HOWHOW Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Sluta försöka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Sluta försöka. Sluta vara en sån jävla nooblet istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Sluta vara en sån jävla nooblet istället. Nepp, kul att driva med er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Sluta vara en sån jävla nooblet istället. Vem är det som är noob igentligen? Howie: Han som letade och hittade Allanubssomtjatar: Som, ja. Tjatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Vem är det som är noob igentligen? Howie: Han som letade och hittade Allanubssomtjatar: Som, ja. Tjatar. Jag tjatar inte, jag säger bara att det är ett helvete att hitta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Jag tjatar inte, jag säger bara att det är ett helvete att hitta Ett helvete att hitta?! Knappast. Vart kollar du? www.fuska.se ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Ett helvete att hitta?! Knappast. Vart kollar du? www.fuska.se ? Var det inte ni som, typ, köpte fusken? Och du hade väl knappast känt till det om det inte var för Howie? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Var det inte ni som, typ, köpte fusken? Och du hade väl knappast känt till det om det inte var för Howie? Hade det inte varit för howie hade jag aldrig ens brytt mig om hack tror jag inte, Men jag hade nog klarat leta upp en fungerande CE och bypass om jag hade velat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Hade det inte varit för howie hade jag aldrig ens brytt mig om hack tror jag inte, Men jag hade nog klarat leta upp en fungerande CE och bypass om jag hade velat Precis, och jag är tomten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Precis, och jag är tomten. Om du inte kan hacka så kan du väll je fan i de...Kör utan hack så får du nått att skryta om när du blir högre lvl...eller så skaffar du ett liv utanför alla spel och skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Om du inte kan hacka så kan du väll je fan i de...Kör utan hack så får du nått att skryta om när du blir högre lvl...eller så skaffar du ett liv utanför alla spel och skit. Jag kan hacka, men eftersom MapleStory är så jävla värdelöst så behöver jag inte hacka heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 (redigerad) Jag tycker inte, och kommer aldrig tycka illa om howie, även fast han inte hjälper mig så är han en jävligt schysst kille.. (Iallafall vad jag tror, känner han ju inte IRL) Och nej, jag försöker inte fjäska.. Det är vad jag tycker, jag bryr mig inte om han hjälper mig nu, han har ju inte gjort det förut heller så Redigerad 5 oktober, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 (redigerad) Jag tycker inte, och kommer aldrig tycka illa om howie, även fast han inte hjälper mig så är han en jävligt schysst kille.. (Iallafall vad jag tror, känner han ju inte IRL) Och nej, jag försöker inte fjäska.. Det är vad jag tycker, jag bryr mig inte om han hjälper mig nu, han har ju inte gjort det förut heller så Vet du VARFÖR han inte hjälper? Aja, här är svaret: han är en liten egoistisk snorunge. Dock så har han rätt, alla ska inte kunna hacka så är det bara. T.ex han lär dig hacka, sen kommer din kompis och frågar hur, du lär han och han lär hans kompis etc etc and it goes on. Och kom inte med "jag lovar att jag inte ska..." för det går inte, så är det bara. Jag tror du förstår va? Redigerad 5 oktober, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Jao, jag visste redan allt det där.. Förutom att han e egoist, för då skulle knappast någon här på GTASajten gilla han, och det finns många som gillar han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 (redigerad) Jao, jag visste redan allt det där.. Förutom att han e egoist, för då skulle knappast någon här på GTASajten gilla han, och det finns många som gillar han Finns nog någon som inte gillar han också, dock tycker jag inte illa om honom, men han behöver inte kalla er noobs för att man skriver en gång. Hackare som han ger andra hackare dåligt rykte. Redigerad 5 oktober, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Finns nog någon som inte gillar han också, dock tycker jag inte illa om honom, men han behöver inte kalla er noobs för att man skriver en gång. Hackare som han ger andra hackare dåligt rykte. Vem är det som kallar folk noobs och har dålig attityd här egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 (redigerad) Finns nog någon som inte gillar han också, dock tycker jag inte illa om honom, men han behöver inte kalla er noobs för att man skriver en gång. Hackare som han ger andra hackare dåligt rykte. Vafan snackar du om? Du kallar mig egoistisk snorunge, du tycker inte illa om mig, jag ger dåligt rykte om andra hackers. Hur i helvette går det ihop? Kopiera när jag kallade någon "noob" tack. Och hur i helvette är det egoistiskt av mig att inte lära er? Get the fuck off the thread plox. <3 Finns nog någon som inte gillar han också Nä. Redigerad 5 oktober, 2006 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 (redigerad) Vafan snackar du om? Du kallar mig egoistisk snorunge, du tycker inte illa om mig, jag ger dåligt rykte om andra hackers. Hur i helvette går det ihop? Kopiera när jag kallade någon "noob" tack. Och hur i helvette är det egoistiskt av mig att inte lära er? Get the fuck off the thread plox. <3 Nä. Sen när sa JAG att jag tyckte det? Skrev jag "JAG TYCKER HOWIE ÄR EN UBER EGOISTISK SNORUNGE!11!"? isåfall får du gärna quota mig. Bara för att jag skrev det betyder inte det att JAG tycker det, eller hur? Edit: såg inte thuugs post, men orkar inte skriva nu...laterz kanske. Redigerad 5 oktober, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 (redigerad) Vafan snackar du om? Du kallar mig egoistisk snorunge, du tycker inte illa om mig, jag ger dåligt rykte om andra hackers. Hur i helvette går det ihop? Kopiera när jag kallade någon "noob" tack. Och hur i helvette är det egoistiskt av mig att inte lära er? Get the fuck off the thread plox. <3 Nä. Snälla lilla howie sluta vara så JÄVLA SJÄLVISK....du e bara för mycke ibland så snälla... Ibland.....e du shysst...ibland inte....Betyder inte att jag INTE gillar dig men betyder inte att jag gillar dig heller Redigerad 5 oktober, 2006 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Sen när sa JAG att jag tyckte det? Skrev jag "JAG TYCKER HOWIE ÄR EN UBER EGOISTISK SNORUNGE!11!"? isåfall får du gärna quota mig. Bara för att jag skrev det betyder inte det att JAG tycker det, eller hur? Men snälla lilla du, du sa ju lite längre upp att han var en "Egoistisk snorunge".. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts