HOWHOW Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Hur långt tid tog det att döda honom? om du äns har dödat honom än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Varför frågar du då...allt du behöver finns ju på forumet Eftersom jag knappast tänker regga mig på forumet där så kan jag väl lika gärna fråga här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 (redigerad) Eftersom jag knappast tänker regga mig på forumet där så kan jag väl lika gärna fråga här? Mm visst, gör de, men de e inte nått "cheat" forum så jag skulle inte gort de Redigerad 15 september, 2006 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 (redigerad) Eftersom jag knappast tänker regga mig på forumet där så kan jag väl lika gärna fråga här? Men om du läser bakåt i tråden så står det att dom som kan hacka här inte kommer att lära någon! Ingen här kommer att lära dig hacka, och bara för att vi säger att du kan följa en guide så tror du att vi tycker du är noob? Följer du en guide så blir det mycket lättare. Du sa innan att du inte hittat någon guide, jag kan länka till en om du vill.. Redigerad 15 september, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Jag skulle uppskatta en guide Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Men om du läser bakåt i tråden så står det att dom som kan hacka här inte kommer att lära någon! Ingen här kommer att lära dig hacka, och bara för att vi säger att du kan följa en guide så tror du att vi tycker du är noob? Följer du en guide så blir det mycket lättare. Du sa innan att du inte hittat någon guide, jag kan länka till en om du vill.. Först av allt så frågade jag inte om eran hjälp till att hacka, jag frågade om någon använde en fil, så lär dig att läsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Först av allt så frågade jag inte om eran hjälp till att hacka, jag frågade om någon använde en fil, så lär dig att läsa. Eftersom de inte kommer berätta hur de hackar, kommer de inte säga om de använder en fil eller om de gör på något annat vis. Var nu en snäll pojke och läs guiden som de tipsat dig till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Eftersom de inte kommer berätta hur de hackar, kommer de inte säga om de använder en fil eller om de gör på något annat vis. Var nu en snäll pojke och läs guiden som de tipsat dig till. Först av allt, en fil visar fortfarande inte hur man hackar, så jag har inte frågat efter det heller. Jag har läst den guiden länge innan du kom med ditt lama inlägg, btw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Först av allt, en fil visar fortfarande inte hur man hackar, så jag har inte frågat efter det heller. Jag har läst den guiden länge innan du kom med ditt lama inlägg, btw! Det visar på vilket sätt man hackar, och eftersom de inte kommer avslöja något så avslöjar dem nog inte om de använder fil eller inte. Men läs den en gång till då, eftersom du inte verkar kunna den så måste du ju läsa den mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 (redigerad) Först av allt, en fil visar fortfarande inte hur man hackar, så jag har inte frågat efter det heller. Jag har läst den guiden länge innan du kom med ditt lama inlägg, btw! Men nödvändigt att leta äfter filer på gta-sajten's MS-tråd....lixom sök på google eller nått så hittar du ju den Och oftast finns alla filer man behöver i Guiden..så läs den igen Redigerad 15 september, 2006 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Det visar på vilket sätt man hackar, och eftersom de inte kommer avslöja något så avslöjar dem nog inte om de använder fil eller inte. Men läs den en gång till då, eftersom du inte verkar kunna den så måste du ju läsa den mer. Den behövs inte läsas igen, och bara för att vara säker: en fil visar fortfarande INTE hur fan man hackar, ditt keff. Men nödvändigt att leta äfter filer på gta-sajten's MS-tråd....lixom sök på google eller nått så hittar du ju den Och oftast finns alla filer man behöver i Guiden..så läs den igen Du kan nog inte läsa, jag har hittat filen, jag LETADE inte efter (inte äfter btw!!!) den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Men sluta spamma ner tråden för helvette, du kommer inte lära dig genom att sitta och bitcha dig här så sluta skriva för fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Men sluta spamma ner tråden för helvette, du kommer inte lära dig genom att sitta och bitcha dig här så sluta skriva för fan. lol, orka med dig, din nawbie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 (redigerad) lol, orka med dig, din nawbie. MEN KAN DU BARA KÄFTA eller!!?!? Fan je dig inte på Howie...då Jävlar!! Redigerad 15 september, 2006 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Den behövs inte läsas igen, och bara för att vara säker: en fil visar fortfarande INTE hur fan man hackar, ditt keff. Men vart i hjärnan sitter ditt fel, jag sa att de förmodligen inte ville avslöja om de hackade med en FIL, eller på något annat sätt, vilket de avslöjar om de säger ifall de använder sig av den filen, lär dig läsa, ditt keff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Men vart i hjärnan sitter ditt fel, jag sa att de förmodligen inte ville avslöja om de hackade med en FIL, eller på något annat sätt, vilket de avslöjar om de säger ifall de använder sig av den filen, lär dig läsa, ditt keff. Bra Talat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 MEN KAN DU BARA KÄFTA eller!!?!? Fan je dig inte på Howie...då Jävlar!! ThE aSsLickha2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 ThE aSsLickha2006 [homer]Mmm....aSs...[/homer] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 ThE aSsLickha2006 Har du nått problem med att jag visar howie respeckt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts