chucky.swe Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 (redigerad) Har gjort en ny gubbe idag (eftersom den andra var värdelöst speccad) och levlat upp den till samma level som den gamla var,level 11 (4 timmar ungefär,25% av tiden gick åt när jag fick ett quest att samla svamphattar,hittade nästan inga OrangeMushrooms)..Nickar AlbinoPanda (så jag och Spammis bildade trion AlbinoRabbit(spam snuten),AlbinoRat(Spammis kompis),och slutligen AlbinoPanda(jag)) Spammis är min nya Spanker Är väl ganska bra speccad från början nu 9/7/4/5 tror jag det var.(men tyvärr inte 4/4.Orka ) Har väl förövrigt varit med på en massa stoll i Maple,mitt favvo spel. Over And Out,AlbinoPanda Redigerad 3 november, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Jahaja, Då ska jag börja spela igen. Tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Jahaja, Då ska jag börja spela igen. Tror jag Jaa! Äntligen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Hacksen funkar som det ska, så jag ska spela senare : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Lv 35 nu!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Jag hade så jävla tråkigt igår natt så jag drog 2 lvls.. Fick nån jävla lvl 40 armor som kan säljas för 45.000 så jag är nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Jag hade så jävla tråkigt igår natt så jag drog 2 lvls.. Fick nån jävla lvl 40 armor som kan säljas för 45.000 så jag är nöjd. Coolt . Jag är 70% nu ska försöka lvla idag om inte morsan lägger sig i :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Coolt . Jag är 70% nu ska försöka lvla idag om inte morsan lägger sig i :'( Du måste visa att du bestämmer! Låt inte din mamma hindra dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Du måste visa att du bestämmer! Låt inte din mamma hindra dig! Lycka till... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Jag hade så jävla tråkigt igår natt så jag drog 2 lvls.. Fick nån jävla lvl 40 armor som kan säljas för 45.000 så jag är nöjd. Lvl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 (redigerad) Du måste visa att du bestämmer! Låt inte din mamma hindra dig! Lycka till... YaY lv 36 Morsan var lugn ida Edit: 26%. Nu e mamma fet lack :'( (måste stänga av annars ingen månads peng :'( ) Redigerad 3 november, 2006 av oldsmobile Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Lvl? 23 eller 24.. Tror det är 23. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Igår var det gamlingträff på GMS, nästan. Siana har försvunnit helt verkar det som. Min cleric är lvl 53, inte spelat på länge med den, går segt. Fast min sin är 47 och typ 30-40%, tjänat en hel del pengar på den så jag är helnöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Internet dog igår så jag har inte kunnat spela och nu ska jag sova snart. G'night Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Koola på de här bilderna.jag spela på min kusins gubbe Det var inte bara i eos tower det var typ i free market med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Någon som är bra på hoppquests? Jag har försökt med den där jävla myntet som man ska hämta i tunnelbanan.. Åt helvete gick det, så jag sket i det totalt. Usch. Någon som känner sig manad att göra det åt mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Någon som är bra på hoppquests? Jag har försökt med den där jävla myntet som man ska hämta i tunnelbanan.. Åt helvete gick det, så jag sket i det totalt. Usch. Någon som känner sig manad att göra det åt mig? Jag kan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 Någon som är bra på hoppquests? Jag har försökt med den där jävla myntet som man ska hämta i tunnelbanan.. Åt helvete gick det, så jag sket i det totalt. Usch. Någon som känner sig manad att göra det åt mig? Jag kan med, Älskar jumpquests : ) ...Och nej, Jag slickar inte röv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 (redigerad) Jag kan med, Älskar jumpquests : ) ...Och nej, Jag slickar inte röv. Jag minns den gamla goda tiden då du gjorde mina JumpQuests. Redigerad 5 november, 2006 av Sjolander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 (redigerad) Någon som är bra på hoppquests? Jag har försökt med den där jävla myntet som man ska hämta i tunnelbanan.. Åt helvete gick det, så jag sket i det totalt. Usch. Någon som känner sig manad att göra det åt mig? Håller med till 100%! på T-Ryders post, hoppquest är kul! Redigerad 5 november, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts