Jump to content

Maplestory

Addepladde
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 2,8k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag tycker inte, och kommer aldrig tycka illa om howie, även fast han inte hjälper mig så är han en jävligt schysst kille.. (Iallafall vad jag tror, känner han ju inte IRL)

Och nej, jag försöker inte fjäska.. Det är vad jag tycker, jag bryr mig inte om han hjälper mig nu, han har ju inte gjort det förut heller så :shifty:

Redigerad av JSHC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker inte, och kommer aldrig tycka illa om howie, även fast han inte hjälper mig så är han en jävligt schysst kille.. (Iallafall vad jag tror, känner han ju inte IRL)

Och nej, jag försöker inte fjäska.. Det är vad jag tycker, jag bryr mig inte om han hjälper mig nu, han har ju inte gjort det förut heller så :shifty:

Vet du VARFÖR han inte hjälper? Aja, här är svaret: han är en liten egoistisk snorunge.

Dock så har han rätt, alla ska inte kunna hacka så är det bara.

T.ex han lär dig hacka, sen kommer din kompis och frågar hur, du lär han och han lär hans kompis etc etc and it goes on.

Och kom inte med "jag lovar att jag inte ska..." för det går inte, så är det bara.

Jag tror du förstår va?

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jao, jag visste redan allt det där.. Förutom att han e egoist, för då skulle knappast någon här på GTASajten gilla han, och det finns många som gillar han :shifty:

Finns nog någon som inte gillar han också, dock tycker jag inte illa om honom, men han behöver inte kalla er noobs för att man skriver en gång.

Hackare som han ger andra hackare dåligt rykte.

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns nog någon som inte gillar han också, dock tycker jag inte illa om honom, men han behöver inte kalla er noobs för att man skriver en gång.

Hackare som han ger andra hackare dåligt rykte.

Vafan snackar du om? Du kallar mig egoistisk snorunge, du tycker inte illa om mig, jag ger dåligt rykte om andra hackers.

Hur i helvette går det ihop? Kopiera när jag kallade någon "noob" tack.

Och hur i helvette är det egoistiskt av mig att inte lära er? Get the fuck off the thread plox. <3

Finns nog någon som inte gillar han också

Nä. :shifty:

Redigerad av HOWHOW
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vafan snackar du om? Du kallar mig egoistisk snorunge, du tycker inte illa om mig, jag ger dåligt rykte om andra hackers.

Och hur i helvette är det egoistiskt av mig att inte lära er? Get the fuck off the thread plox. <3

Nä. :shifty:

Sen när sa JAG att jag tyckte det? Skrev jag "JAG TYCKER HOWIE ÄR EN UBER EGOISTISK SNORUNGE!11!"? isåfall får du gärna quota mig.

Bara för att jag skrev det betyder inte det att JAG tycker det, eller hur?

Edit: såg inte thuugs post, men orkar inte skriva nu...laterz kanske.

Redigerad av MAFIA_KING
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nä. :P

Snälla lilla howie sluta vara så JÄVLA SJÄLVISK....du e bara för mycke ibland så snälla... :(

Ibland.....e du shysst...ibland inte....Betyder inte att jag INTE gillar dig men betyder inte att jag gillar dig heller :shifty:

Redigerad av xXxGemagexXx
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sen när sa JAG att jag tyckte det? Skrev jag "JAG TYCKER HOWIE ÄR EN UBER EGOISTISK SNORUNGE!11!"? isåfall får du gärna quota mig.

Bara för att jag skrev det betyder inte det att JAG tycker det, eller hur?

Men snälla lilla du, du sa ju lite längre upp att han var en "Egoistisk snorunge"..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor