xstreem Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Mitt blev snyggare!!! ... Där sitter fina lilla EyeQuee och Biffen som små änglabarn och ler... Sen är där jag och Kpist som små jävulsungar! http://img482.imageshack.us/img482/7351/gruppfoto4jl.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 (redigerad) Mitt blev snyggare!!! ... Där sitter fina lilla EyeQuee och Biffen som små änglabarn och ler... Sen är där jag och Kpist som små jävulsungar! Försökte ju också le! Men kom åt fel knapp. Men så blir det ju alltid, man försöker le men det blir bara pannkaka av alltihop Redigerad 18 januari, 2006 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Försökte ju också le! Men kom åt fel knapp. Men så blir det ju alltid, man försöker le men det blir bara pannkaka av alltihop Jag ville inte le Gillar den minen jag har! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Gah! Och jag missade det! Var inne i stan och såg på film. Rawr. Pela nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 (redigerad) Eller nä, är inet lvl 10 änn (har gjort en ny karaktär, Theif) Redigerad 18 januari, 2006 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 På vilken lvl bör man vara för att ta båten till det annan ö? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 På vilken lvl bör man vara för att ta båten till det annan ö? 8 är passande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Siana, Haru lust och spela nu/ikväll? Har en theif lvl 10 nu, SvinkuL! Det enda - än så länge är det fula ljudet på throwing-stars >__< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Siana, Haru lust och spela nu/ikväll? Har en theif lvl 10 nu, SvinkuL! Det enda - än så länge är det fula ljudet på throwing-stars >__< Ska iväg kl 6. Kan spela lite nu, men det är knappt nån mening. Spela med din warrior istället! Rawr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 (redigerad) Detta har jag kommit fram till efter jag kom till lvl 11 på min Theif: Vill du kunna ta monster från distans, Då är theif ganska bra med kast-stjärnor, Fast det är ganksa gay tycker jag, nästan lika gay som bågskytt aka Bögskytt<--(Alla creds går till Siana som kom på detta nick ;D) Och så låter kast-stjärnorna nått förjävligt! Om man ändå vill var Theif men inte kassta kaststjärnor kan du vällja att andvända dagger, dv.s korta svärd/Knivar dåligt med daggers: Ska man ha daggers måste man typ stå på fiendet för att träffa. Och därmed tar man mer träffar och då måste man köpa en massa extra potions som är svindyra Bra med daggers: Man slår snabbt och kraftfullt. Som ni kanske har räknat ut så har jag redan lessnat på min Theif och återgår till min warrior! EDIT: Det var nog meningen att jag skulle vara Warrior! =), Skrev att jag sålde fame så fick jag 50k av en snubbe. Bara fick det. Han ville inte att jag skulle höja hans fame eller något! Redigerad 19 januari, 2006 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 EDIT: Det var nog meningen att jag skulle vara Warrior! =), Skrev att jag sålde fame så fick jag 50k av en snubbe. Bara fick det. Han ville inte att jag skulle höja hans fame eller något! Jag hatar dig. Ska vi spela? Harharhar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 19 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2006 Jag hatar dig. Ska vi spela? Harharhar. Om du fortfarande kan, Kom in nu. skriv till eyequee =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 (redigerad) Har en lvl 9 utan jobb men jag satsar på warrior. Så jag drygar runt. runt Perion nu i jakt på min(a) upplvling(ar). Redigerad 20 januari, 2006 av Bubbli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Jag måste ha 25 i dexterity för att bli thief så jag måste gå upp typ 3 levels så jag undrar om någon vill lira med min gubbe på Windia (AntGiz) så säg till så får ni mina inloggningsuppgifter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Hur blir man medlem?Det står bara att man ska ladda ner nyaste versionen av internet explorer . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Hur blir man medlem?Det står bara att man ska ladda ner nyaste versionen av internet explorer . Det går faktiskt att komma runt. Jag registrerade mig med FireFox. Ladda ner spelet med länken från första sidan. Starta spelet, och tryck på länkarna där inne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Men när jag är inne i första menyn så klikar jag på registrera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 21 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2006 Det funkar ju inte !!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 *Harkel* Någon som är med nu? Jag och Tossie, aka Biffskalle ska spänna lite nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 22 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2006 *Harkel* Någon som är med nu? Jag och Tossie, aka Biffskalle ska spänna lite nu. Jag är på, du tvingade på mig det när jag skulle sova. Men som den sanne gäjjmurrn jag är så kommer jag inte kunna sova utan att testa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts