Siana Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Lvl 44 med den nya gubben nu, han ser pimpin' ut. När gjorde du den? Är han haxXad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 När gjorde du den? Är han haxXad? Igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 (redigerad) Lv 44 på 2 dagar, defenitivt Hax, och föresten är det Howie vi pratar om.. Kolla bara på det här: Redigerad 23 september, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 (redigerad) Bah.. Han får min 4 dagar (tror jag det var) gamla Sin och verka dålig. Jag är ju lvl 32 å allt Redigerad 23 september, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Ingen aning Lvl 40 med Albino om, uh, 5% OMg GRATTIS!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 OMg GRATTIS!! Är det så ovanligt for non-hackers att lvla så att lvl 40 är som julafton? Jag har lagt maple år sidan nu för ett tag. Men jag ska skaffa en sword crusader innan jag slutar helt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Neej, men det är ganska jobbigt att bli Lv 40 som icke-hacker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Jag är 46, tyckte inte det var jobbigt, men nu kör jag ju knappt längre, så jag vet inte om det är jobbigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Skulle jag göra om det nu så skulle det inte vara lika svårt, men med min main var det jobbigt och tog lång tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Min ex-main är lvl 45, en eld magiker, orka inte köra med den längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Jag kör fortfarande på min första char, FiskfejS, han är Lv 54. Seg på att Lvla, jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Jag kör fortfarande på min första char, FiskfejS, han är Lv 54. Seg på att Lvla, jag vet. Själv sitter man pa en halv taskig dator och forsker fa lite battre internet....Sa har inte lvlat pa lange xDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Level 42 å' Esther shield http://img236.imageshack.us/img236/4533/esthershieldalbinomapleiy2.th.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Level 42 å' Esther shield http://img236.imageshack.us/img236/4533/esthershieldalbinomapleiy2.th.png Jävla turgubbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Förstår mig inte på min tur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Haha grattis, på Broa är dom värda 3 mil each.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Haha grattis, på Broa är dom värda 3 mil each.. 4 mile ea här på windia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 4 mile ea här på windia Ja, och det suger. Priserna höjdes utom någon som helst anledning bara för att någon fick dom sålda för det, hatar det med Free Market. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Ja, och det suger. Priserna höjdes utom någon som helst anledning bara för att någon fick dom sålda för det, hatar det med Free Market. Ja..prierna höjs just nu...for mage och sin's Men aven for dom flasta 60% scrolls ocksa.....så de e bara förbereda sig for en maxxad höjning... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Du skrev halva meningen med å ä ö och halva utan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts