JSHC Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 När han blir bannad kan han ju pröva nya klasser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Det kanske man vill göra utan att bli bannad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Men varje gång man blir bannad så måste ju lite av lusten att spela försvinna? Eller vad säger du Howie? Jag kan inte prata för dig. Att bli bannad kan inte vara särskilt farligt.. Eftersom jag känner Howie IRL så vet jag att han inte hängde läpp för att hans Pedofilpräst blev bannad. Han bottade istället upp en crusader, som nu 2 veckor senare är 7x. Så man kan säga att banningen av Howierob bara öppnade nya dörrar för min käre Howie. Gratz Btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 (redigerad) Att bli bannad kan inte vara särskilt farligt.. Eftersom jag känner Howie IRL så vet jag att han inte hängde läpp för att hans Pedofilpräst blev bannad. Han bottade istället upp en crusader, som nu 2 veckor senare är 7x. Så man kan säga att banningen av Howierob bara öppnade nya dörrar för min käre Howie. Gratz Btw. <3 Har skaffat en ny båge.... (?) Redigerad 30 september, 2006 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 <3 Har skaffat en ny båge.... (?) Vafan, det där är väll en sån som dom håller på med i tespia test servern? btw, wtf, du är juitne en Ranger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 btw, wtf, du är juitne en Ranger Nej, vad är jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Nej, vad är jag? Jag måste fan lära mig hacka asap :'( :'( :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Nej, vad är jag? Oww....Osynlighets hatt....funkar den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 (redigerad) Oww....Osynlighets hatt....funkar den? Invincible betyder väl.. oövervinnerlig ? Redigerad 1 oktober, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Howie! hackar du servern (rå kod ,okej man använder ett program till det med men ) eller med ett program (som gör allt åt dig?). Kostar detta spel något? (orka söka ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Kostar detta spel något? (orka söka ) Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Invincible betyder väl.. oövervinnerlig ? Haha jo de gör de....va lite halft blind så såg inte att de stog de bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Nej. Postcount +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Såg just på när en kompis spelade Maple, och det gjorde mig sugen på att börja spela igen. Hoppas jag kommer ihåg min kod bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Postcount +1 Det där om något är postcount +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 1 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2006 Postcount +1 Han svrade ialafall på en fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Vilket jävla elände! GameGuard rev 838. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 (redigerad) Lär väl förhindra hackning för en kort stund.. EDIT: Iallafall leechers Redigerad 2 oktober, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Vad....ny patch?...nått kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 2 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2006 Vad....ny patch?...nått kul Nej, Server check Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts