Siana Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Har testat spelet nu, tyckte att det var fint gjort och så men det blev snabbt drygt. Helt ok lir iaf om man inte har något att göra. Beror på hur långt du kom. Vid level 7,8,9 blir det jävligt drygt. Men sen går det uppåt igen! *Smash* Jag är med senare. Just nu måste jag skala potatis. Jävla farsan. Säkert mutad av SÄPO. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Beror på hur långt du kom. Vid level 7,8,9 blir det jävligt drygt. Men sen går det uppåt igen! *Smash* Jag är med senare. Just nu måste jag skala potatis. Jävla farsan. Säkert mutad av SÄPO. Jag har funderat på att göra en theif men orka börja om hela spelet. Har säkert spenderat mer än 5 timmar varje dag sedan jag började med maplestory. Så jag behåller min Warrior ett tag till =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Jag har funderat på att göra en theif men orka börja om hela spelet. Har säkert spenderat mer än 5 timmar varje dag sedan jag började med maplestory. Så jag behåller min Warrior ett tag till =) Pah. Jag har, utan mening, testat alla yrken nu. Om jag ska ranka dem blir det följande: 1. Warrior- skadar mest- är roligast att ha, helt enkelt. 2. Thief- kul och cool. Kan det bli bättre? 3. Magiker- de är trots allt riktigt coola. Dyra, måhända, men coola. Sen kan man bli magiker redan vid lvl 8. 4. Bågskytt- borde heta bögskytt. Klädseln är så jävla gay, och man behöver pilar exakt hela tiden. ><! ... Ska vi riva ett järn? Istället för potatisskalning fick jag plocka kattskit. Jag känner mig lurad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 (redigerad) Min Thief Rouge p00ndar alla! Jag lovar... Ingen vågar sig på mig T-Ryder började gråta när han först såg min mäktighet!... Eller, ja... Skit samma... Tillbaka till verkligheten (?) Jag ska lira lite nu... Booya! Whattefock? En bild!!! http://img489.imageshack.us/img489/9175/biiiatchstubbe7qz.png Redigerad 17 januari, 2006 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 En cool sak om man är Theif, När man kommer till lvl 60 kan man bli Pirat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 En cool sak om man är Theif, När man kommer till lvl 60 kan man bli Pirat. Kan man ens bli lvl 60? Är inte lvl 30 max? Spela nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 (redigerad) Kan man ens bli lvl 60? Är inte lvl 30 max? Spela nu? Huh? kanske va lvl 30 då. Skulle precis sticka Siana i magen med min nya"Fork on a stick" Se så glada vi är Redigerad 17 januari, 2006 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Huh? kanske va lvl 30 då. Skulle precis sticka Siana i magen med min nya"Fork on a stick" Se så glada vi är Och jag blev ännu gladare nu när jag gick upp till level 15! *Skrattar hysteriskt i ensamheten* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Innan kom det på tal om ett "Forum möte"... Jag tycker det vore kul! Alla som har en gubbe på Windia kan ju komma till en bestämd plats vid en bestämd tid! Så kanske man kan träna lite eller så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Man kan vara i lvl 60! bevis:^__^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Okej, börjar bli galen nu. Det går inte att regga för mig. När man skulle skriva in email så skrev jag "sikorkaa@hotmail.com och valde "Other" fast jag igentligen skulle välja "Hotmail"(?), så nu verkar det inte komma något aktiverings mail till mig. :'( SÅ NU MOMMER JAG ALDRIG KUNNA SPELA!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 (redigerad) Okej, börjar bli galen nu. Det går inte att regga för mig. När man skulle skriva in email så skrev jag "sikorkaa@hotmail.com och valde "Other" fast jag igentligen skulle välja "Hotmail"(?), så nu verkar det inte komma något aktiverings mail till mig. :'( SÅ NU MOMMER JAG ALDRIG KUNNA SPELA!" Regga nytt acc med ny mail? Påtalomingenting: Gjorde en ny char förut. Ska testa att vara theif. gillar jag det behåller jag den annars fortsätter jag på warriorn. Så Siana nu har du en chans att lvla förbi min EyeQuee =) Btw, den nya char. heter IceQue Redigerad 18 januari, 2006 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Men ska vi ha det där mötet eller inte ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Men ska vi ha det där mötet eller inte ? Visst, Alla möts i ch.10 i typ Perion? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Nein! Vi ska mötas i kranen i Kerning! Klockan 20.00? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Nein! Vi ska mötas i kranen i Kerning! Klockan 20.00? Kk, Kranen i Kerning ch.10 KL 20.00! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Najs Är alla med på det eller? (spelar du ensam T-Ryder? Om inte, informera dom du spelar med, om dom är GTAsajtare!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 Najs Är alla med på det eller? (spelar du ensam T-Ryder? Om inte, informera dom du spelar med, om dom är GTAsajtare!) Spelar ensamm på min nya gubbe, IceQue. Adda så jag har någon att prata med tills jag har kommit till lvl 10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 GRUPPKORT!! ^__^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 18 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2006 GRUPPKORT!! ^__^ Jag gör mig aldrig bra på kort (Jag är Kpist) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts