Nik. Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 (redigerad) Snarare osjälviskt att hjälpa några överhuvudtaget @Gemage: Ska försöka spela upp mig i CS istället, det är något jag kommer att spela ett tag till iallafall brukade spela CS ibland förr...blev typ pro surfer Redigerad 6 oktober, 2006 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 (redigerad) brukade spela CS ibland förr...blev typ pro sufer ? EDIT: Börjar tröttna lite smått på Maple nu, men ska tvinga upp albinon upp till lvl 50 innan eventuell paus Redigerad 6 oktober, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Just allt prat om maple värkar vara lite halft nere just nu...förr va de ju alltigt massa prat och idér om guild. hunting MM... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Just allt prat om maple värkar vara lite halft nere just nu...förr va de ju alltigt massa prat och idér om guild. hunting MM... Jaha? Starta en diskution då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Jaha? Starta en diskution då? om vad, hur, när...spelar typ inte ms längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 (redigerad) om vad, hur, när...spelar typ inte ms längre Varför bryr du dig då? Har du inget att säga ska du inte klaga över att det sägs lite. eller? Gah, Blev lite fel där Redigerad 6 oktober, 2006 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 (redigerad) Varför bryr dig dig då? Har du inget att säga ska du inte klaga över att det sägs lite. eller? Jag har inte klagat....jag sa bara ett påstående... Redigerad 6 oktober, 2006 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Lvl 80. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Lvl 80. <3 Grattis! Max skada? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Lvl 80. <3 Grattis!... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 (redigerad) Grattis! Max skada? 7700, på vanliga slag då. Redigerad 7 oktober, 2006 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 7700, på vanliga slag då. zomg, redan lvl 80? vad var du för level med howie innan han blev bannad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Han var 112.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 (redigerad) Hade en ett bråk med howie villket resulterade i att jag gick in på hans char och bytte pass och pin. Owned din jävel. Vad säljs en 80 crus på Ebay för? Redigerad 7 oktober, 2006 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Hade en ett bråk med howie villket resulterade i att jag gick in på hans char och bytte pass och pin. Owned din jävel. Vad säljs en 80 crus på Ebay för? Känner du dig stolt nu? Ditt omogna lilla äckel. Du måste känna dig jättet0ff och känna dig som en haksår nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Känner du dig stolt nu? Ditt omogna lilla äckel. Du måste känna dig jättet0ff och känna dig som en haksår nu? Japp: ) Men ska sälja tillbacks den om han bjuder bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 (redigerad) Hade en ett bråk med howie villket resulterade i att jag gick in på hans char och bytte pass och pin. Owned din jävel. Vad säljs en 80 crus på Ebay för? Bra gjort Nej fan, deleta skiten. Redigerad 7 oktober, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 7 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Bra gjort Nej fan, deleta skiten. Nä, Säljer den efter jag lvlat den lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Vad har ni bråkat om för att det skulle bli såhär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Japp: ) Men ska sälja tillbacks den om han bjuder bra Han karnske Gör en ny gubbe som han gorde förrut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts