T-Ryder Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Meh! Säg inte att jag behöver byta gubbe en tredje gång! Skapar väl en Warrior också då... *EDIT* Fine, min tredje och sista karaktär. Det är denna jag kommer använda. Sianas karaktär: Erandiuil- BUDDY REQUEST! Harharhar. Så du inte förstör din warrior: SUGGESTED PATH -------------- (in order) 5 into Improving HP Recovery 10 into Improving Max HP Increase (MAX) 10 into Power Strike 10 into Slash Blast *wait 3 levels* 10 into Slash Blast (MAX) 10 into Power Strike (MAX) 3 into Endure 3 into Improving HP Recovery Total Skill Points Given: 61 (1 at Class Change, and 60 through the 20 levels to level 30) Total Skill Points Spent: 61 -----. Stats \________________________________________________________________________ ------------------------------------------------------------------------------- ROLLING STATS ------------- Shoot for these stats: ** Strength ** Dexterity 4 Intelligence 4 Luck ** = Doesn't matter as long as your INT and LUK are 4. RAISING STATS ------------- Level 10: 50 Strength, 12 Dexterity Level 15: 65 Strength, 22 Dexterity Level 20: 70 Strength, 42 Dextarity Level 25: 85 Strength, 52 Dexterity Level 30: 100 Strength, 62 Dexterity Remember to keep INT and LUK both at 4 and don't raise them ANY! Don't spend and points on HP or MP either because its a waste. Följer du det kommer du bli lika 1337HaXx0r som jag är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Är Rouge Thief lvl 12... Ganska tuff gubbe tycker jag att jag har! Svart mössa, svart jacka, svarta böjsor, svarta skor och en stor yxa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Fuuuuuuuuuck, sitter fasst i dungeon. Kommer inte ut därifrån =,( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 (redigerad) Nån som är med nu? @T-Ryder: Ok, tack... Ska följa det någorlunda.. Jag har dock satt nåt på luk :"> Hade för mig att man skulle ha lite på det, annars kunde man inte bära kläder. Var så på både min thief och min magiker. Så det kan gå. Heho. Redigerad 16 januari, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Hade precis lite kul med en viss Ogis och Morkis... (Ögis och Mörkis... Men man kan inte använda ÅÄÖ ) Vi hade kul på en kran i Karnas City eller vad skiten nu heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Hade precis lite kul med en viss Ogis och Morkis... (Ögis och Mörkis... Men man kan inte använda ÅÄÖ ) Vi hade kul på en kran i Karnas City eller vad skiten nu heter Ghay Powha!;D Någon som har lust att spela lite nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Ghay Powha!;D Någon som har lust att spela lite nu? Me! *Räcker upp handen* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Me! *Räcker upp handen* *Pekar på Siana och säger: Kom in i ch 16 och skriv till eyequee* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Who, Jag, Siana och Biff har spelat hela kvällen. Störtkul=) Nu ska jag sova. G´night allihoppa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 (redigerad) Who, Jag, Siana och Biff har spelat hela kvällen. Störtkul=) Nu ska jag sova. G´night allihoppa. Roligaste var när du hade skitbråttom till Lith Harbour, och jag och Tossie följde med och saktade ner dig ordentligt (mest jag). Fick ett par glåpord på mig. När vi väl var framme upptäckte du att sakerna där var skit. Ho-hum. Fan vad kul man kan ha. Indeed. Redigerad 16 januari, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Tror jag ska tanka såg lite kul ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2006 Tror jag ska tanka såg lite kul ut You do that. Fast du hinner väl ingenvart ikväll. Jag och Biff slåss mot grisar. Heroiskt, ei? Ack, ack.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Roligaste var när du hade skitbråttom till Lith Harbour, och jag och Tossie följde med och saktade ner dig ordentligt (mest jag). Fick ett par glåpord på mig. När vi väl var framme upptäckte du att sakerna där var skit. Ho-hum. Fan vad kul man kan ha. Indeed. Sry, Siana. Menade det mesta jag sa, men inte allt! Spela mer senare idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Drar ner det nu... Ska prova det när jag räknat lite matte efter jag kommit hem. Yeah, that's right. Sista terminen anstränger jag mig . Lite extra . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Är någon med och lirar senare idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Whohoo, Home!. Vill någon spela nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Tycker inte ni att det är en aning enformiga monster i maplestory? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Tycker inte ni att det är en aning enformiga monster i maplestory? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Kommer in så fort jag kan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Har testat spelet nu, tyckte att det var fint gjort och så men det blev snabbt drygt. Helt ok lir iaf om man inte har något att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts