Jump to content

Maplestory

Addepladde
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 2,8k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag har en archer nu på windia och jag skulle gärna vilja veta vad jag ska satsa på för skills och stats. Kan någon vara vänlig och hjälpa till?

Edit: Sen en grej till, man kan ju få såna här gula ägg nu av kalkonerna och på dem står det att man ska ge dem till Cody. Men allt Cody säger är att Halloween event är slut... skumt

Redigerad av Always_Mongo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har en archer nu på windia och jag skulle gärna vilja veta vad jag ska satsa på för skills och stats. Kan någon vara vänlig och hjälpa till?

Edit: Sen en grej till, man kan ju få såna här gula ägg nu av kalkonerna och på dem står det att man ska ge dem till Cody. Men allt Cody säger är att Halloween event är slut... skumt

Det är sant; den är slut, men pröva att ta den andra questen, det finns väl två? Det är thanksgiving nu. :D

Och sen kan du kolla runt bland Bowman guiderna för att se var du ska setta SP och AP points.

Guider

Vilken värld ska jag köra på? :ph34r:

Jag har en Char på Broa, men du ska köra på Windia eftersom 99% av Gtasajtarna kör där. :P

Jag saknar M och S i mitt "M.A.P.L.E.S.T.O.R.Y" alfabet :)

Dom är sällsynta, säljer på broa för allt från 8-25 mil, men sen får de nästan aldrig M och S sålda när dom säljer så dyrt. :D

Redigerad av _ThuuG
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är sant; den är slut, men pröva att ta den andra questen, det finns väl två? Det är thanksgiving nu. :)

Ja det vet jag, men asså när jag snackar med han så kan man inte välja nåt utan det är allt han har att säga. Att halloween är slut. Men jag vill ju snacka med han om äggen.

Edit: Sen fattar jag ingenting om den där hemsidan :(

Edit2: Nu hittade jag nåt som jag fattade.

Edit3: Men SP då? Ska man bara ta på dex eller?

Redigerad av Always_Mongo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor