Always_Mongo Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 (redigerad) :'( Konstigt, jag kunde till och med göra questen flera gånger, men jag använder gröna ägg, eftersom jag är över level 15. Har säkert med det att göra. Men det står ju att man kan använda de gula om man är lvl 10-14 ...... :'( Edit: "STR = Level + 5, the rest of your status points go into DEX" Det förstår jag inte, man får väl bara fem SP alltid? Redigerad 11 november, 2006 av Always_Mongo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Du menar AP, Ability Points. De menar att om du t.ex är Lv 14, så ska du ha 14 dex + 5, 19 alltså. Du förstår nu va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 (redigerad) Du menar AP, Ability Points. De menar att om du t.ex är Lv 14, så ska du ha 14 dex + 5, 19 alltså. Du förstår nu va? Ja, av någon konstig anledning började jag kalla allt SP . Nu startade jag en ny för alla misstag jag gjort. Men det ska väl va så då att nu är jag i lvl 5 och då ska jag ha 5+5 på str alltså 10? och det som är över ska till dex. Redigerad 11 november, 2006 av Always_Mongo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 (redigerad) Helt rätt. Tror jag blir level 15 ikväll. Edit: Always Mongo, vad heter du i spelet? Jag kan adda dig i friendlist om du vill. Jag heter FiskpilaR. Redigerad 11 november, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Always Mongo, vad heter du i spelet? Jag kan adda dig i friendlist om du vill. Jag heter FiskpilaR. Jag heter Motukal, av någon anledning. Är fortfarande på maple island då jag var tvungen att starta ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 GM whisper när jag inte trodde på att en kille var GM, patisserieMK är gm på riktigt, ni kan testa adda honom på ems. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Jag har ändrat mig; jag ska bli Hunter. Jag har kört ett tag med xbow nu och kommit fram till at vanlig båge är skönast, som tur är har jag inte messat några stats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Jag lirade det här spelet till lvl 36, sen fick mitt internet ryck, och sedan dess har jag inte kunnat spelet utan lagg, så jag la spelet på hyllan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 (redigerad) Edit blir överst denna gången: xD Alla 3000+ skador är det jag som gör. Redigerad 11 november, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Har precis börjat spela dett underbara spel, jag heter Porke om det är nån som undrar. En fråga bara, när man pratar med folk måste man alltid trycka H och skriva in namnet på personen man vill prata med eller kan man på nått sätt bara trycka på en knapp så att alla ser vad man skriver (säger) ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Har precis börjat spela dett underbara spel, jag heter Porke om det är nån som undrar. En fråga bara, när man pratar med folk måste man alltid trycka H och skriva in namnet på personen man vill prata med eller kan man på nått sätt bara trycka på en knapp så att alla ser vad man skriver (säger) ? 1 - Alla på din "map" 2 - Alla i party (som är online) 3 - Alla på buddylist (som är online) 4 - Alla i guildet (som är online) H - Whisper, alltså till enskild person. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Snart level 18 - snart level 20. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Äntligen! Ice/lightning Wizard nu då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 (redigerad) Äntligen! Ice/lightning Wizard nu då. Grattis! Lägg till AlbinoRabbit på buddylist om du har lust. EDIT: Just det, har en lvl 38 overall som du kan få. Redigerad 13 november, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Äntligen! Ice/lightning Wizard nu då. Grätz. Min polare har lootat en lvl 40 hatt som du kan få, tror jag ialafall om han inte har sålt den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 (redigerad) Äntligen! Ice/lightning Wizard nu då. Grattis! Ska spela och bli lv 20 nu. Edit: Lv 20! Får se, kanske lv 21 ikväll (inatt), för jag vill Kerning PQa. Redigerad 13 november, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Grattis! Ska spela och bli lv 20 nu. Edit: Lv 20! Får se, kanske lv 21 ikväll (inatt), för jag vill Kerning PQa. Jag är på fram tills lvl 31 så du vet det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 (redigerad) Tar det via PM istället. Redigerad 13 november, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Kan man på nått sätt reseta sina AP? Jag har lagt dom lite fel och är nu lvl 15 med min Mage, så nu borde jag egentligen ha, en ny wand och en ny dräkt men nej, det är för att jag har för lite INT och LUK. Så tacksam för svar =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 14 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2006 Jaa det går, men bara med cash shop scrolls tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts