Nik. Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Hack bara förstör eftersom man aldrig kan gå tillbaka till vanligt spelande när man hackat. Nädu, när du, jag, HOWHOW och Tossie spelade, det var tider det. kommer ihåg när jag var lvl 31 med min mage och träffade howie för första gången....då va han runt lvl 40-45 De va tider de.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Har börjat lira lite nu lagom till halloween, man måste ju älska färgen på slimes Lite jobbigt med alla som ber om godis kanske men, det är det ju IRL också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Har börjat lira lite nu lagom till halloween, man måste ju älska färgen på slimes Lite jobbigt med alla som ber om godis kanske men, det är det ju IRL också.. Fan sugen man blev på att köra nu Kan dock inte köra :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Har börjat lira lite nu lagom till halloween, man måste ju älska färgen på slimes Lite jobbigt med alla som ber om godis kanske men, det är det ju IRL också.. Men man tjänar ganska bra på det Samlade ihop runt 100k igår på att sälja godis, men jag förlorade alla pengar på att köpa potions, så nu ligger jag på 70k, och det får väl anses vara normalt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Men man tjänar ganska bra på det Samlade ihop runt 100k igår på att sälja godis, men jag förlorade alla pengar på att köpa potions, så nu ligger jag på 70k, och det får väl anses vara normalt Mycke pengar...vilken lvl e du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Mycke pengar...vilken lvl e du? 11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Jag e lv 45(fortfarande) 89% men ska spela på måndag kanske . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Min polare, Guildmaster i min guild har blivit hackad.. Jävla klant.. Rätt åt honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Han själv har inte gjort något. Hans brorsa antagligen. Hans brorsa är en klant. Det kanske finns fler personer på en dator? Seak before u think! Eller var det tvärt om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Nån jävel som hackade in sig på mitt acount och spela up min mage till lv 46 . Tror det var min kompis (vi har samma lösen och pin). Aja nu e ja alle fal lv 46 . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 (redigerad) Nån jävel som hackade in sig på mitt account och spelade upp min mage till lv 46 . Tror det var min kompis (vi har samma lösen och pin). Aja nu är jag ialla fall lv 46 . What's the matter then? Redigerad 28 oktober, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 11 Jaha...ja då e de lite lagom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Nej nu ska jag minsann börja spela detta igen. Jag ska fortsätta på FiskfejS, Men jag ska lixom börja om på nytt, ny guild, nya vänner osv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 What's the matter then? Jag vill spela på min gubbe själv . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Det kändes riktigt jävla tungt att lämna den gamla guilden med alla minnen! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Det kändes riktigt jävla tungt att lämna den gamla guilden med alla minnen! :'( Lessamt :'( . Har själv lämnat några riktitiga bra guilder,men den jag är i nu ska ja stanna i . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Hittade (ännu) ett set med Tobis idag http://img249.imageshack.us/img249/8861/toooobbi2kt3.th.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 (redigerad) Gratz .(Behöver tobis :'( ) Jag e lv 33 med min sin nu . Edit:lv 34 . Redigerad 1 november, 2006 av oldsmobile Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Blev lvl 48 idag, och så här ser kaninen ut, utan NX. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts