_ThuuG Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 (redigerad) (Många rövslickare ) Hur mycket ska vi sätta på att du syftar på MIG? Jag skulle kunna betta 5000 spän, men det är onödigt eftersom du ändå inte skulle få pengarna.. Ny sida, en hel sida gick åt till att be om accounts... Kommer kanske att bli mindre action i tråden nu när howie och eye försvinner.. :'( Fast eye gillar ju inte mig.. eller hatar mig är väl mera rätt ord.. Redigerad 4 september, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Fast eye gillar ju inte mig.. eller hatar mig är väl mera rätt ord.. Haha. Har egentligen inget emot dig. Drev bara lite med dig : P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 (redigerad) Jag förstod nästan det.. Edit: Hade inget att göra.. Bakgrunden föreställer Henesys miljö.. Redigerad 5 september, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Lvl 80, yao! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Howie, var det inte ni som skulle sluta med maplestory? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 5 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2006 Lvl 80, yao!Man får väl ta och gratta då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Lvl 80, yao! Oj då. Det var mycket. Jag har börjat om och är Bowman på level 10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 (redigerad) Jag tänkte börja lira Maplestory hade jag tänkt, men jag undrar lite. På sidan där man laddar hem det så verkar det som att man ska registrera sig på sidan innan man laddar hem det och installerar, ska man göra det, eller är det bara att tanka hem installera och börja lira utav bara fan ? Edit: Maplestory.com pratar jag om. Redigerad 6 september, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Ledsen för dubbelpost men när jag ska installera så kommer den här upp, vad är felet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Kanske oxå borde börja igen Säg server osså sen när du fixat problemet simpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Spela på Broa då! Jag är ensam GTA sajtare där! Och nytt emblem till guilden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 (redigerad) Spela på Broa då! Jag är ensam GTA sajtare där! Och nytt emblem till guilden! Okej, får väl göra det då Addar dig ingame sen då Din buddylist e full Redigerad 6 september, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Kanske oxå borde börja igen Säg server osså sen när du fixat problemet simpa Jag har inte det minsta susning om hur jag ska fixa problemet så det kan ta tid innan jag börjar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 (redigerad) Neej, spela på Windia EDIT: simpa, du ska ladda ner, och regga dig på mapleglobal.com Redigerad 6 september, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Ok, så då ska jag regga mig på mapleglobal.com och sedan ladda hem det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Ok, så då ska jag regga mig på mapleglobal.com och sedan ladda hem det ? Spelar ingen roll, gör det i vilken ordning du vill.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Spela på Broa då! Jag är ensam GTA sajtare där! Och nytt emblem till guilden! Inte alls thug, inte alls. jag ahr en 20 bågare där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Lustigt, när jag reggade mig på mapleglobal.com så valde jag hotmail.com i droplistan som fanns, men sedan kom det ett popup meddelande som sa att de inte stödde den domänen så jag fick ändra till familjens telia.com address istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Bara jag som inte kan logga in? "unable to connect to login server" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Note: For security purposes, you must re-verify your account EVERY TIME you edit your account information. Vad menar dem med det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts