_ThuuG Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 (redigerad) Nytt hår och blush. Edit: Ny sida. Redigerad 18 november, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 H4x0r. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/uub2buroml.PNG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 (redigerad) Visste inte att du spelade, Biff. Hursomhelst, jag spelade faktiskt lite grann på ett LAN i helgen. Jag föreslog för min kompis att vi skulle spela lite, i början garvade vi bara åt hur dåligt vi tyckte spelet var, men det blev ju roligare sen. Lämna FlyFF tänker jag inte, men däremot verkar det som om min kompis blev beroende. Det är väldigt tråkigt att inte MapleStory fungerar med Your Freedom och Sockscap i skolan, för då skulle jag spela det där. Här hemma spelar jag nämligen FlyFF, men på rasterna i skolan letar jag för fullt efter ett bra MMORPG. [OFF-TOPIC] - Kände inte för att skapa en ny tråd. Om någon har något tips på ett MMORPG som använder port 80, eller som fungerar via Sockscap och Your Freedom, PM:a mig eller liknande! De jag redan känner till är: WoW (gillar det inte så mycket) GW (har det inte, vill inte skaffa det heller) Tibia (upptäckte idag att det gick, men jag vetefan om jag orkar med det) Runescape (don't even freakin' mention it! ) [/OFF-TOPIC] Redigerad 20 november, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 (redigerad) H4x0r. Är det du som börjat haxxa Tossie? Siana: Jag vet inte men du kan ju alltid pröva Hero Online.. Finns en tråd om det spelet någon sida tillbaka med typ 3 posts i.. Edit: Tog bort bilden Redigerad 20 november, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 (redigerad) Nej, Siana, börja inte lia Hero_Online, det är bara waste of time. Jättespännande i början med häftig grafik och det japanska temat, men ganska snart börjar man tröttna. Attackerna man vill ha måste man köpa, så kallade skillbooks. Man måste vara hunter för att skaffa djur innan lvl 20, och om man inte är hunter kostar det skjortan att skaffa ett djur. Både en själv och framförallt djuret levlar hur segt som helst, man kan stå och döda hur många varelser som helst som är skitsvåra att döda utan att man levlar. Kameran som man kan rotera själv blir väldigt besvärlig när så mycket träd och buskar och andra dekorationer finns på banan, man hamnar nästan jämt bakom någon så man måste räta upp kameran innan man kan fortsätta gå någonstans. Annars var väl spelet kul de första timmarna. Jag har för övrigt inga förslag på vad för spel som kan tänkas vara kul och funka, jag letar själv efter ett nytt mmorpg-spel att börja lira. Redigerad 20 november, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Dödade precis zakum, en zakum helmet med 17 dex. Perfekt för mig som är bowman <3. <333333333333333333333333333 Det var jävligt spännande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Joo det är sant simpa. Grattis Howie! <333333 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Dödade precis zakum, en zakum helmet med 17 dex. Perfekt för mig som är bowman <3. <333333333333333333333333333 Det var jävligt spännande. Vilken fin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 20 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2006 Dödade precis zakum, en zakum helmet med 17 dex. Perfekt för mig som är bowman <3. <333333333333333333333333333 Det var jävligt spännande. ORGASM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 (redigerad) Lv 25. Kommer ihåg hur glad jag blev när jag blev lv 25 med FiskfejS. Edit: Första PQn. Redigerad 21 november, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Lv 25. Kommer ihåg hur glad jag blev när jag blev lv 25 med FiskfejS. Edit: Första PQn. Nice Jag kör på min sin nu. Fast kan inte köra så mycket efter som jag e hos min farsa,vi har bara modem . jag kan bara köra efter skolan innan jag blir hämtad (jag går hem till mamma först efter som pappa bor 3 mil från skolan ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 (redigerad) Okej. Spelar du på windia? Isåfall kan jag lägga dig i friendlist, har 8 platser kvar, ni andra som inte gjort det kan också lägga till mig om ni vill. Redigerad 21 november, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Snart lvl 78.. Då blir det poäng i ArrowRain och det resulterar i bottning på lucidas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Okej. Spelar du på windia? Isåfall kan jag lägga dig i friendlist, har 8 platser kvar, ni andra som inte gjort det kan också lägga till mig om ni vill. Naaj!! Jag spelar på scania med min sin och med min mage och på bera med min bowman . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Okej.. synd.. Men jag spelade ju på Broa förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 ThuuG, hur mycket pengar spenderade du på att din karaktär skulle ha en liten blush? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 ThuuG, hur mycket pengar spenderade du på att din karaktär skulle ha en liten blush? ~15kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Lv 25. Kommer ihåg hur glad jag blev när jag blev lv 25 med FiskfejS. Edit: Första PQn. PQ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 ThuuG, hur mycket pengar spenderade du på att din karaktär skulle ha en liten blush? Ja som spam snuten sa, ca 15 kr, sen hår och osynlighets hat. Lajnux, ludi PQ är bäst. Gillade inte kerning PQn lika mycket.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Jag satt och kollade tillbaka i topicen och kom fram till den där "hack" diskutionen(stava ) på sidan 47. Då kom jag på att spelet inte går ut på att lvla eller att vara bäst.Allt handlar om att ha kul . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts