Jump to content

Maplestory

Addepladde
 Share

Recommended Posts

Snälla lilla howie sluta vara så JÄVLA SJÄLVISK....du e bara för mycke ibland så snälla... :(

Ibland.....e du shysst...ibland inte....Betyder inte att jag INTE gillar dig men betyder inte att jag gillar dig heller :shifty:

Men för i helvette, det är fan inte mitt jävla jobb att lära er hacka.

@Mafia king; "Aja, här är svaret: han är en liten egoistisk snorunge". I rest my case!

Redigerad av HOWHOW
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 2,8k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Men för i helvette, det är fan inte mitt jävla jobb att lära er hacka.

@Mafia king; "Aja, här är svaret: han är en liten egoistisk snorunge". I rest my case!

Har jag sagt att det va ditt jobb att lära hela gtasajtens forum att hacka eller? :( Nej menade mer att du e självisk ibland... :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han reggade sig inte här för att massa skulle fråga om dom kan hjälpa han att hacka, han reggade sig förmodlien för att han ville ha en skön community med snälla och hjälpsamma användare..

Ber även om ursäkt om jag har vart störande för dig howie..

Redigerad av JSHC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han reggade sig inte här för att massa skulle fråga om dom kan hjälpa han att hacka, han reggade sig förmodlien för att han ville ha en skön community med snälla och hjälpsamma användare..

Ber även om ursäkt om jag har vart störande för dig howie..

Nja, nästan, reggade mig för att diskutera GTA. :shifty:

Du har inte varit störande på något sätt..

Och gemage kan du förklara eller? Du säger bara att jag är självisk.

Redigerad av HOWHOW
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jao, dags att få tråden på rätt spår innan report..

Är iallafall lvl 13 nu med min mage :D Som jag börjar tröttna på (Ja, redan)

exakt^^ :o Vilken värld kör du på? (Själv har man taigt en paus...från ms..pga kan inte köra föen min dator funkar igen och nar de blir... ^_^ vetefan x3)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har jag sagt att det va ditt jobb att lära hela gtasajtens forum att hacka eller? :o Nej menade mer att du e självisk ibland... ^_^

Självisk?! Nej, knappast.

Han ger till sina närmsaste IRL kompisar och mig av någon underbar anleding.

Och att han inte orkar sitta att förklara hur man hackar som tar ett rejält tag är inte egoistiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kör/körde på windia.. Har tröttnat på alla mina chars vid lvl 12-13..

Okej...men kör på en char under en stund så brukar man komma upp i lvlarna...och följ en guide...men hunta monster som du får mest exp av...de brukar vara helt fel "Hunt-guid" i Guiderna som finns... ^_^

Redigerad av xXxGemagexXx
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och att han inte orkar sitta att förklara hur man hackar som tar ett rejält tag är inte egoistiskt.

Snarare osjälviskt att hjälpa några överhuvudtaget ^_^

@Gemage: Ska försöka spela upp mig i CS istället, det är något jag kommer att spela ett tag till iallafall :o

Redigerad av JSHC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men i...ej-rl så värkar de som han e lite självisk ibland....men han är säkert en underbar människa i rl ^-^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

MAFIA_KING kommer in och gör ett off-topic bråk, sen dissar alla honom och återgår till On-Topic. Då försvinner han.. ^_^ Ska förövrigt levla till 55 denna veckan. :D

Edit: Det blev Off-topic bräk första gången.. :o

Nädå, har varit lite upptagen med spel :P

För det andra, okej jag erkänner! jag hm..tycker inte om HOWHOW bara, hata vore ett för starkt ord.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor