HOWHOW Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 (redigerad) Snälla lilla howie sluta vara så JÄVLA SJÄLVISK....du e bara för mycke ibland så snälla... Ibland.....e du shysst...ibland inte....Betyder inte att jag INTE gillar dig men betyder inte att jag gillar dig heller Men för i helvette, det är fan inte mitt jävla jobb att lära er hacka. @Mafia king; "Aja, här är svaret: han är en liten egoistisk snorunge". I rest my case! Redigerad 5 oktober, 2006 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Men för i helvette, det är fan inte mitt jävla jobb att lära er hacka. @Mafia king; "Aja, här är svaret: han är en liten egoistisk snorunge". I rest my case! Har jag sagt att det va ditt jobb att lära hela gtasajtens forum att hacka eller? Nej menade mer att du e självisk ibland... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 (redigerad) Han reggade sig inte här för att massa skulle fråga om dom kan hjälpa han att hacka, han reggade sig förmodlien för att han ville ha en skön community med snälla och hjälpsamma användare.. Ber även om ursäkt om jag har vart störande för dig howie.. Redigerad 5 oktober, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 (redigerad) Han reggade sig inte här för att massa skulle fråga om dom kan hjälpa han att hacka, han reggade sig förmodlien för att han ville ha en skön community med snälla och hjälpsamma användare.. Ber även om ursäkt om jag har vart störande för dig howie.. Nja, nästan, reggade mig för att diskutera GTA. Du har inte varit störande på något sätt.. Och gemage kan du förklara eller? Du säger bara att jag är självisk. Redigerad 5 oktober, 2006 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Nja, nästan, reggade mig för att diskutera GTA. Du har inte varit störande på något sätt.. Nu diskuterar du mer Maple än GTA Denna communityn är inte så mycket GTA sidad nu för tiden Mer folk som hänger i allmänt, musik och grafik och spel forumen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Nu diskuterar du mer Maple än GTA Denna communityn är inte så mycket GTA sidad nu för tiden Mer folk som hänger i allmänt, musik och grafik och spel forumen Ja och många som skriver helt onödiga inlägg och många oseriösa också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Ja och många som skriver helt onödiga inlägg och många oseriösa också Jao, dags att få tråden på rätt spår innan report.. Är iallafall lvl 13 nu med min mage Som jag börjar tröttna på (Ja, redan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Jao, dags att få tråden på rätt spår innan report.. Är iallafall lvl 13 nu med min mage Som jag börjar tröttna på (Ja, redan) exakt^^ Vilken värld kör du på? (Själv har man taigt en paus...från ms..pga kan inte köra föen min dator funkar igen och nar de blir... vetefan x3) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 exakt^^ Vilken värld kör du på? (Själv har man taigt en paus...från ms..pga kan inte köra föen min dator funkar igen och nar de blir... vetefan x3) Kör/körde på windia.. Har tröttnat på alla mina chars vid lvl 12-13.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Har jag sagt att det va ditt jobb att lära hela gtasajtens forum att hacka eller? Nej menade mer att du e självisk ibland... Självisk?! Nej, knappast. Han ger till sina närmsaste IRL kompisar och mig av någon underbar anleding. Och att han inte orkar sitta att förklara hur man hackar som tar ett rejält tag är inte egoistiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 (redigerad) Kör/körde på windia.. Har tröttnat på alla mina chars vid lvl 12-13.. Okej...men kör på en char under en stund så brukar man komma upp i lvlarna...och följ en guide...men hunta monster som du får mest exp av...de brukar vara helt fel "Hunt-guid" i Guiderna som finns... Redigerad 5 oktober, 2006 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 (redigerad) Självisk?! Nej, knappast. Han ger till sina närmsaste IRL kompisar och mig av någon underbar anleding. Och att han inte orkar sitta att förklara hur man hackar som tar ett rejält tag är inte egoistiskt. Snarare osjälviskt att hjälpa några överhuvudtaget @Gemage: Ska försöka spela upp mig i CS istället, det är något jag kommer att spela ett tag till iallafall Redigerad 5 oktober, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Självisk?! Nej, knappast. Han ger till sina närmsaste IRL kompisar och mig av någon underbar anleding. Och att han inte orkar sitta att förklara hur man hackar som tar ett rejält tag är inte egoistiskt. Men i...ej-rl så värkar de som han e lite självisk ibland....men han är säkert en underbar människa i rl ^-^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 (redigerad) Men i...ej-rl så värkar de som han e lite självisk ibland....men han är säkert en underbar människa i rl ^-^ Vad gör han för osjälviskt ingame? Vägrar ge dig pengar? : P Redigerad 5 oktober, 2006 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 (redigerad) Vad gör han för osjälviskt ingame? Vägrar ge dig pengar? : P Ahah "Jag kan inte ge dig pengar tyvärr.." "Själviska egoistiska snorunge!" Redigerad 5 oktober, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 (redigerad) MAFIA_KING kommer in och gör ett off-topic bråk, sen dissar alla honom och återgår till On-Topic. Då försvinner han.. Ska förövrigt levla till 55 denna veckan. Edit: Det blev Off-topic bräk första gången.. Redigerad 5 oktober, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Ang. det här själviska snacket så är människan född till att tänka på sig själv i första hand. OnT: Laggar otroligt mycket just nu, men kan iaf. spela hos mor min Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 MAFIA_KING kommer in och gör ett off-topic bråk, sen dissar alla honom och återgår till On-Topic. Då försvinner han.. Ska förövrigt levla till 55 denna veckan. Edit: Det blev Off-topic bräk första gången.. Nädå, har varit lite upptagen med spel För det andra, okej jag erkänner! jag hm..tycker inte om HOWHOW bara, hata vore ett för starkt ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Brown bandana, svinbra för warriors. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Blev lite sugen igårkväll när jag tänkte lite, så ska nog installera det sen när jag kommer hem från skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts