Sjolander Skrivet 17 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2006 Gah.. Lvl 76 med DrPil nu.. Funderar på att ta 80 i helgen, men jag vet inte. Kolla föressten på killen som ligger högst på bellocan.. Hacker pride? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Är det ingen som spelar längre eller har ni bara inget att skriva om? Jag har tappat sugen nu, jag spelar Hero Online.. Lv 25 nu. Jag återgår nog till maple senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Jag är lv 45 48% med min mage nu,lv 32 med min sin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Kan inte spela så mycket nu när skolan är på en med nya läxor och sånt, men jag tog iallafall lvl 46 igår med min mage. Fick också mina två glove atk scrolls sålda för 10.2mil (5.1 st.). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Förr var dom ju värda bara 2 mil! Förövrigt har jag också inhandlat Scarface. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Förr var dom ju värda bara 2 mil! Förövrigt har jag också inhandlat Scarface. Men den där enorma pris-förändringen har just passerat...eller stiger de fortfarande? ...Dessutom va de väl på broa? Där har jag för mig de va någolunda billigare. Btw...Grattis Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Jag sålde en scrool for glove for attack 60% för 3.3mil på scania . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 (redigerad) Jag sålde en Glove atk scroll 60% för 5 mille, och en 100% glove atk scroll för 2.1 mille. Edit: Kan tillägga att det var på Windia. Redigerad 24 oktober, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Någon mer som spelar på Bera (tror att den heter så)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Någon mer som spelar på Bera (tror att den heter så)? Tänker tillbacks på den gamla goda tiden när jag ser det screenshotet. När man inte hackade, När man hade kul. Slutat spela totalt nu. Fick testa howies crusader, Det var mitt enda mål. Att få spela en crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Tänker tillbacks på den gamla goda tiden när jag ser det screenshotet. När man inte hackade, När man hade kul. Slutat spela totalt nu. Fick testa howies crusader, Det var mitt enda mål. Att få spela en crusader Hack bara förstör eftersom man aldrig kan gå tillbaka till vanligt spelande när man hackat. Nädu, när du, jag, HOWHOW och Tossie spelade, det var tider det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 (redigerad) Jag håller med er.. Spelet var trevligare när man inte hade testat hacks.. Fast jag kan inte säga att jag ångrar att jag har hackat. Redigerad 24 oktober, 2006 av Sjolander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Nu har man den trendiga korgen också http://img55.imageshack.us/img55/9832/halloweenkorgwi7.th.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 24 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2006 Hack bara förstör eftersom man aldrig kan gå tillbaka till vanligt spelande när man hackat. Nädu, när du, jag, HOWHOW och Tossie spelade, det var tider det. Ja och Zack eller vad katten han hette. Buhu, kommer ihåg när jag gjorde en int och str Rogue och inte förstod hur man kastade stjärnor. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Nej sluta nu, jag börjar ju gråta.. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Började spela detta igen igår, väldigt kul tidsfördriv. Spelar på Windia och heter Dakyl är lvl 8 mage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 (redigerad) Vad spelar ni för maple? Är sjuk så tänkte kolla vad det är få någe spel detta. Ähum,läste första sidan och det är alltså MapleGlobal som gäller? Redigerad 25 oktober, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Vad spelar ni för maple? Är sjuk så tänkte kolla vad det är få någe spel detta. Ähum,läste första sidan och det är alltså MapleGlobal som gäller? Jupps, Global Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Min polare, Guildmaster i min guild har blivit hackad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 25 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2006 Nån som kan tänka sig att Plvla en liten lvl 9 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts