chucky.swe Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Ok.Tack för svar (snabbt svar skulle det vara men jag orkar inte skriva om) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Inga problem, alltid kul att kunna hjälpa till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Denna skönheten. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 (redigerad) Oj, speed +11.. Vet inte vad en Avg har, men ändå. Hehe, min 400:e post. Inte mycket att skryta om men.. Redigerad 10 november, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 (redigerad) Hur mycket skada får du med den då? Och eventuellt hur mycket kan du sälja den för? (Jepp i'm pengakåt) Hehe, min 1046:e post. Inte mycket att skryta om men.. Redigerad 10 november, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Fick bara lust att slänga upp en screen: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 (redigerad) Dubbelpost. Jag ska göra en crossbowman på windia. Lägg till mig om ni känner för det, jag heter FiskpilaR. Redigerad 10 november, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Thanksgiving event äger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Klar med maple för den här kvällen, och imorn ska jag köpa nya jeans. Blir inte så mycket imorn, kanske mer mot kvällen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Klar med maple för den här kvällen, och imorn ska jag köpa nya jeans. Blir inte så mycket imorn, kanske mer mot kvällen. . http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...883&st=7640 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 (redigerad) Jag pratade om att det inte blir så mycket maple imorn och förklarade varför. Meningen med posten var inte att jag skulle köpa jeans om man säger så. Redigerad 10 november, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Thanksgiving event äger. Wtf? Förresten, tråden är på samma sida som din level. För varje sida som skrivs, måste du dra en level. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 (redigerad) Jag har en archer nu på windia och jag skulle gärna vilja veta vad jag ska satsa på för skills och stats. Kan någon vara vänlig och hjälpa till? Edit: Sen en grej till, man kan ju få såna här gula ägg nu av kalkonerna och på dem står det att man ska ge dem till Cody. Men allt Cody säger är att Halloween event är slut... skumt Redigerad 11 november, 2006 av Always_Mongo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Vilken värld ska jag köra på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Jag saknar M och S i mitt "M.A.P.L.E.S.T.O.R.Y" alfabet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 (redigerad) Jag har en archer nu på windia och jag skulle gärna vilja veta vad jag ska satsa på för skills och stats. Kan någon vara vänlig och hjälpa till? Edit: Sen en grej till, man kan ju få såna här gula ägg nu av kalkonerna och på dem står det att man ska ge dem till Cody. Men allt Cody säger är att Halloween event är slut... skumt Det är sant; den är slut, men pröva att ta den andra questen, det finns väl två? Det är thanksgiving nu. Och sen kan du kolla runt bland Bowman guiderna för att se var du ska setta SP och AP points. Guider Vilken värld ska jag köra på? Jag har en Char på Broa, men du ska köra på Windia eftersom 99% av Gtasajtarna kör där. Jag saknar M och S i mitt "M.A.P.L.E.S.T.O.R.Y" alfabet Dom är sällsynta, säljer på broa för allt från 8-25 mil, men sen får de nästan aldrig M och S sålda när dom säljer så dyrt. Redigerad 11 november, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Jag hatar ägg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 50-Cent ska börja lira. Och det roliga är att han blev sugen pågrund av MIN speltips-tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 (redigerad) Det är sant; den är slut, men pröva att ta den andra questen, det finns väl två? Det är thanksgiving nu. Ja det vet jag, men asså när jag snackar med han så kan man inte välja nåt utan det är allt han har att säga. Att halloween är slut. Men jag vill ju snacka med han om äggen. Edit: Sen fattar jag ingenting om den där hemsidan Edit2: Nu hittade jag nåt som jag fattade. Edit3: Men SP då? Ska man bara ta på dex eller? Redigerad 11 november, 2006 av Always_Mongo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Konstigt, jag kunde till och med göra questen flera gånger, men jag använder gröna ägg, eftersom jag är över level 15. Har säkert med det att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts