Sjolander Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 (redigerad) Jag satt och kollade tillbaka i topicen och kom fram till den där "hack" diskutionen(stava ) på sidan 47. Då kom jag på att spelet inte går ut på att lvla eller att vara bäst.Allt handlar om att ha kul . BUUUUUUULLSHIIIIIT! Redigerad 24 november, 2006 av Sjolander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Änäx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Änäx Stiligt värre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 BUUUUUUULLSHIIIIIT! Fusk förstör spelen. Har du väl börjat fuska ser du ingen anledning till att spela vanligt igen, och man tröttnar mycket snabbare på att fuska - så när du tröttnat på att fuska, tröttnar du på spelet. Så är det för mig i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Änäx <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Fusk förstör spelen. Har du väl börjat fuska ser du ingen anledning till att spela vanligt igen, och man tröttnar mycket snabbare på att fuska - så när du tröttnat på att fuska, tröttnar du på spelet. Så är det för mig i alla fall. Jag förstår hur du tycker, men för att ha roligt i maple så måste enligt mig iallafall man vara hög level. Och det tråkigaste man kan göra är att levla helt legit, så varför inte fuska. Om jag inte hade börjat fuska på maple så hade jag antaglingen inte fortsatt. Men det är ju vad jag tycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Jag förstår hur du tycker, men för att ha roligt i maple så måste enligt mig iallafall man vara hög level. Och det tråkigaste man kan göra är att levla helt legit, så varför inte fuska. Om jag inte hade börjat fuska på maple så hade jag antaglingen inte fortsatt. Men det är ju vad jag tycker. Det kanske är annorlunda i MMORPG... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Det kanske är annorlunda i MMORPG... Jag tror faktiskt det.. Eftersom man inte kan "klara ut" sådana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 När man klarat GTA San Andreas så kan man ju fuska på hur mycket man vill och det håller ändå, eftersom det finns så mycket mer att göra än att bara klara spelet. Men det är ju också en annan sak egentligen. Jaja, jag har hittat ett nytt MMORPG, eller rättare sagt, min kompis har. Provar det lite nu, så jag spelar inte maple just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 26 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2006 När man klarat GTA San Andreas så kan man ju fuska på hur mycket man vill och det håller ändå, eftersom det finns så mycket mer att göra än att bara klara spelet. Men det är ju också en annan sak egentligen. Jaja, jag har hittat ett nytt MMORPG, eller rättare sagt, min kompis har. Provar det lite nu, så jag spelar inte maple just nu. Ok. Jag är lv 39 med min sin så härligt med 3 på haste.(kunde inte hålla mig så ja satte 3 på haste ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 YEEEEES!!!!! LV 40!!!!!!!!!!!!!! MED MIN SIN!!!!!JÄVLA SKÖNT!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 28 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2006 YEEEEES!!!!! LV 40!!!!!!!!!!!!!! MED MIN SIN!!!!!JÄVLA SKÖNT!!!!! Grattis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Grattis! Nu har du Ludi PQ framför dig. Sen efter level 50 såkommer de tråkiga levlarna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Grattis! Nu har du Ludi PQ framför dig. Sen efter level 50 såkommer de tråkiga levlarna.. Håller med om tråkiga , har vart 50 i ungefär 2-3 veckor, blev 51 igår , får vi se om jag orkar 52 innan jul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Tack tack Här kommer en bild på statsen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 har vart 50 i ungefär 2-3 veckor Jag med, har 99.98% nu. Ska in och PQ:a snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Jag med, har 99.98% nu. Ska in och PQ:a snart Grattis till lvl 51! Eller ska man verkligen säga grattis? Nu när PQ'ens dagar är över.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 29 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2006 Har alltid undrat. Hur gör man när man fuskar (eller haxar)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Har alltid undrat. Hur gör man när man fuskar (eller haxar)? Följ en guid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 1 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2006 Lär dig av en guide, har du tur (VÄLDIGT tur) så kanske till och med nån här ger dig en, fast det är ingen stor chans, för om man frågar någon stans om någon kan säga hur man hackar, så brukar man för det mesta bli iggnorerad (kolla tidigare sidor ) ett tips är att läsa på MPC forumet, dock så får du får hitta ditt själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts