Spam Snuten Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Lol att du ens kan tänka nått sånt tycker karnse de e grymt me höga lvlar som sloss hackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Har levlat ganska mycket sedan igår, (mycket för mig, inte för er) från Lv 52 78% till 53 12% + lite levling nu, dock inte så länge, så vi får väl se.. Har kommit igång igen iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Orkar inte lvla så mycket. Men, uh, lvl 33 med Albino Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 (redigerad) Slutade på 22% idag.. Jag är nöjd.. Har fått 2 mithril wolfskin idag. (Lv 25 Thief Handske) Och igår hittade jag 1 par Purple salt shoes (Lv 35 Mage Skor) och räknar man ihop igår och idag så har jag fått 1400 Jr. Yeti Skins. Och jag hackar inte.. Kanske inte så otroligt men.. Redigerad 8 september, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Startade en ny gubbe idag vid 10 ungefär, nu är han lvl 10 med rätt stats och så är han warrior Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Warrior är lätt roligast enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Ok, det är den enda jag testat så jag vet ju inte än så länge ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Warriors e bra i början allafall ^^ Sen nar man blir rik ska man göra en sin vettu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Om du tänker spela högre än Lv 70 eller 80 så ska du lätt välja page, annars väljer du Fighter om du inte gillar att använda spears eller polearms, själv tycker jag att det känns lite för klumpigt.. Men du får välja vad du vill. Jag är Page, ska bli White Knight. Go WK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Om du tänker spela högre än Lv 70 eller 80 så ska du lätt välja page, annars väljer du Fighter om du inte gillar att använda spears eller polearms, själv tycker jag att det känns lite för klumpigt.. Men du får välja vad du vill. Jag är Page, ska bli White Knight. Go WK! de e ju skönast med pole arms...Västa range och Skit fin aTk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Level 11 nu med min mage Går fortfarande rätt snabbt att levla.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Level 11 nu med min mage Går fortfarande rätt snabbt att levla.. På windia eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 På windia eller? Jupp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 de e ju skönast med pole arms...Västa range och Skit fin aTk Nja, inte så fin W.Atk, skadar typ bara 1.4k med PS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 (redigerad) Många binding bridles? Redigerad 9 september, 2006 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Många binding bridles? Hehe, jo de kan man lätt säga Får man nått spec om du sälger dom eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 (redigerad) Hehe, jo de kan man lätt säga Får man nått spec om du sälger dom eller? Nej, du får nog inget speciellt när han säljer dom. EDIT: Post 1337 Redigerad 9 september, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Nej, du får nog inget speciellt när han säljer dom. Ok synd.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 (redigerad) Nej, du får nog inget speciellt när han säljer dom. Du fick Post 1337 Ok synd.. Och du fick Reply 1337 Redigerad 9 september, 2006 av Archemra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 (redigerad) Du fick Post 1337 Och du fick Reply 1337 öh---okej? Gratts? err.. Redigerad 9 september, 2006 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts