Nik. Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Du skrev halva meningen med å ä ö och halva utan.. Haha ja men min dator buggar sonder totalt nu sa kor pa nan linux live cd och de e bara pa engelska dar sa har eng tangentbord....Har letat after natt stalle dar man kan fixa de man ska forsoka fixa en ny dator....de behovs X33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Ja, och det suger. Priserna höjdes utom någon som helst anledning bara för att någon fick dom sålda för det, hatar det med Free Market. Sluta whina hacker. Annars report till GM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Nytt emblem till nya guilden. Jag behövde göra en ny nu när jag blev bannad från Sverige ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Nytt emblem till nya guilden. Jag behövde göra en ny nu när jag blev bannad från Sverige ju. Level 68. ... Lär mig hacka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Vad exakt gör man när man hackar på detta spelet? Tar man andras saker eller är det mer "fuskhack" så man spawnar fiender osv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Vad exakt gör man när man hackar på detta spelet? Tar man andras saker eller är det mer "fuskhack" så man spawnar fiender osv? Summon chuck norris: Summon a chuck norris that aid you until canceled HEHE. Uhm sry. Var tvungen att dra ett chucknorris skämt ochså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 (redigerad) Vad exakt gör man när man hackar på detta spelet? Tar man andras saker eller är det mer "fuskhack" så man spawnar fiender osv? inte direkt, man kan så kallat "Vaca" fienderna så alla fiender spawnar på ett och samma ställe, så typ en hel map spawn är på ett ställe (Himlen för warriors och deras vad-nu-skillen-heter.) man kan även göra så man själv börjar flyga. Redigerad 29 september, 2006 av Santa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 (redigerad) Summon chuck norris: Summon a chuck norris that aid you until canceled HEHE. Uhm sry. Var tvungen att dra ett chucknorris skämt ochså. Yey, jag skrattar verkligen.. @Santa: Okej Tack för förklaringen iallafall Redigerad 29 september, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 man kan även göra så man själv börjar flyga. dock blir man dcad efter 3-10 sek-.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 dock blir man dcad efter 3-10 sek-.- Beror på vilket sett man använder det, tyvärr så har jag provat en gång, gick i typ 1 min, sen hängde sig skiten och gick inte köra mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Beror på vilket sett man använder det, tyvärr så har jag provat en gång, gick i typ 1 min, sen hängde sig skiten och gick inte köra mer Det beror inte på vilket sätt man använder det på, det är patchat och det är klienten som känner av det på något sätt så det går inte att bypassa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Det beror inte på vilket sätt man använder det på, det är patchat och det är klienten som känner av det på något sätt så det går inte att bypassa. Det är det nog, men tyvärr såhar jag aldrig lärt mig att bypassa när jag laddade ner cheat engine så gick det att hacka på en gång, sen när det blev en ny patch så gick det inte mer börjar troligen igen när/om jag är mig bypassa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Det är det nog, men tyvärr såhar jag aldrig lärt mig att bypassa när jag laddade ner cheat engine så gick det att hacka på en gång, sen när det blev en ny patch så gick det inte mer börjar troligen igen när/om jag är mig bypassa Förr var det ju i princip ingen säkerhet alls, jag önskar att jag hade spelat när Scania öppnades, då kunde man ju till och med använda trainers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 (redigerad) Ah! Äntligen lvl 60 med Pil! Redigerad 30 september, 2006 av Sjolander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 (redigerad) Ah! Äntligen lvl 60 med Pil! Grattis...... ~howie, sluta hacka nan gang? Redigerad 30 september, 2006 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Jag tänker inte vara otrevlig nu som mafia utan bara fråga en sak, vad är det man behöver? Behöver man en "engine"? Jag har iallafall laddat ner en engine som heter "Noob Engine" (Passar bra, jag vet) Är det något mer man behöver? Jag har även kollat in koderna lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 howie, sluta hacka nan gang? Men hållkäften, plx Är du hans morsa eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Man hackar väl hur mycket man vill, vi skadar väl ingen annan? Om vi inte hackar på det sättet att vi tar deras items dvs.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Man hackar väl hur mycket man vill, vi skadar väl ingen annan? Om vi inte hackar på det sättet att vi tar deras items dvs.. Precis, Bara man inte dödar någon med vacet^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Precis, Bara man inte dödar någon med vacet^^ Hehe, hackar du också eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts