Jump to content

Maplestory

Addepladde
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 2,8k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det är lika bra, du hade fått ett helvete annars. Vad heter du förresten? Jag heter FiskpilaR, jag kan lägga till dig till buddies om du vill. :teehee:

Heter Deneiru med den nya

Kan man på nått sätt föra över saker från den ena karaktären till den andra?

Jag har nämligen 100k på min gammla char, och behöver lite pengar med den nye :)

Taksam för svar =)

Redigerad av ZcruweN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Heter Deneiru med den nya

Kan man på nått sätt föra över saker från den ena karaktären till den andra?

Jag har nämligen 100k på min gammla char, och behöver lite pengar med den nye :unsure:

Taksam för svar =)

Om du inte tagit bort den gamla, och den är på samma account kan du lägga in pengarna i Storage-gubben som finns i varje stad, då kan du ta ut pengarna från den andra gubben med.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, måste klaga lite nu, MapleSEA har fått Jipang, det är en stad som finns i jMS och den kommer antagligen inte komma på många månader, Jipang är större än ludi och säljer högre level vapen än vad någon annan affär gör, Jipang i MapleSEA säljer och gachapon-saker som vi måste betala riktiga pengar för.

Istället för jipang kommer vi få en bröllopsstad som det finns ungefär 2-3 kartor i, varför prioriteras alltid global efter SEA?

Det är riktigt jävla orättvist.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor