MAFIA_KING Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Jag laddade ner Ultimate_Hack_Pack_1.0.exe från forumet där, men efter en scan så stog det: UNA: Found TrojanDownloader.Win32.Agent Det enda virus-programmet som hittade en trojan av 15 st. så jag undrar, använder någon annan den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Bah.. Vad är det för fel på detta spel. Det händer ju inte ett piss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Bah.. Vad är det för fel på detta spel. Det händer ju inte ett piss. Du måste ju trycka på en ch först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Du måste ju trycka på en ch först Jo, en polare förklarade det nyss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 (redigerad) Inne vid papalatus, kunde inte spawna det helvettet bara, vetefan varför. Vafan, jag hade inte tagit något screenshot. Redigerad 14 september, 2006 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Waahaahaa, läste på mapleglobals sida Yellow Picnic Hat The Yellow Picnic Hat has been priced at ZERO NX Cash. This was an event? surprise? it's over now =) -The MapleStory Staff- Fan vilka ursäkter dom har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Jag laddade ner Ultimate_Hack_Pack_1.0.exe från forumet där, men efter en scan så stog det: UNA: Found TrojanDownloader.Win32.Agent Det enda virus-programmet som hittade en trojan av 15 st. så jag undrar, använder någon annan den? Följ en guid eller nått så fattar du nog hur du ska kunna hacka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Följ en guid eller nått så fattar du nog hur du ska kunna hacka Har faktiskt inte hittat en guide, men jag förstår mig ganska bra....men jag är osäker om det är en trojan eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Har faktiskt inte hittat en guide, men jag förstår mig ganska bra....men jag är osäker om det är en trojan eller inte Men prova på MPCforum.com typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Men prova på MPCforum.com typ Men jag är väl för fan inte helt efter, jag behöver inte någon jävla guide. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Men du kan inte ladda ner typ "überhacks 2067" och sedan vänta dig att det funkar. Det är bara keyloggers och virus, du måste ju skaffa typ diskdrove och såna program och sen skaffa massa adresser till de olika hacksen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Men du kan inte ladda ner typ "überhacks 2067" och sedan vänta dig att det funkar. Det är bara keyloggers och virus, du måste ju skaffa typ diskdrove en UCE och såna program och sen skaffa massa adresser till de olika hacksen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Men du kan inte ladda ner typ "überhacks 2067" och sedan vänta dig att det funkar. Det är bara keyloggers och virus, du måste ju skaffa typ diskdrove och såna program och sen skaffa massa adresser till de olika hacksen.. No shit sherlock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 No shit sherlock Lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 (redigerad) Så bara för att det är första gången jag ska hacka på MapleStory så tar ni mig som en stor n00b? herregud säger jag bara. Redigerad 14 september, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 (redigerad) Så bara för att det är första gången jag ska hacka på MapleStory så tar ni mig som en stor n00b? herregud säger jag bara. WTF, Här försöker man vara snäll och hjälpa dig och vad får man Tack för absolut INGET Redigerad 14 september, 2006 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 WTF, Här försöker man vara snäll och hjälpa dig och vad får man Tack för absolut INGET Du försökte hjälpa honom med...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 WTF, Här försöker man vara snäll och hjälpa dig och vad får man Tack för absolut INGET Jävlar vad bra du är, kan inte du lära mig hacka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 WTF, Här försöker man vara snäll och hjälpa dig och vad får man Tack för absolut INGET Oja, tack för din stora hjälp! du sa ett forum jag redan visste om, det var verkligen till stor hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Oja, tack för din stora hjälp! du sa ett forum jag redan visste om, det var verkligen till stor hjälp! Varför frågar du då...allt du behöver finns ju på forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts