditt själv ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor