StellHell Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Klart det är kul, men så förbannat svårt.. Och jag tror jag lider av något som gör mig överagressiv.. Helt seriöst. Jag klarade dom 3 första faserna på hoppquesten.. Sen trillade jag ner precis innan teleporten. Tror jag slog hål i väggen här hemma.. Har lärt mig själv att inte slå på tangentbordet, då jag redan slagit sönder typ 10 tangentbort och ett skrivbord.. :'( So, vem känner för att hoppa lite? Jag har 2 quests. Shumi's Lost Coin (Level 20) John's Pink Flower Basket (Level 15) Jag har screen på allt, och skiter faktist i vad som skulle hända med min char då den är låglvl och skräpchar, men för att vara på den säkra sidan, och sätta lite skräck i er(?).. Skulle något hända som jag inte räknat med (w00t, allt jag äger är borta/w00t, min char är deletad) så blir det automatiskt BAN på GTAsajten. Well, Skicka PM om någon är sugen. *EDIT* Tack till Tossie som gjorde båda questerna åt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Dubbel, I don't care.. Trött som en gnu, måste sova lite innan skolan börjar. Iaf, nytt jävla hoppquest.. Bleeeh! Tossie, fixar du det igen? Sabitrama And The Diet Medicine (Level 25) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Dubbel, I don't care.. Trött som en gnu, måste sova lite innan skolan börjar. Iaf, nytt jävla hoppquest.. Bleeeh! Tossie, fixar du det igen? Sabitrama And The Diet Medicine (Level 25) Jag kan fixa annars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Jag kan fixa annars Tror jag säkert, men Tossie har redan gjort klart questen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Tror jag säkert, men Tossie har redan gjort klart questen. Men va fan Tossie. Han är för snabb xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Originally Posted by The MapleStory Staff Hello, Maplers! MapleStory Client ver. 0.31 is now released! Below is the overview of what's in store for you: < Game > - Thanksgiving is a time for our players to spend quality time with their beloved families. To help celebrate this holiday, MapleStory invites you to our Thanksgiving! - Take Yellow or Green Turkey Eggs to Cody and receive either potions or a Miniature Turkey Pet! If you are level 30 and below, take Yellow Turkey Eggs to Cody. If you are above level 30, take Green Turkey Eggs! Good luck hunting! - Gather pie crusts, pumpkins, flour, and powder sugar to bake your very own pumpkin pies. You'll need to be over level 15 to bake these pies for Thanksgiving - Gather the most pumpkin pies baked and save them up for your guild. The top 10 guilds who gather the most pumpkin pies will receive Maple Points ranging from 30,000 to 10,000! - Turkeys will drop five rare Thanksgiving items! Pick up these items and enjoy using them in MapleStory. Turkeys will drop MapleHontas headpieces, corn, roasted turkeys, pilgrim hats, and chief axes. Each of these items will help you in mysterious ways! See if you can grab them all! - Monsters will drop 10 alphabets that spell MapleStory. If you collect all 10 of these letters, you will have a chance to win Maple Points ranging from 100,000 to 10,000. Take these letters to the Administrator NPC in Henesys and try to win some Maple Points! < Item > 1) Game Item: - Yellow Turkey Egg - Green Turkey Egg - Miniature Turkey Pet - Pie Crust - Pumpkin - Flour - Powder Sugar - Pumpkin Pie - Maplehontas Headpiece - Roasted Turkey - Pilgrim Hat - Chief Axe - Alphabet Letters of M.A.P.L.E.S.T.O.R.Y. 2) Cash Item Equipment: a. Hat - Red-Feathered Indian Bandana - Blue-Feathered Indian Bandana - Black-Striped Indian Hat - Red-Dotted Indian Hat - Indian Hat w/ Hearts - Sun Quan Headpiece b. Ring - The Legendary Gold Ring - The Golden Fly Ring c. Overall - Sun Quan Robe d. Shoes - Sun Quan Shoes e. Weapon - Sun Quan Staff - Pumpkin Pie f. Pet - Turkey g. Package - Turkey Package - Sun Quan Package We hope you enjoy the newly updated contents for MapleStory. Happy Mapling, and Happy Thanksgiving! -The MapleStory Staff- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Lv 90. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Grattis! Har precis spelat lite. Riktigt mysigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Den där Pink Bunny, kostar inte den riktiga pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Den där Pink Bunny, kostar inte den riktiga pengar?Sure does. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Sure does. Har HOWHOW varit korkad och lagt pengar på några pixlar, eller har han hackat till sig den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Har HOWHOW varit korkad och lagt pengar på några pixlar, eller har han hackat till sig den? Mer korkat att hacka NX och åka i fängelse för det. Vad är så korkat med ett Pet? Skulle inte kunna leva utan det, måste ha det till att plocka upp saker bättre då jag bottar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Mer korkat att hacka NX och åka i fängelse för det. Vad är så korkat med ett Pet? Skulle inte kunna leva utan det, måste ha det till att plocka upp saker bättre då jag bottar. Hahaha. Jag vet inte, det är en sak att köpa ett spel, men att köpa någon liten grej i ett spel känns rätt onödigt. Hur mycket kostade det? Ska erkännas att jag själv varit frestad att köpa grejer i Flyff, men det kommer jag nog aldrig att göra. Det är i för sig mycket på grund av att i Flyff kan man, till skillnad från Maplestory, trada Cash Shop items. Det är tillåtet också. Min guildleader köpte för 2 000 kronor, och sålde. Han fick cirka 750 miljoner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Lv 90. Det skadar ju inte att berätta att din casa är +6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Vilken Atk. har en avg casa och vilken Atk. har Howies casa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Vilken Atk. har en avg casa och vilken Atk. har Howies casa? En avg casa har 92 att, howies har 105. Den pwnar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Häftigt! Jag inhandlade en pumpkin basket i förrgår. 10+ i speed clean. Det duger om man ska någonstans och vill ha en liten speedboost. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Okej,vad fan betyder casa? avg kan jag (average) men casa?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Jag antar att det är Howies båge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Jepp, Casa Crow. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts